Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så dum...

 

 

Skulle gjøre oppdraget hvor jeg skulle ødelegge en kompressor på en sånn bil-plass. Sleit bare med å komme meg dit uten å gå tom for ammo i det heletatt. Til slutt kom jeg frem, gikk inn, sprengte kompressoren i filler.. løp ut.. og så ble jeg spurt om å lagre. Lagra... Når jeg da var ferdig å lagre døde jeg fordi jeg hadde lite helse igjen........ og når jeg reloada døde jeg igjen, igjen og igjen . Ble så irritert. Endelig kommet meg til 20% og så må jeg mest sannsynlig gjøre hele oppdraget omigjen

 

Lenke til kommentar
Det er nok ikkje lov å snakke om eller poste linkar som har med torrents å gjere, så du burde fjerne den linken før ein moderator gjer det...

Det er bullshit. Det er ikke lov å snakke om hvordan man får tak i piratkopiert materiale, men torrent som en nedlastingstjeneste i seg selv er verken ulovlig eller forbudt å nevne eller snakke om.

Men nå blir vel posten slettet likevel hvis du trykte "report", siden at mange moderatorer mener at det å linke til piratebay blir det samme som å linke til piratkopiert materiale, noe som i seg selv er bare tull.

 

 

Vet det er unødvendig å skape en diskusjon om akkurat det her og nå, men det er en prinsippsak jeg ikke klarer å legge ifra meg.

 

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Veldig morsomt å stå opp i 12-1 tiden på natten, utruste seg med bare silencer-våpen og ta ut en uvitende base.

Og for å si en ting her som irriterte meg stort med spillet. Uansett om man kamuflerte seg med lydløse våpen, camosuit, og angrep i nattens mulm og mørke, så visste fienden med ett hvor du var etter første skudd.

Slikt gjør at man blir forbannet!

 

Og by the way, hva i all verden skjedde med prone i dette spillet, hvor ble det av ? Hadde vært artig om man kan snike enda mer, altså krabbe i prone og være enda mer usynlig.

---------------------------

 

Over til noe helt annet, altså online delen.

 

Hvorfor blir jeg kastet ut etter hver eneste runde og må joine på nytt hver gang ?

 

Og hvorfor er det ingen serverlist hvor man får opp en haug servere hvor man så kan velge hvilken server man vil joine, og samtidig adde som favoritt om serveren er bra ?

 

Utrolig dårlig at man bare må joine en helt tilfeldig server.

 

Og enda en ting: Hvorfor skal man laste ned maps ? Er dette grunnen til at jeg blir kastet ut etter hver runde nå, ettersom jeg ikke har alle mapsene som blir kjørt på servern ? Har lastet ned det aller mest fra ingamemenyen, men så ikke ut til at det hjaløp ytterligere.

Laster man ned disse for å kunne leke med i editoren, eller hur ?

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar

Du gjør nok noe feil, gixxermann, når det gjelder snikinga... jeg greier det fint, og de gangene jeg blir tatt, er det min egen feil....

 

Du må treffe hodet med en gang, ellers merker de deg... Teit? Faktisk ikke... Regner med det er cirka sånn de tenker:

 

Plutselig hører de et skudd flyr rett forbi (man hører dette, jeg gjorde faktisk det i softgun, så regner med at ekte kuler lager lyd), og da ser man i den retningen... Skudd er nokså alvorlig, så man vil helst finne de som skyter, så man ser ekstra nøye, og hvis man myser veldig, så finner man kanskje ut at det er en jævel i buskene med lyddempa våpen :)

Da er det bare å varsle kjente og nære om funnet, og skyte løs

 

Du må altså passe på å skyte de rett i hodet, og ikke altfor nærme andre folk...

 

EDIT: Og man laster ned banene for en ting; hvis du skal hoste på lan ellerno, så er det alltids greit å ha ekstra baner, så hvis du liker dem veldig godt, kan du alltid ha dem.... og selvsagt redigere en smule i map editoren...

Endret av Lolli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...