Kontorstol Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Oppdragene ved radiotårnene gir deg 15, og diamanter blir det etterhvert mer enn nok av i spillet De gir 10 Mulig det er mer på easy og normal, spiller selv på hardcore.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Oppdragene ved radiotårnene gir deg 15, og diamanter blir det etterhvert mer enn nok av i spillet De gir 10 Mulig det er mer på easy og normal, spiller selv på hardcore.. hmm, mente da de ga 15 jeg da, men kan godt være jeg husker dårlig. Sikker på at det ikke øker på sørsiden heller? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke rart jeg ikke har kommet lengre.. jeg har bare gjort oppdrag for "buddiesene" mine og for våpenforhandleren :!: Lenke til kommentar
rbr Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 noen som vet om det er mulig og velge mellom granatene eller brannbombene? hva jeg må trykke på for og skifte fra den ene til det andre? har pc versjonen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 DET lurer jeg og på, så slipper jeg å drive å tenne på ting når jeg egentlig skal sprenge de... Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Manglet siste safe house, og det siste ville ikke åpne seg selv om jeg drepte alle vaktene der. Prøvde 3 ganger. Hadde 190 diamanter + klarte å misse noen main missions i nord så jeg fikk ikke trofeet.. Og klarte å save over den siste "friheten" saven min.. Så utrolig surt!! Får vel fullføre det en gang til på easy og håper at guard posts er mindre irriterende på easy Endret 6. november 2008 av Skrufgreen Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 noen som vet om det er mulig og velge mellom granatene eller brannbombene?hva jeg må trykke på for og skifte fra den ene til det andre? har pc versjonen. F tasten Lenke til kommentar
rbr Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) noen som vet om det er mulig og velge mellom granatene eller brannbombene?hva jeg må trykke på for og skifte fra den ene til det andre? har pc versjonen. F tasten thanks. Endret 6. november 2008 av rbr Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som vet om det kommer patch som fikser MP-delen på Far Cry 2? Da mener jeg med at man blir desconnecta etter runden. Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 DET lurer jeg og på, så slipper jeg å drive å tenne på ting når jeg egentlig skal sprenge de... virker som om du spiller på ps3, du trykker ned høyre spak( L1 eller no) så bytter du mellom granat og brann greiene Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tusen takk Jottnegen Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg gledet meg som en unge til FC2. Men spillet SUGER KUK! Jeg er på 54% og skal møte frank på Marina Bar for å fullføre oppdraget. Men der er det ikke mulig å åpne døren. "Y" ikonet kommer ikke opp. Har prøvd alt. På UBIs forumer er det mange som har dette problemet, uavhengig av hvor de er i spillet. MP er noe dritt og full av bugs og ujevnheter. Siste gang jeg kjøper et spill produsert av UBI soft. Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvor får man malaria piller i South mappen? Er det kirken inne i byen her og ? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) noen som vet om det er mulig og velge mellom granatene eller brannbombene?hva jeg må trykke på for og skifte fra den ene til det andre? har pc versjonen. Prøvd å trykke "F" ? Endret 6. november 2008 av Moozoren Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det meningen Marty Alencar skal dø som buddie etter 20 %? Er Warren Btw. Eller har jeg bare latt ham dø? Kan ikke huske det.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 camo suiten verdt penga? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 camo suiten verdt penga? Bare hvis du har så mye at du ikke vet hva du skal bruke dem på. Hjelpe i grunn lite. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det meningen Marty Alencar skal dø som buddie etter 20 %? Er Warren Btw. Eller har jeg bare latt ham dø? Kan ikke huske det.. Nei, det er ikke meningen at noen skal dø så tidlig i spillet. Det kan skje, men det er ikke meningen. Senere derimot.. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det meningen Marty Alencar skal dø som buddie etter 20 %? Er Warren Btw. Eller har jeg bare latt ham dø? Kan ikke huske det.. Nei, det er ikke meningen at noen skal dø så tidlig i spillet. Det kan skje, men det er ikke meningen. Senere derimot.. Faen..sava nettop over fila der jeg hadde han...HAN VAR TØFF! Hvor får man tak i flere buddies forresten? Har bare han rescue-kødden og Marty (som er død).. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det meningen Marty Alencar skal dø som buddie etter 20 %? Er Warren Btw. Eller har jeg bare latt ham dø? Kan ikke huske det.. Nei, det er ikke meningen at noen skal dø så tidlig i spillet. Det kan skje, men det er ikke meningen. Senere derimot.. Faen..sava nettop over fila der jeg hadde han...HAN VAR TØFF! Hvor får man tak i flere buddies forresten? Har bare han rescue-kødden og Marty (som er død).. Du finner dem rundt omkring, eller så kan du redde dem i byene rundt Pala. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå