Nerowulf Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kom på en liten ting som hadde vært kult i Far Cry 2. Vi kjenner jo til disse buddy-folka, så det hadde vært kult hvis du og en kompis hadde spilt sammen, der kompisen din spiller som en buddy. (Burde vel ikke være så vanskelig å sette dette inn i spillet (hvis det ikke er der allerede da)) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kom på en liten ting som hadde vært kult i Far Cry 2. Vi kjenner jo til disse buddy-folka, så det hadde vært kult hvis du og en kompis hadde spilt sammen, der kompisen din spiller som en buddy. (Burde vel ikke være så vanskelig å sette dette inn i spillet (hvis det ikke er der allerede da)) Du mener Co-op? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 looooool ja det heter co-op enig i at det hadde gitt en nesten uendelig underholdningsverdi, men vi har jo alltids mods! tenk deg sniperteam vs village osv med en kompis Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 En modus alà Horde i Gears of War 2 hadde vært vannvittig fett hvis man kunne være et sniperlag! Avansere igjennom 50 byer for å ta alle så stille som mulig! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Man kan ikke spille multiplayer cross-platform.Kilde: http://farcry.uk.ubi.com/index.php?page=blog (Se i den 2. posten) [Klarer ikke dy meg; Hva i huleste er poenget med "Fuck you, you fucking fuckers!"??) Det er bare et sitat fra filmen Shoot Em Up Hehe, da får jeg vel se den en av de nærmeste dagene da! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) [Klarer ikke dy meg; Hva i huleste er poenget med "Fuck you, you fucking fuckers!"??) Det er bare et sitat fra filmen Shoot Em Up Det er gode utrykk i den filmen... "Fuck me sideways" EDIT: Kanskje jeg ble litt OT der.... Endret 30. september 2008 av Lolli Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) En modus alà Horde i Gears of War 2 hadde vært vannvittig fett hvis man kunne være et sniperlag! Avansere igjennom 50 byer for å ta alle så stille som mulig! Ligge på magen og krype gjennom 50 byer hadde blitt gnaske kjedelig. Edit: Men en mode som du skulle beskytte en fyr på laget dit hadde verdt fett sånn som VIP på halo3, kunne kalt den The jackal. Endret 30. september 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nja, satt det kanskje litt på spissen.. Men noe alà det hadde vært konge! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 [Klarer ikke dy meg; Hva i huleste er poenget med "Fuck you, you fucking fuckers!"??) Det er bare et sitat fra filmen Shoot Em Up Det er gode utrykk i den filmen... "Fuck me sideways" EDIT: Kanskje jeg ble litt OT der.... Vel, var nå ikke så mye bedre jeg! Genialt! En modus alà Horde i Gears of War 2 hadde vært vannvittig fett hvis man kunne være et sniperlag! Avansere igjennom 50 byer for å ta alle så stille som mulig! Ligge på magen og krype gjennom 50 byer hadde blitt gnaske kjedelig. Edit: Men en mode som du skulle beskytte en fyr på laget dit hadde verdt fett sånn som VIP på halo3, kunne kalt den The jackal. Man kan ikke ligge på magen i Far Cry 2. Men tror ikke det ville blitt kjedelig. Uansett ville det definitivt vært veldig gøy med en slags "The Jackal" mode, som du hintet til! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som vet om det kommer til PS3, har hørt det "/ og hvordan det blir vis det kommer ? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Noen som vet om det kommer til PS3, har hørt det "/ og hvordan det blir vis det kommer ? Ja det kommer på PS3, og PS3-versjonen skal være identisk med de to andre versjonene. EDIT: Denne "Jackal"-modusen som dere prater om, eksisterer jo på sett og vis allerede. I den conquest-modusen som finnes, så er det kun lederen som kan ta over checkpoints, og dermed må jo han beskyttes. Endret 30. september 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Tror jeg skal poste det om "the jackal" modusen på farcry sitt offisielle forum jeg så kansje viss vi er veldig heldig at det blir med i selve spillet Edit: er det noe offisielt forum egentlig? Endret 30. september 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tror jeg skal poste det om "the jackal" modusen på farcry sitt offisielle forum jeg så kansje viss vi er veldig heldig at det blir med i selve spillet Edit: er det noe offisielt forum egentlig? Det er jo allerede med en VIP-modus med, kalt "Uprising" da. Så tror ikke du får noe gjennomslag hos forumet i så fall. Det å legge til nye moduser noen uker før release kan vel også anses som risikabelt. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tror jeg skal poste det om "the jackal" modusen på farcry sitt offisielle forum jeg så kansje viss vi er veldig heldig at det blir med i selve spillet Edit: er det noe offisielt forum egentlig? Det er jo allerede med en VIP-modus med, kalt "Uprising" da. Så tror ikke du får noe gjennomslag hos forumet i så fall. Det å legge til nye moduser noen uker før release kan vel også anses som risikabelt. Har bare hørt om Deathmatch, team deathmatch og Blood dimond som vist er noe CTF modus. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 håper fiendene har like idiotiske kommentaren, som i originale Far Cry: ''I'm gonna shoot you in the face'', og ''I got a bullet with your name on it'' Er noen flere morsomme og, men kommer ikke på noen da det er en stund siden jeg spilte det Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Tror jeg skal poste det om "the jackal" modusen på farcry sitt offisielle forum jeg så kansje viss vi er veldig heldig at det blir med i selve spillet Edit: er det noe offisielt forum egentlig? Det er jo allerede med en VIP-modus med, kalt "Uprising" da. Så tror ikke du får noe gjennomslag hos forumet i så fall. Det å legge til nye moduser noen uker før release kan vel også anses som risikabelt. Har bare hørt om Deathmatch, team deathmatch og Blood dimond som vist er noe CTF modus. Ja, som sagt så har vi Uprising, som er en slags Conquest-modus (altså hvor man tar over og holder checkpoints rundt omkring på brettet) à la Battlefield. Forskjellen er dog, som jeg nevnte tidligere, at her er det kun lederen av laget som faktisk kan ta over et kontrollpunkt, mens laget dekker ham. Kjøretøy kan også brukes i denne modusen (både biler, båter og paraglidere). håper fiendene har like idiotiske kommentaren, som i originale Far Cry: ''I'm gonna shoot you in the face'', og ''I got a bullet with your name on it'' Er noen flere morsomme og, men kommer ikke på noen da det er en stund siden jeg spilte det Det er ikke CryTek som står for FarCry 2, men et in-house Ubisoft team. FC2 virker dessuten langt mer seriøst enn forgjengeren. Men en kan jo alltids håpe. Endret 30. september 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Takk gudene jeg slipper å bruke penger på en ny pc, da jeg har allerede bestilt det til 360, vil nyte det spillet framfor HDTVen min og hjemmekinolyd av høy kvalitet Jeg håper att FarCry 2 blir bedre enn 1eren, for den var mildt sagt linært og straightforward, og ble kjedeligt etter 2 timers spilling, kan nærmere si etter båten du skal inn i for å finne en annen jetbåt Endret 30. september 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 det er litt irriterende at våpnene er speilvendt, at hylsene spretter ut på venstre siden og sånt Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) håper fiendene har like idiotiske kommentaren, som i originale Far Cry: ''I'm gonna shoot you in the face'', og ''I got a bullet with your name on it'' Er noen flere morsomme og, men kommer ikke på noen da det er en stund siden jeg spilte det "Your ass is grass, and i'm gonna smoke it!" det er litt irriterende at våpnene er speilvendt, at hylsene spretter ut på venstre siden og sånt Tror ikke det kommer til å ødelegge spille av den grunn Ser heller på det som en liten bagatell... Har forresten laget en Steam gruppe som er åpen for alle, hvor vi deler det nyeste av videoer, screenshots, osv... Og chatter om Far Cry 2 og generelt andre ting! Hadde vært fint å få litt flere medlemmer: http://steamcommunity.com/groups/sFC2d En fyr har klart å sette sammen ett world map ved hjelp av å pa utdrag fra kartene i de forskjellige gameplay videoene: Imponert Endret 1. oktober 2008 av LooperNor Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 det er litt irriterende at våpnene er speilvendt, at hylsene spretter ut på venstre siden og sånt Enig, men de gjør jo dette for at det skal være tøft. Normalt er det jo selvsagt omvendt, fordi de varme hylsene skal sprette vekk fra personen som bruker våpenet, og ikke forbi fjeset, for å så gå vekk fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå