Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Folk mener foskjellig vet du iharal3.

 

Gixxerman: Jeg føler meg såpass irritert på vurderingen din nå at jeg begynner og tenke om du virkelig har gått igjennom spillet grundig! Far Cry er og blir det beste spillet på lange tider.

 

Beste spill på lange tider?

Står det idiot stemplet i panna di?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rolig nå, iharal, vi skal ikke kalle hverandre idioter basert på forskjellig mening her.

 

Jeg er forsåvidt enig med iharal, at noen kan mene dette spillet er årets spill synes jeg her helt vilt! Bare dialogen i spillet burde få en pris for sin elendighet. Ocarina of Time er 100 ganger bedre, og der er det bare tekst...

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Folk mener foskjellig vet du iharal3.

 

Gixxerman: Jeg føler meg såpass irritert på vurderingen din nå at jeg begynner og tenke om du virkelig har gått igjennom spillet grundig! Far Cry er og blir det beste spillet på lange tider.

 

Beste spill på lange tider?

Står det idiot stemplet i panna di?

Unnskyld meg? Slapp nå helt av. Dette er det jeg mener og du kan gjerne mene noe annet. Men det er ikke nødvendig og komme med personangrep. Vi liker sikkert ikke samme spill sjanger. :) End of discussion

Endret av micros43
Lenke til kommentar

Når man sitter igjen med å føle seg snytt etter å ha gjort ferdig et spill, da har man blitt snytt.

 

Altfor mye overhyping i forkant av dette spillet.

 

Jeg ser nå helt klart at det ikke er de samme som lagde Farcry 1 som har laget 2'ern hvertfall. Farcry 1 er helt klart mye bedre. Der fikk man hvertfall følelsen av at det var skummelt til tider, og at det var krevende.

 

Farcry 2 er 100 like oppdrag etter hverandre og gjorde det hele veldig kjedelig etterhvert. Avslutningen skjønte jeg ingenting av. Dra til en klippe og spreng den til helvete. Javel, hva skulle jeg gjøre det for ?

Nok en gang totalt meningsløst !

 

Det er sånn at jeg sitter igjen med å tenke: Har virkelig spillutviklerne prøvd å spille sitt eget spill én eneste gang ?

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar

Har kommet halvveis i spillet og synes det er veldig bra da.

 

På plussiden har du jo:

-Åpen verden

-Lønner seg å tenke taktisk (utrustning før oppdrag, angrepsmåte, angrepsretning, mulige måter å komme seg vekk når objektivet er nådd osv.)

-Pen grafikk

-Nyvinnende setting (Afrika, blood diamonds osv)

-Spennende historie (To faksjoner, tidligere konge kommer tilbake osv)

 

 

Virker som enkelte spiller det som en shooter. Da kan jeg forstå om spillet blir middelmådig :p

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk kaller det åpen verden, når kun 30% av kartet er gangbart. Resten er bare høye fjell med falsk skog. Dessuten så er grafikken alt for brun og lite variert. Dialogen er helt elendig og uengasjerende.

 

Jeg ble veldig skuffet, og jeg er glad for at jeg ikke kjøpte spillet...

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor folk kaller det åpen verden, når kun 30% av kartet er gangbart. Resten er bare høye fjell med falsk skog. Dessuten så er grafikken alt for brun og lite variert. Dialogen er helt elendig og uengasjerende.

 

Jeg ble veldig skuffet, og jeg er glad for at jeg ikke kjøpte spillet...

Den er jo da bra åpen.. Kan jo gå opp på fjellene osv.. :)

Du sier 30% er gangbart, sannheten er at 30% er ikke gangbart, 70% er ;P

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor folk kaller det åpen verden, når kun 30% av kartet er gangbart. Resten er bare høye fjell med falsk skog. Dessuten så er grafikken alt for brun og lite variert. Dialogen er helt elendig og uengasjerende.

 

Jeg ble veldig skuffet, og jeg er glad for at jeg ikke kjøpte spillet...

 

 

Ja, de fjellene er litt snålt satt opp... Skjønner kanskje at det enkelte ganger gir noen gameplaymessige fordeler, men likevel...

 

Grafikken er afrika da... Og afrika er en del brunt da...

Dessuten har du jungel, myr, ørken og elveleier... Jeg ser ikke helt hva som mangler av variasjon da? En stor by hadde vært litt tøft kanskje, menmen...

 

Og dialogene... Når du er i hovedbyggene til de to faksjonene, virker jo dialogen veldig tøff. Skikkelig laid-back african style :p . Akkurat som i filmer. Til tider litt uengasjerende dialog kanskje... men som oftest høres det bra ut. Anstrengt tale hvis noen er fokusert på noe, avslappa hvis folk har kontroll, redd hvis de er i trøbbel. Hvis du f.eks husker hu dama på dampbåten? Når ho ble beskutt og ringte deg? Hvis du kaller det dårlig voiceacting, er du litt for bortskjemt altså!

Lenke til kommentar
... batteridelen var mest følesesladd.

Følelsesladd ? Plante et batteri, pang, spill ferdig. Øhh, hva skjedde tenkte jeg. Hva skjedde med resten av spillet ?

 

Jeg har ikke prøvd å bli ferdig raskest mulig, jeg har funnet 185 diamanter blant annet, men det er og blir et oppskrytt spill.

 

Også har vi buddies. Disse føler jeg bare er slengt inn i spillet for liksom å lage litt historie. Han ene som redder deg hver gang du har daua kunne jeg vært foruten. Han hjelper deg opp, bøffer din nummer 1 sidearm, og gir deg en ubrukelig gunner. Ok, her valgte jeg og loade forrige savepunkt hver eneste gang.

De andre skjønte jeg ikke helt meningen med. De bare var der og ga deg ubetydelige oppdrag. Stikk og drep en kar og gi meg et kart eller et eller annet.

 

Også har vi malaria da. Hele tiden blir man avbrutt fordi man har gått tom for piller, så må man finne frem til en kar så man kan få noen piller, så man kan fortsette det man egentlig skal gjøre. Dumme sidesprang.

 

Og så har vi fjellene da. Hvorfor er det sånn at man såvidt klarer å gå opp en skråning med 5% helning ? Totalt urealistisk.

Lenke til kommentar
Også har vi malaria da. Hele tiden blir man avbrutt fordi man har gått tom for piller, så må man finne frem til en kar så man kan få noen piller, så man kan fortsette det man egentlig skal gjøre. Dumme sidesprang.

 

Hele tiden? Jeg er over 50% og har kun opplevd det tre eller 4 ganger til nå.

 

Jeg for min del liker spillet. Gøyere enn både Crysis og Half Life 2 =P (blir sikkert hatet for å si slikt, men samma f.)

Endret av Northern
Lenke til kommentar
... batteridelen var mest følesesladd.

Følelsesladd ? Plante et batteri, pang, spill ferdig. Øhh, hva skjedde tenkte jeg. Hva skjedde med resten av spillet ?

 

Jeg har ikke prøvd å bli ferdig raskest mulig, jeg har funnet 185 diamanter blant annet, men det er og blir et oppskrytt spill.

 

Også har vi buddies. Disse føler jeg bare er slengt inn i spillet for liksom å lage litt historie. Han ene som redder deg hver gang du har daua kunne jeg vært foruten. Han hjelper deg opp, bøffer din nummer 1 sidearm, og gir deg en ubrukelig gunner. Ok, her valgte jeg og loade forrige savepunkt hver eneste gang.

De andre skjønte jeg ikke helt meningen med. De bare var der og ga deg ubetydelige oppdrag. Stikk og drep en kar og gi meg et kart eller et eller annet.

 

Også har vi malaria da. Hele tiden blir man avbrutt fordi man har gått tom for piller, så må man finne frem til en kar så man kan få noen piller, så man kan fortsette det man egentlig skal gjøre. Dumme sidesprang.

 

Og så har vi fjellene da. Hvorfor er det sånn at man såvidt klarer å gå opp en skråning med 5% helning ? Totalt urealistisk.

dude, bruk spoiler a. tenkt alle de du ødelegger for. tenkt deg om a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...