Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Har runna spillet nå og lurte på et par ting

 

 

Når jeg gjorde det siste oppdraget, så sto det fortsatt at jeg kun hadde gjort 30/33 main missions. Hva med de 3 siste? Og jeg valgte batteriet, fikk ikke helt med meg hvorfor jeg sprang fjellet, hvorfor? Ooog en aller siste ting, hva skjer om du velger diamantene? :)

 

 

Jeg valgte diamantane. Det skjer ingenting bortsett fra at du leverer de de til en liten hytte. Så får du den samme cutscenen.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jojo, men noen mente at det var et elendig spill, og kom med siktinga som eksempel... at du måtte holde nede høyre musetast, istedenfor å bare trykke en gang, så holdt den seg der...

 

Og healinga er ikke så viktig syns jeg... bagatell

 

Ting som f. eks at hvis du dreper en fyr som sitter i bil, så sklir han ut av bilen før han dør er heller ingen grunn til å slutte, selv om noen sier det..... kanskje ikke det sto på denne tråden, men på dette forumet iallfall...

Lenke til kommentar
Ting som f. eks at hvis du dreper en fyr som sitter i bil, så sklir han ut av bilen før han dør er heller ingen grunn til å slutte, selv om noen sier det..... kanskje ikke det sto på denne tråden, men på dette forumet iallfall...

 

Dette var det jeg som nevnte, og jeg har kun kommet med lovord om spillet.

Dette var mere ment som en komisk detalj som jeg undret meg over at ingen av realismejunkiene hadde klaget over enda.

Lenke til kommentar

Ble ferdig med spillet i dag, og må si slutten skuffet veldig. Syns i det hele tatt story-fortellingen gjennom hele spillet er veldig tynn. Sånn sett er originale Far Cry mye bedre. Der har man hvertfall hele tiden en viss peiling på hva man holder på med. I FC 2 syns jeg det ble mye navn å forholde seg til, på personer som egentlig forble anonyme gjennom hele spillet. Jeg gir måten storyen ble fortalt gjennom spillet på, bunnkarakter.

 

 

Hvorfor kom jeg i skuddveksling med alle mine tidligere buddies på slutten? Ble de sinte fordi jeg samarbeidet med The Jackal?

 

 

Ellers var spillet veldig morsomt. Kan liste opp mine pluss og minus om spillet:

 

+ Meget pen grafikk

+ Mye våpen, samt mulighet for upgrades, noe jeg syns var stilig

+ Åpne områder som man kan lage kaos på. Tøft å komme på oversiden av en base som ligger ved gresset, kaste en 3-4 molotovs, og se hele basen + mannskap gå til grunne uten å avfyre et eneste skudd

+ Man kan styre dag og natt syklusen selv. Veldig morsomt å stå opp i 12-1 tiden på natten, utruste seg med bare silencer-våpen og ta ut en uvitende base.

 

- Meget dårlig story-fortelling

- En håpløst dårlig slutt

- Vaktposter som re-spawner alt for fort

- Irriterende at folk i biler tar deg igjen uansett hvor fort man kjører.

- Litt ensformige missions. Er stort sett "gå dit-drep noe-returner".

- Føler at spillet "lurer" deg med tanke på hvor åpent det hevder å være. 85% av fjellene/bergene har man ikke tilgang til

 

Alt i alt, et spill det absolutt er verd å få med seg.

Lenke til kommentar
Ikke sikkert det var deg jeg mente, for jeg husker han sa noe som:'

 

"At folkene sklir ut av bilen når de dør, er for dumt... Dette spillet blir helt teit og urealistisk med slike detaljer... Tror jeg holder meg til Crysis"

 

Haha noe så latterlig! :D Jeg er superfornøyd. Kommet 20 prosent, men spiller mest multiplayer som jeg synes er kjempemoro - Spesielt med venner! På MP er jeg lvl 6, snart 7! :)

Lenke til kommentar
Ikke sikkert det var deg jeg mente, for jeg husker han sa noe som:'

 

"At folkene sklir ut av bilen når de dør, er for dumt... Dette spillet blir helt teit og urealistisk med slike detaljer... Tror jeg holder meg til Crysis"

 

 

Jeg lurer på hvem som "holder seg til Crysis" om de mener FarCry 2 er for buggete\dårlig.

For om mulig, så er Crysis enda dårligere en FarCry 2. Bare ikke grafikk messig, men FarCry 2 ser mer naturlig ut, mer realistisk og Uten Maximum Strength og Aliens.

 

Men uansett ting de har hypet mye opp på, og feilet på....

 

(Eksempel? Trær som vokser, er det mange som legger mye merke til den funksjonen?)

Lenke til kommentar
- Irriterende at folk i biler tar deg igjen uansett hvor fort man kjører.

 

Hører mange klage over dette. Selv opplever jeg det omtrent aldri? Kan det ha blitt patchet inn senere eller noe sånt? Jeg har kjøpt spillet, men spiller på en nedlastet versjon.

 

Eneste gangene jeg har mulighet for å bli tatt igjen er når jeg kjører som en idiot, altså kræsjer, når jeg kjører den lille buggien eller hva det er, fordi den tåler så lite, eller når jeg kjører på store sletter med kjøretøy med maskingevær bak meg som ødelegger motoren min før jeg kommer meg unna. Bortsett fra de situasjonene kommer jeg meg uten unntak unna alle forfølgere. Hva gjør jeg riktig/galt? :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...