Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Det hadde vært bedre om vaktene for eksempel for etter deg om du kjørte for fort igjennom eller noe, men at hvert eneste veikryss og hver eneste bil du møter på kommer etter deg og sakker ned spillinga di blir litt vel plagsomt.

Må si meg enig i det. Jeg mangler hukommelse til å komme på hvor postene står, så jeg kjører meg rett inn i helvete omtrent hver gang. Greit nok, jeg klarer å drepe dem så godt som hver gang, men jeg skjønner bare ikke hvorfor det skal være laget slik. Spillet er da vel langt nok, uten at man må klemme inn slikt tull...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører på vaktene og gjør roadkill av de :ph34r: Noen ganger er det enkleste å bare kjøre rett igjennom og komme seg unna. Som regel kommer en bil etter, og det er ikke så vanskelig å drepe de som kommer kjørende slik .De er ikke akkurat lydløse.

 

 

Jeg fikk en bil av prinsen etter å ha drept kongen og gitt prinsen ringen hans. Bilen satte jeg fra meg på en bussholdeplass før jeg tok bussen tilbake til byen i nærheten av mikes bar. Var det dumt? Trenger jeg den bilen til noe?

 

 

Jeg mistet en venn til i dag :/

Lenke til kommentar
Jeg kjører på vaktene og gjør roadkill av de :ph34r: Noen ganger er det enkleste å bare kjøre rett igjennom og komme seg unna. Som regel kommer en bil etter, og det er ikke så vanskelig å drepe de som kommer kjørende slik .De er ikke akkurat lydløse.

 

 

Jeg fikk en bil av prinsen etter å ha drept kongen og gitt prinsen ringen hans. Bilen satte jeg fra meg på en bussholdeplass før jeg tok bussen tilbake til byen i nærheten av mikes bar. Var det dumt? Trenger jeg den bilen til noe?

 

 

Jeg mistet en venn til i dag :/

 

 

Nei, det var bare en helt vanlig bil.

 

Lenke til kommentar
Jeg kjører på vaktene og gjør roadkill av de :ph34r: Noen ganger er det enkleste å bare kjøre rett igjennom og komme seg unna. Som regel kommer en bil etter, og det er ikke så vanskelig å drepe de som kommer kjørende slik .De er ikke akkurat lydløse.

 

 

Jeg fikk en bil av prinsen etter å ha drept kongen og gitt prinsen ringen hans. Bilen satte jeg fra meg på en bussholdeplass før jeg tok bussen tilbake til byen i nærheten av mikes bar. Var det dumt? Trenger jeg den bilen til noe?

 

 

Jeg mistet en venn til i dag :/

 

 

Nei, det var bare en helt vanlig bil.

 

 

hvorfor sier alle at det er en normal bil? ingen som har sett at den har gull felger og gull stripe på sia? den tåler mer, men du trenger den ikke

 

Lenke til kommentar
Jeg kjører på vaktene og gjør roadkill av de :ph34r: Noen ganger er det enkleste å bare kjøre rett igjennom og komme seg unna. Som regel kommer en bil etter, og det er ikke så vanskelig å drepe de som kommer kjørende slik .De er ikke akkurat lydløse.

 

 

Jeg fikk en bil av prinsen etter å ha drept kongen og gitt prinsen ringen hans. Bilen satte jeg fra meg på en bussholdeplass før jeg tok bussen tilbake til byen i nærheten av mikes bar. Var det dumt? Trenger jeg den bilen til noe?

 

 

Jeg mistet en venn til i dag :/

 

 

Nei, det var bare en helt vanlig bil.

 

 

hvorfor sier alle at det er en normal bil? ingen som har sett at den har gull felger og gull stripe på sia? den tåler mer, men du trenger den ikke

 

 

Siden den er irrelevant til historien og du kvitter deg med ALLE biler relativt fort, kaller jeg det "en helt vanlig bil", selv om det per definisjon ikke er det.

 

Lenke til kommentar

Noen som vet om det ikke går an å redde en skadet buddy på infamous vanskelighetsgrad? Har gjort to hovedoppdrag på infamous nå med hjelp fra buddy for å få upgrades til safehouset. Men de ble skadet i den siste kampen og når jeg går bort for å hjelpe kommer det vanlige hjelpevinduet med "Trykk H eller venstre museknapp for å gi sprøyte", men når jeg trykker H tar jeg fram pistolen allikevel.

 

Jeg har bare møtt 3 buddies så langt og 2 av de er døde alt så det ser ut som jeg må se langt etter bra upgrades til safehouset :p

Lenke til kommentar

Har et problem her!

 

Jeg spiller multiplayer, men det lagres ikke alltid hva jeg har gjort. Jeg må levle XP og sånn flere ganger. Etter å ha skrudd av og på så er det ikke der leneger! :( Hva gjør jeg feil?

 

Hva betyr egentlig "Excecs"??

Endret av coolio1
Lenke til kommentar
Noen som vet om det ikke går an å redde en skadet buddy på infamous vanskelighetsgrad? Har gjort to hovedoppdrag på infamous nå med hjelp fra buddy for å få upgrades til safehouset. Men de ble skadet i den siste kampen og når jeg går bort for å hjelpe kommer det vanlige hjelpevinduet med "Trykk H eller venstre museknapp for å gi sprøyte", men når jeg trykker H tar jeg fram pistolen allikevel.

 

Jeg har bare møtt 3 buddies så langt og 2 av de er døde alt så det ser ut som jeg må se langt etter bra upgrades til safehouset :p

 

Sikker på at du hade flere sprøyter igjen da?

 

Coolio:

"Excecs" er Executions, altså når du dreper folk som ligger skadet på bakken. Det gir deg bla.a oppgraderinger for våpenet du bruker når du har gjort det nok ganger :)

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar
Noen som vet om det ikke går an å redde en skadet buddy på infamous vanskelighetsgrad? Har gjort to hovedoppdrag på infamous nå med hjelp fra buddy for å få upgrades til safehouset. Men de ble skadet i den siste kampen og når jeg går bort for å hjelpe kommer det vanlige hjelpevinduet med "Trykk H eller venstre museknapp for å gi sprøyte", men når jeg trykker H tar jeg fram pistolen allikevel.

 

Jeg har bare møtt 3 buddies så langt og 2 av de er døde alt så det ser ut som jeg må se langt etter bra upgrades til safehouset :p

 

Sikker på at du hade flere sprøyter igjen da?

 

Coolio:

"Excecs" er Executions, altså når du dreper folk som ligger skadet på bakken. Det gir deg bla.a oppgraderinger for våpenet du bruker når du har gjort det nok ganger :)

 

Kjernekar, takker! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...