Oriuss Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 du møter flere buddys etter hvert...Men jeg gadd ikke bry meg om de jeg...gjorde oppdrag for dem, og prøvde å holde de i livet...døde de så var det ikke så farlig, forde hvis jeg dør gadd jeg ikke vente på og bli redda...bare loada jeg..(spiller på pc btw). Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Haha, 2 av mine kompiser er døde allerede. Han gamlingen døde selv om jeg gav han 3 sprøyter... Og han første kompisen min ble "mercy-killed" og jeg fikk trophy Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 "mercy killed"? Hørest ikke helt bra ut hehe Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg loket rundt med buddies i starten, men jeg fant fort ut at deres hjelp ikke er verdt alle ekstra turene du må ta på alle missions. Opplevde en rar bug med to av buddiene mine. Snakket med en av de Sør-Afrikanske leiesoldatene. Han sa det var en utlending fanget ved bryggeriet ved innsjøen. Dro ned dit i båt, men plutselig ut av det blå ble båten min beskutt av en RPG. Jeg klarte å hoppe ut av båten før den traff, men jeg ble drept av vrakrestene. Ble reddet opp av vannet og i trygghet av Hakim. Vi slaktet ned alle folka der, og jeg løp inn i huset for å finne min nye buddy. André satt der, og jeg reddet han. Da jeg sprang ut av huset, så jeg blå røyk, og at Hakim var skutt. Kunne ikke interacte med han, så valgte å plante en kule i pannen hans. Da skjedde det noe rart. På buddy listen min sto Hakim som "missing", mens André sto oppført som "Mercy Killed" Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som vet at det kommer patch å fikser det at man blir disconnecta etter hver kamp til PS3? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er allerede kommet en patch til Ps3, PC og Xbox? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er allerede kommet en patch til Ps3, PC og Xbox? Men trengs en ny en, den fikset bare småting! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) På siste oppdraget der hvor du skal hente de diamantene og drepe alle buddisene dine. Hvorfor er det mange av buddisene mine som er død som står opp for det oppdraget der. Jeg kunne også bare skadeskyte dem for så gå å hjelpe dem etterpå Endret 6. november 2008 av Camrot La til spoiler Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) spoilertag, værsåsnill. Endret 6. november 2008 av Steina Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg loket rundt med buddies i starten, men jeg fant fort ut at deres hjelp ikke er verdt alle ekstra turene du må ta på alle missions. Opplevde en rar bug med to av buddiene mine. Snakket med en av de Sør-Afrikanske leiesoldatene. Han sa det var en utlending fanget ved bryggeriet ved innsjøen. Dro ned dit i båt, men plutselig ut av det blå ble båten min beskutt av en RPG. Jeg klarte å hoppe ut av båten før den traff, men jeg ble drept av vrakrestene. Ble reddet opp av vannet og i trygghet av Hakim. Vi slaktet ned alle folka der, og jeg løp inn i huset for å finne min nye buddy. André satt der, og jeg reddet han. Da jeg sprang ut av huset, så jeg blå røyk, og at Hakim var skutt. Kunne ikke interacte med han, så valgte å plante en kule i pannen hans. Da skjedde det noe rart. På buddy listen min sto Hakim som "missing", mens André sto oppført som "Mercy Killed" Ja, hva faen betyr Mercy Killed? Ene buddien min også er slik, sendte en granat inn i et område med 6-7 fiender en gang han var i skikkelig trøbbel, vil det si at jeg kanskje drepte han med den? SÅ ut som fiendene skjøt andre veien.. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Godt mulig at Mercy killed, er at Buddyen var allerede skadet og ba om hjelp, men du var litt "Uheldig" med granaten Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg sto ovenfor min hardt skadde kamerat. Jeg hadde ikke flere sprøyter igjen. Når jeg tok frem pistolen min tok han tak i den og holdt den mot halsen sin Men jeg tror det endte med at jeg skøyt han i foten. Var ikke noe jeg hadde kontroll over heller.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Mercy killed, tror det betyr at du drepte han når han var halvdød. :S Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Å mercy-fucke noen er å gi de ett knull fordi du synes synd på de. Regner dermed med at når du mercy-kill'er noen er det at man skyter de for å gjøre slutt på smerten osv.osv. Ikke at jeg har erfaring med noen av delene IRL EDIT: kom endelig på det norske ordet. Samvittighetsdrap Endret 7. november 2008 av Linn_Christin Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja..selv om mitt var uflaksdrap Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Nei, Ufrivilliguflakssamvittighetsdrap Lenke til kommentar
Bla_bla Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Barmhjertighetsdrap, kanskje? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den svakeste pistolen er min nye venn!: D Er så gøy å bare gå sånn "syk-walk" mot fienden som ligger nede.. Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Orker ikke å se gjennom hele tråden så. Når man er inne i spillet, hvordan er det mulig å komme tilbake til skrivebordet ved å trykke på windosknappen? I alle andre spill kommer jeg tilbake til skrivebordet ved å trykke på windowsknappen, men ikke i Far Cry 2. Utrolig irriterende egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå