Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey, til de som har fullført career mode på far cry 2. Hva skjer etter dette? Har sett på rulletekst og greier men når jeg starter den saven igjen begynner jeg bare der jeg savet sist før det siste oppdrag for sjakalen? Kan man ikke bare vandre rundt etter man har fullført det? Vil gjerne samle alle diamond suitcasesene:D

Lenke til kommentar

lurer på om SlashGunsNRoses veit hvor populær denne tråden ble...

 

men, har et problem på ps3, har aldri fått spilt en ekte mp match, blir disconnected from the host vert 2 min, alltid. noen som har samma problem.

det går utover tålmodigheten min og liker spillet mindre og mindre, og ikke minst klan medlemskapet mitt. håper det kommmer en patch snart

Lenke til kommentar

er det noen som vet hvordan jeg får tak i våpene som en kjøper det på den datamaskinen?

jeg krysser av hva jeg kan kjøpe men det skjer ingenting når jeg er ferdig med og kjøpe.

må jeg hente våpene et annet sted?

 

trenger litt hjelp her.

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Sånn har det vært med alle spill jeg har til PS3.. Men har alltid kommet en patch rett etterpå, så den er sikkert like rundt hjørnet :)

 

Jeg har ikke spilt FC2 siden Fredagen nå faktisk.. Har spilt ca 16% og ble så pokkers lei ganske mange ting:

- Kjøringa og fysikken. FYFAEN så dårlig!

- Vaktpostene og alle folka i dem. Er vaktposter rundt hvert ett hjørne, og umulig og kjøre rundt dem. Og så går bilene dems MYE fortere enn min.

- Storyen. Zzzz...

- Oppdragene. Kjedelig og ensformig.

Lenke til kommentar
er det noen som vet hvordan jeg får tak i våpene som en kjøper det på den datamaskinen?

jeg krysser av hva jeg kan kjøpe men det skjer ingenting når jeg er ferdig med og kjøpe.

må jeg hente våpene et annet sted?

 

trenger litt hjelp her.

 

Du må hente de i huset ved siden av, de henger på veggene

Lenke til kommentar
Sånn har det vært med alle spill jeg har til PS3.. Men har alltid kommet en patch rett etterpå, så den er sikkert like rundt hjørnet :)

 

Jeg har ikke spilt FC2 siden Fredagen nå faktisk.. Har spilt ca 16% og ble så pokkers lei ganske mange ting:

- Kjøringa og fysikken. FYFAEN så dårlig!

- Vaktpostene og alle folka i dem. Er vaktposter rundt hvert ett hjørne, og umulig og kjøre rundt dem. Og så går bilene dems MYE fortere enn min.

- Storyen. Zzzz...

- Oppdragene. Kjedelig og ensformig.

 

Helt enig.

Lenke til kommentar

Herregud for ei kjerring jeg er på dette spillet...

 

Jeg fikk spillet på lørdag og har spilt noen timer story mode hver dag. Gjort mange oppdrag , men har også "kost meg" med å reise rundt for å lete etter diamanter og ta over "safe house".

 

Når jeg lagrer står det noe slikt som "Marty 1-8%.

 

Jeg har jo ikke kommet meg ett hakk videre :!: Regner med jeg må dra inn til byen og ta diverse oppdrag for de som er der for å komme meg videre, men ønsket å spare nok diamanter til å kjøpe flammekasteren... noe jeg aldri klarer, for når jeg har fått nok til noe som koster 10 diamanter, så kjøper jeg det istedet...

 

Tror jeg skal google frem ett kart over hvor jeg finner diamantene. Ofte får jeg grønnt lys på gps'en min, uten at jeg klarer å nå frem til diamanen fordi den ligger på ett tak eller oppe på ei fjellhylle jeg ikke klarer å nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...