AndyF Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 mange som egentlig bruker crosshair i FC2 her? synes selv det ødelegger stilen i spillet og lar det støve ned i options menyen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hva er gale med crosshair ... ? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Spilte med det når jeg begynte å spille siden jeg ble litt dårlig av blurring/dybdesyn, men spilte det av meg og har en ren og pen skjerm nå! Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg bruker ikke crosshair i spill som har skikkelige sikter på våpnene. Gjorde det før i gamle spill hvor man ikke hadde noen alternativer men i alle spill med jernsikter (eller hva nå en skal kalle det på norsk) så bruker jeg det i stedet for en urealistisk sikte midt i synet. Man får bedre følelse med våpnene da også. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Runna nettopp spillet. Herregud så dårlig slutt har jeg ikke vært borti på lenge. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hva er gale med crosshair ... ? I dette spillet er det da strengt tatt unødigt..Alle våpnene har skikkelige sikter, og mye mer realistisk uten. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen har vist trykket "start" litt for fort :!: Ivrig da vet du Jeg har fått meg flammekaster Plutselig hadde jeg 30 diamanter å shoppe for Veldig hyggelig å bare brenne all bushen bak seg når man blir jagd Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nei, nå gidder jeg ikke mer .. har gitt dette spillet uendelig mange forsøk nå, og det er KJEDELIG! Har vel spilt en 20-30%, og jeg har ikke fått noe særlig glede ut av det. Kjøring, skyting, få diamanter -> repeat. Meh. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei Har komt 88 %, og sliter med et oppdrag her.. Står på pausemenyen: Either eliminate both APR officers at Sepoko (drepte han ene) Or return to port Selao and kill Walton Purefoy inside the APR headquarters. Jeg valgte den siste, men e kommer jo ikke inn i bygningen han er i! Er to dører, og den jeg vanligvis blir åpnet for av han vakten kommer jeg ikke inn i, og heller ikke den andre. Så hvordan pokker kommer jeg inn?? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei Har komt 88 %, og sliter med et oppdrag her.. Står på pausemenyen: Either eliminate both APR officers at Sepoko (drepte han ene) Or return to port Selao and kill Walton Purefoy inside the APR headquarters. Jeg valgte den siste, men e kommer jo ikke inn i bygningen han er i! Er to dører, og den jeg vanligvis blir åpnet for av han vakten kommer jeg ikke inn i, og heller ikke den andre. Så hvordan pokker kommer jeg inn?? Du går på et tak midt i byen og tar han ut på avtand. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg valgte den siste, men e kommer jo ikke inn i bygningen han er i! Er to dører, og den jeg vanligvis blir åpnet for av han vakten kommer jeg ikke inn i, og heller ikke den andre. Så hvordan pokker kommer jeg inn?? Tror det er meningen at du skal gå opp på et av hustakene, og ta ham ut mens han står foran vinduet- Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg valgte den siste, men e kommer jo ikke inn i bygningen han er i! Er to dører, og den jeg vanligvis blir åpnet for av han vakten kommer jeg ikke inn i, og heller ikke den andre. Så hvordan pokker kommer jeg inn?? Tror det er meningen at du skal gå opp på et av hustakene, og ta ham ut mens han står foran vinduet- skal prøve.. sykt fort du svarte Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen andre her som hater vaktpostene ved veiene? Klarer aldri kjøre forbi uten at de kommer rett bak meg og ødelegger bilen min, og det er litt småkjedelig å hoppe ut og drepe alle som er der hver bidige gang jeg skal forbi de. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen andre her som hater vaktpostene ved veiene? Klarer aldri kjøre forbi uten at de kommer rett bak meg og ødelegger bilen min, og det er litt småkjedelig å hoppe ut og drepe alle som er der hver bidige gang jeg skal forbi de. Tror nok nesten alle hater det. Er egentlig det største irritasjonsmomentet i spillet. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 tror ikke du har lest så mye i posten, andeby.... det er det eneste som blir sagt om spillet Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 tror ikke du har lest så mye i posten, andeby....det er det eneste som blir sagt om spillet Jeg gikk rett til siste side for å klage Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Wee, 16% (herregud jeg er treig...) Vaktpostene er syko irriterende. Oppdragene er MYE lettere enn det er å komme seg rundt omkring på veiene jo.. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det hadde vært bedre om vaktene for eksempel for etter deg om du kjørte for fort igjennom eller noe, men at hvert eneste veikryss og hver eneste bil du møter på kommer etter deg og sakker ned spillinga di blir litt vel plagsomt. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen andre her som hater vaktpostene ved veiene? Klarer aldri kjøre forbi uten at de kommer rett bak meg og ødelegger bilen min, og det er litt småkjedelig å hoppe ut og drepe alle som er der hver bidige gang jeg skal forbi de. Tror nok nesten alle hater det. Er egentlig det største irritasjonsmomentet i spillet. Jeg hater det ikke. Ikke irriterende engang. Det er jo fullt mulig å kjøre igjennom en vaktpost også bare å fortsette. Ja, de følger etter deg litt, men de gir seg etter hvert. Og om de ikke slutter er det bare å gå til "mounted gun" og ta ut 2 stk i bilen. Det tar 2 minutter. Værre er det ikke. Eller du kan kjøre rundt vaktpostene. Jeg skjønner ikke hva alle klager over. Jeg synes ikke noe er irriterende i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå