kjermy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Crysis er ikke noe særlig syns jeg... bra grafikk, men ikke vakkert... Det er mye finere med afrikansk landskap enn det crysis har å by på syns nå jeg Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Neida. Jeg likte også spillet veldig godt, men jeg er ikke sikker på om jeg syntes det var bedre enn HL2. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Neida. Jeg likte også spillet veldig godt, men jeg er ikke sikker på om jeg syntes det var bedre enn HL2. Det er søren i meg ikke mange spill som slår Half-Life 2, Far Cry 2 er absolutt ikke ett av dem. Etter min mening da Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det eneste som virkelig var kult var grafikk og Map editoren. Ikke ofte at jeg som spiller konsoll får se en god map editor Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Når kommer første patch ? Har søkt litt rundt men ser kun ut som det er patcher laget i bakgården. Trenger en offisiell patch. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 1.01 hvis du sitter på pc... offisiell Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ingen andre en meg som reagerer på at han knekker tilbake\drar ut en splint\bandasjerer seg når man "healer" seg etter nesten å ha druknet? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Spilte Online for første gang nå. Den delen er hvertfall ørten ganger bedre. Mye artige maps, spesielt trange bygater i afrika. Får litt Blackhawk Down følelse Lenke til kommentar
sureup Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Spilte Online for første gang nå. Den delen er hvertfall ørten ganger bedre. Mye artige maps, spesielt trange bygater i afrika. Får litt Blackhawk Down følelse Seriøst? Blackhawk down var konge Må prøve online jeg og Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 og utrolig få servere man kommer inn på.... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Synes og at online er genialt!! ..Håper at det kommer en patch å fikser de problemene som gjør at det blir litt mye stopp.. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Synes og at online er genialt!! ..Håper at det kommer en patch å fikser de problemene som gjør at det blir litt mye stopp.. Jeg får opp rundt 20 servere, der kanskje 5 av de har brukbar ping, og av de 5 virker 1 eller 2, med de andre får jeg opp feilmelding, ingen som har det problemet på pc ? Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tror jeg fikk en liten achievement bug her nå. Jeg unlocket "..and demand - Unlocked all weapons by hitting every Convoy" samtidig som jeg fikk den hvor for å rømme fengselet. Og jeg har ikke gjort alle arms dealer oppdragene. Meninga eller? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Samme skjedde med meg! Vet ikke hvorfor, og alle våpnene kan ikke kjøpes, men det funker for meg! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det er vel ingen side man kan spørre om det kommer patch for å fikse multiplayerproblemene? (PS3) Tror dere det kommer en patch, ettersom det er et ganske vanlig problem ville jeg tro det skulle gå.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 mine innlegg Dvs? At han vil ha tråden i "Mine Innlegg" Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg har kommet til 69% Og er på et oppdrag der målet er: "Free the captive from the locked structure in Dogon Sediko" Men det er ingen/noe ved det røde merket på kartet! Fant det ut Endret 11. november 2008 av NicolaiR Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har runna spillet nå og lurte på et par ting Når jeg gjorde det siste oppdraget, så sto det fortsatt at jeg kun hadde gjort 30/33 main missions. Hva med de 3 siste? Og jeg valgte batteriet, fikk ikke helt med meg hvorfor jeg sprang fjellet, hvorfor? Ooog en aller siste ting, hva skjer om du velger diamantene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå