Daily-Drifter Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 singleplayern suger, men multiplayern var faktisk ganske morsom, testa i går. lagde noen epic maps og hadde sniperfights osv. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 singleplayern suger, men multiplayern var faktisk ganske morsom, testa i går. lagde noen epic maps og hadde sniperfights osv. da har ikke du spilt hele spillet. singleplay suger så absolutt ikke. en av de beste spillene siden hl2 nesten. digger friheten Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 singleplayern suger, men multiplayern var faktisk ganske morsom, testa i går. lagde noen epic maps og hadde sniperfights osv. da har ikke du spilt hele spillet. singleplay suger så absolutt ikke. en av de beste spillene siden hl2 nesten. digger friheten enig det, men som en stor del av skribentene på denne tråden er jeg enig med at det er litt for rask respawn på vaktpostene. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 singleplayern suger, men multiplayern var faktisk ganske morsom, testa i går. lagde noen epic maps og hadde sniperfights osv. da har ikke du spilt hele spillet. singleplay suger så absolutt ikke. en av de beste spillene siden hl2 nesten. digger friheten enig det, men som en stor del av skribentene på denne tråden er jeg enig med at det er litt for rask respawn på vaktpostene. joda mulig det. men syns det er greit jeg. må jo ha noen å skyte:P så er det heller ikke så vanskelig å ungå de vaktpostene hvis man vil det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Oppdragene jeg har gjort så langt er ufattelig lette da.. det er langt verre å komme seg til og fra oppdragene... Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Uhgg... Kan folk vær så snill å komme med GRUNNER FOR HVORFOR det suger hvis dere absolutt må dele det med oss? Er lei av å se så utrolig mange, som ikke spiller forbi tutorialen engang, og som ikke følger med i tutorialen, og dermed sliter som klager! Det er en grunn til at tutorialen er der, og det er for at du skal lære spillet. Lærer du ikke spillet er det ikke noe gøy, så slutt å klage over bagateller som at folk sklir ut av dørene på biler, eller fiender som kjører for fort. Den eneste grunnen som jeg kommer på akuratt nå som ikke er en bagatell er at fiendene respawner for fort, og det unngås lett uansett... Bare å gå ut av bilen og snike seg rundt det... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ikke misforstå, jeg liker iallefall spillet kjempegodt. Orka ikke spille i går though , siden jeg har satt meg selv i en liten klemme som gjør at jeg må finne siste og beste save og gjøre forrige oppdrag om igjen. Skal et under til for at jeg skal kunne fortsette der jeg glapp.. dumme kjerringa som jeg er. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Prøv å still ned til easy med en gang du loader! Edit: Endret 14. november 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ikke misforstå, jeg liker iallefall spillet kjempegodt. Orka ikke spille i går though , siden jeg har satt meg selv i en liten klemme som gjør at jeg må finne siste og beste save og gjøre forrige oppdrag om igjen. Skal et under til for at jeg skal kunne fortsette der jeg glapp.. dumme kjerringa som jeg er. Posten min var vel mer ment til Daily-Drifter enn til deg Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Prøv å still ned til easy med en gang du loader! Edit: Jeg vet ikke hvordan jeg endrer vanskelighetsgrad . PS3 Har heller ikke funnet noen måte å lagre på utenom lagreboksene Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Du kan bare lagre rett etter oppdrag og på blå bokser.. Pause > Options > Game settings > Difficulty Tror det er slik Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 For en opptur!! Håper det virker, og at det gjør slik at fienden blir så stokk dum at jeg rekker å sette ei sprøyte på meg selv Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 På easy er det kjempelett. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 jeg syns i hvertfall at folk kan runde det før de kommer med negative komentarer. som loopernor sier folk kan ikke bare spille i 10 minutter og så si at spillet suger. og til de som ikke takler vaktpostene. de er jo enkle å ta. klarer dere ikke dem så er dere ikke gode nok Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva? Jeg er nå helt sikker på at jeg kan lagre når som helst ... Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva? Jeg er nå helt sikker på at jeg kan lagre når som helst ... Ja, men vi som spiller på 360/PS3 har ikke den lagre muligheten som Pc har. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 jeg syns i hvertfall at folk kan runde det før de kommer med negative komentarer. som loopernor sier folk kan ikke bare spille i 10 minutter og så si at spillet suger. og til de som ikke takler vaktpostene. de er jo enkle å ta. klarer dere ikke dem så er dere ikke gode nok Så en har ikke lov til å gjøre seg opp et negativt inntrykk for å kunne uttale seg? Vel, da må det gå begge veier og irritere oss over alle som liker spillet før 100 % . Selv så falt ikke spille i smak, og det er flere irritasjonsmomenter som totalt får meg til å ikke spille det. Fallout 3 derimot . Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er nok ikkje lov å snakke om eller poste linkar som har med torrents å gjere, så du burde fjerne den linken før ein moderator gjer det... Det er bullshit. Det er ikke lov å snakke om hvordan man får tak i piratkopiert materiale, men torrent som en nedlastingstjeneste i seg selv er verken ulovlig eller forbudt å nevne eller snakke om. Men nå blir vel posten slettet likevel hvis du trykte "report", siden at mange moderatorer mener at det å linke til piratebay blir det samme som å linke til piratkopiert materiale, noe som i seg selv er bare tull. Vet det er unødvendig å skape en diskusjon om akkurat det her og nå, men det er en prinsippsak jeg ikke klarer å legge ifra meg. Neida, eg trykte ikkje "report". Eg var vel berre ca 90% sikker på dette, derfor... (Mulig du ikkje merka det, men eg skreiv: "Det er nok ikkje lov å snakke om eller poste...") Eg var mao ikkje heeilt sikker på korleis det var med denne regelen sjølv... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 singleplayern suger, men multiplayern var faktisk ganske morsom, testa i går. lagde noen epic maps og hadde sniperfights osv. da har ikke du spilt hele spillet. singleplay suger så absolutt ikke. en av de beste spillene siden hl2 nesten. digger friheten enig det, men som en stor del av skribentene på denne tråden er jeg enig med at det er litt for rask respawn på vaktpostene. joda mulig det. men syns det er greit jeg. må jo ha noen å skyte:P så er det heller ikke så vanskelig å ungå de vaktpostene hvis man vil det. Spilt 60%...jeg synes Singleplayer absolutt ikke var så bra som jeg trodde før spillet kom ut! Vært på 60% 2 uker ca.. orker ikke spille mer. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 singleplayern suger, men multiplayern var faktisk ganske morsom, testa i går. lagde noen epic maps og hadde sniperfights osv. da har ikke du spilt hele spillet. singleplay suger så absolutt ikke. en av de beste spillene siden hl2 nesten. digger friheten enig det, men som en stor del av skribentene på denne tråden er jeg enig med at det er litt for rask respawn på vaktpostene. joda mulig det. men syns det er greit jeg. må jo ha noen å skyte:P så er det heller ikke så vanskelig å ungå de vaktpostene hvis man vil det. Ja, det er noe jeg pleier å gjøre, men det er grunnet den kjappe respawnen. Hvis det ikke hadde vært så kjapp respawn ville det jo vært en grunn til å ta ut vaktpostene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå