Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med ett oppdrag!

Skal kjøre en lastebil til en garasje. Men får ikke kjørt inn i den garasjen! Kasser og diverse står i veien! Kommet ca 54%. Info om oppdraget : Either drive the truck into the garage up at Sefapane! Skal oppdraget gjøres på en annen måte eller? Klarer ikke å skjønne hvordan jeg skal på plassert den inne i garasjen? :S

Endret av bjowii
Lenke til kommentar
Sliter med ett oppdrag! Skal kjøre en lastebil til en garasje. Men får ikke kjørt inn i den garasjen! Kasser og diverse står i veien! Kommet ca 54%. Info om oppdraget : Either drive the truck into the garage up at Sefapane! Skal oppdraget gjøres på en annen måte eller? Klarer ikke å skjønne hvordan jeg skal på plassert den inne i garasjen? :S

 

Spoiler, plz.

 

 

Har gjort samme oppdraget selv og fungerte med en gang til meg. Prøv evt. å loade en litt eldre load for å se om det funker.

 

Lenke til kommentar
Sliter med ett oppdrag! Skal kjøre en lastebil til en garasje. Men får ikke kjørt inn i den garasjen! Kasser og diverse står i veien! Kommet ca 54%. Info om oppdraget : Either drive the truck into the garage up at Sefapane! Skal oppdraget gjøres på en annen måte eller? Klarer ikke å skjønne hvordan jeg skal på plassert den inne i garasjen? :S

 

Jeg trodde også det, men bare kjør rundt ett hjørne til høyre og følg veien til en ganske stor inngang til garagen. :)

 

Lenke til kommentar
Regner dermed med at når du mercy-kill'er noen er det at man skyter de for å gjøre slutt på smerten osv.osv.

Haha, jeg trodde det hadde noe med Merc(enar)y å gjøre. :) Jeg tenkte av en eller annen grunn "merki" (hva nå enn det er) istedenfor "mersi"...

Ganske tidlig i spillet måtte jeg bli reddet av en av kompisene mine. Etter at jeg hadde plukket ut fiendene i området, la jeg merke til tekst nederst på skjermen. "(weak) over here!" var vell en av tingene han sa, men jeg forstod jo ikke at han var skadet... Jeg må vel ha dratt min vei, og forlatt ham til å dø en smertefull død... :cry:

Er det noen som kan fortelle meg hva som egentlig er poenget med å gjøre ekstraoppdragene man kan få fra kompisene? Jeg gjorde det hver gang jeg fikk muligheten, men jeg forstår egentlig ikke poenget... Jeg får jo ikke ekstra diamanter eller noe?

 

Og en ting til: hvem som er The Jackal bestemmes utifra hvem jeg spiller som? Jeg valgte å spille som Paul, og Sjakalen var en fyr som gikk med noe som lignet på en poncho... :hmm:

Lenke til kommentar
Sliter med ett oppdrag! Skal kjøre en lastebil til en garasje. Men får ikke kjørt inn i den garasjen! Kasser og diverse står i veien! Kommet ca 54%. Info om oppdraget : Either drive the truck into the garage up at Sefapane! Skal oppdraget gjøres på en annen måte eller? Klarer ikke å skjønne hvordan jeg skal på plassert den inne i garasjen? :S

 

Jeg trodde også det, men bare kjør rundt ett hjørne til høyre og følg veien til en ganske stor inngang til garagen. :)

 

 

 

Hm, kan ikke finne noen stor ingang jeg. Iallefall ikke en som lastebilen går igjennom! Har ikke noen ett bilde? Eller kan forklare nermere?

 

Lenke til kommentar
Jeg har nå laget min egen Far cry 2 bane :D

Men jeg får ikke spilt på den.

Har lastet ned en del cunstom map, som jeg kan spille på men ikke min egen. Hva må jeg gjøre?

 

 

Har du fått validatet den? Gjerne ett dumt spørsmål men man vet aldri:)

 

Lurer forresten på hvor du har lastet ned custom baner fra? Spiller en del lan med noen kompiser, så de banene jeg får fra å spille over nettet er alle for store, så trenger noen små..

Lenke til kommentar
Jeg har nå laget min egen Far cry 2 bane :D

Men jeg får ikke spilt på den.

Har lastet ned en del cunstom map, som jeg kan spille på men ikke min egen. Hva må jeg gjøre?

 

 

Har du fått validatet den? Gjerne ett dumt spørsmål men man vet aldri:)

 

Lurer forresten på hvor du har lastet ned custom baner fra? Spiller en del lan med noen kompiser, så de banene jeg får fra å spille over nettet er alle for store, så trenger noen små..

 

hehe, fant det ut nå.

Jeg tok ikke TDM men sånn alle mot alle. Det var feilen xD

Jeg laster ned innpå Far cry2 spillet, der folk har har laget bane fra før.

Du kan jo lage din egen bane?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...