Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Manglet siste safe house, og det siste ville ikke åpne seg selv om jeg drepte alle vaktene der. Prøvde 3 ganger. Hadde 190 diamanter + klarte å misse noen main missions i nord så jeg fikk ikke trofeet.. Og klarte å save over den siste "friheten" saven min.. Så utrolig surt!! Får vel fullføre det en gang til på easy og håper at guard posts er mindre irriterende på easy :p

Endret av Skrufgreen
Lenke til kommentar

Jeg gledet meg som en unge til FC2.

 

Men spillet SUGER KUK!

 

Jeg er på 54% og skal møte frank på Marina Bar for å fullføre oppdraget. Men der er det ikke mulig å åpne døren. "Y" ikonet kommer ikke opp. Har prøvd alt.

 

På UBIs forumer er det mange som har dette problemet, uavhengig av hvor de er i spillet.

 

MP er noe dritt og full av bugs og ujevnheter.

 

Siste gang jeg kjøper et spill produsert av UBI soft.

Lenke til kommentar
Er det meningen Marty Alencar skal dø som buddie etter 20 %? Er Warren Btw. Eller har jeg bare latt ham dø? :dontgetit: Kan ikke huske det..

 

 

Nei, det er ikke meningen at noen skal dø så tidlig i spillet. Det kan skje, men det er ikke meningen. Senere derimot..

 

Faen..sava nettop over fila der jeg hadde han...HAN VAR TØFF! :cry:

 

 

Hvor får man tak i flere buddies forresten? Har bare han rescue-kødden og Marty (som er død)..

 

Lenke til kommentar
Er det meningen Marty Alencar skal dø som buddie etter 20 %? Er Warren Btw. Eller har jeg bare latt ham dø? :dontgetit: Kan ikke huske det..

 

 

Nei, det er ikke meningen at noen skal dø så tidlig i spillet. Det kan skje, men det er ikke meningen. Senere derimot..

 

Faen..sava nettop over fila der jeg hadde han...HAN VAR TØFF! :cry:

 

 

Hvor får man tak i flere buddies forresten? Har bare han rescue-kødden og Marty (som er død)..

 

 

 

Du finner dem rundt omkring, eller så kan du redde dem i byene rundt Pala.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...