Tharos. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det hadde vært bedre om vaktene for eksempel for etter deg om du kjørte for fort igjennom eller noe, men at hvert eneste veikryss og hver eneste bil du møter på kommer etter deg og sakker ned spillinga di blir litt vel plagsomt. Må si meg enig i det. Jeg mangler hukommelse til å komme på hvor postene står, så jeg kjører meg rett inn i helvete omtrent hver gang. Greit nok, jeg klarer å drepe dem så godt som hver gang, men jeg skjønner bare ikke hvorfor det skal være laget slik. Spillet er da vel langt nok, uten at man må klemme inn slikt tull... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg kjører på vaktene og gjør roadkill av de Noen ganger er det enkleste å bare kjøre rett igjennom og komme seg unna. Som regel kommer en bil etter, og det er ikke så vanskelig å drepe de som kommer kjørende slik .De er ikke akkurat lydløse. Jeg fikk en bil av prinsen etter å ha drept kongen og gitt prinsen ringen hans. Bilen satte jeg fra meg på en bussholdeplass før jeg tok bussen tilbake til byen i nærheten av mikes bar. Var det dumt? Trenger jeg den bilen til noe? Jeg mistet en venn til i dag :/ Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg kjører på vaktene og gjør roadkill av de Noen ganger er det enkleste å bare kjøre rett igjennom og komme seg unna. Som regel kommer en bil etter, og det er ikke så vanskelig å drepe de som kommer kjørende slik .De er ikke akkurat lydløse. Jeg fikk en bil av prinsen etter å ha drept kongen og gitt prinsen ringen hans. Bilen satte jeg fra meg på en bussholdeplass før jeg tok bussen tilbake til byen i nærheten av mikes bar. Var det dumt? Trenger jeg den bilen til noe? Jeg mistet en venn til i dag :/ Nei, det var bare en helt vanlig bil. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 [...]Jeg mistet en venn til i dag :/ Jeg er glad vi snakker om spill her! :!: Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Det logiske hadde vel vært om de bare skjøt etter deg hvis du ikke gir dem noe av verdi, som en diamant f.eks. Det er noe jeg savner. Endret 8. november 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg kjører på vaktene og gjør roadkill av de Noen ganger er det enkleste å bare kjøre rett igjennom og komme seg unna. Som regel kommer en bil etter, og det er ikke så vanskelig å drepe de som kommer kjørende slik .De er ikke akkurat lydløse. Jeg fikk en bil av prinsen etter å ha drept kongen og gitt prinsen ringen hans. Bilen satte jeg fra meg på en bussholdeplass før jeg tok bussen tilbake til byen i nærheten av mikes bar. Var det dumt? Trenger jeg den bilen til noe? Jeg mistet en venn til i dag :/ Nei, det var bare en helt vanlig bil. hvorfor sier alle at det er en normal bil? ingen som har sett at den har gull felger og gull stripe på sia? den tåler mer, men du trenger den ikke Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg kjører på vaktene og gjør roadkill av de Noen ganger er det enkleste å bare kjøre rett igjennom og komme seg unna. Som regel kommer en bil etter, og det er ikke så vanskelig å drepe de som kommer kjørende slik .De er ikke akkurat lydløse. Jeg fikk en bil av prinsen etter å ha drept kongen og gitt prinsen ringen hans. Bilen satte jeg fra meg på en bussholdeplass før jeg tok bussen tilbake til byen i nærheten av mikes bar. Var det dumt? Trenger jeg den bilen til noe? Jeg mistet en venn til i dag :/ Nei, det var bare en helt vanlig bil. hvorfor sier alle at det er en normal bil? ingen som har sett at den har gull felger og gull stripe på sia? den tåler mer, men du trenger den ikke Siden den er irrelevant til historien og du kvitter deg med ALLE biler relativt fort, kaller jeg det "en helt vanlig bil", selv om det per definisjon ikke er det. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det logiske hadde vel vært om de bare skjøt etter deg hvis du ikke gir dem noe av verdi, som en diamant f.eks. Det er noe jeg savner. Ja, som i starten, da vi må bestikke de med "beer" Lenke til kommentar
fjaler Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet om det ikke går an å redde en skadet buddy på infamous vanskelighetsgrad? Har gjort to hovedoppdrag på infamous nå med hjelp fra buddy for å få upgrades til safehouset. Men de ble skadet i den siste kampen og når jeg går bort for å hjelpe kommer det vanlige hjelpevinduet med "Trykk H eller venstre museknapp for å gi sprøyte", men når jeg trykker H tar jeg fram pistolen allikevel. Jeg har bare møtt 3 buddies så langt og 2 av de er døde alt så det ser ut som jeg må se langt etter bra upgrades til safehouset Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 [...]Jeg mistet en venn til i dag :/ Jeg er glad vi snakker om spill her! :!: haha! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Har et problem her! Jeg spiller multiplayer, men det lagres ikke alltid hva jeg har gjort. Jeg må levle XP og sånn flere ganger. Etter å ha skrudd av og på så er det ikke der leneger! Hva gjør jeg feil? Hva betyr egentlig "Excecs"?? Endret 9. november 2008 av coolio1 Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Noen som vet om det ikke går an å redde en skadet buddy på infamous vanskelighetsgrad? Har gjort to hovedoppdrag på infamous nå med hjelp fra buddy for å få upgrades til safehouset. Men de ble skadet i den siste kampen og når jeg går bort for å hjelpe kommer det vanlige hjelpevinduet med "Trykk H eller venstre museknapp for å gi sprøyte", men når jeg trykker H tar jeg fram pistolen allikevel. Jeg har bare møtt 3 buddies så langt og 2 av de er døde alt så det ser ut som jeg må se langt etter bra upgrades til safehouset Sikker på at du hade flere sprøyter igjen da? Coolio: "Excecs" er Executions, altså når du dreper folk som ligger skadet på bakken. Det gir deg bla.a oppgraderinger for våpenet du bruker når du har gjort det nok ganger Endret 9. november 2008 av LooperNor Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet om det ikke går an å redde en skadet buddy på infamous vanskelighetsgrad? Har gjort to hovedoppdrag på infamous nå med hjelp fra buddy for å få upgrades til safehouset. Men de ble skadet i den siste kampen og når jeg går bort for å hjelpe kommer det vanlige hjelpevinduet med "Trykk H eller venstre museknapp for å gi sprøyte", men når jeg trykker H tar jeg fram pistolen allikevel. Jeg har bare møtt 3 buddies så langt og 2 av de er døde alt så det ser ut som jeg må se langt etter bra upgrades til safehouset Sikker på at du hade flere sprøyter igjen da? Coolio: "Excecs" er Executions, altså når du dreper folk som ligger skadet på bakken. Det gir deg bla.a oppgraderinger for våpenet du bruker når du har gjort det nok ganger Kjernekar, takker! Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Diamanten? Noen som vet hvordan man får tak i denne diamanten? Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er en achievement/trophy som er å levere over de audiologs'a av han Jackal duden til reporteren, husker jeg møtte han i første del. Men har ikke sett han siden, nå er jeg i andre del og lurer på om jeg kommer til å møte han igjen? Evt. hvor er han? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 I en video jeg så med gameplay, før spillet ble sluppet, husker jeg at vi hørte en elefant... Er det noen som har sett en? Eller fjernet de det før release..? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Claes91 - Han kommer tilbake når du har funnet et visst antall "tapes" Petur - Det er nok ikke elefanter med desverre! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er det bare meg eller er det veldig overraskende at man ikke kan sette "waypoints" på GPSen så kan den lede deg til dem? Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vet du hvor mange NicolaiR? Har vel 3 stk nå Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vet du hvor mange NicolaiR? Har vel 3 stk nå Tror det er 4.! Det er en Tape i hver av de 9x2 1km mapene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå