Actiii Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har kommet akuratt 50% i spillet.. men dette med Malaria medisin, jeg henter en boks med medesin.. så tar jeg en så er det bare en igjen altså 2 piller i en boks.. er det vandlig?? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har kommet akuratt 50% i spillet.. men dette med Malaria medisin, jeg henter en boks med medesin.. så tar jeg en så er det bare en igjen altså 2 piller i en boks.. er det vandlig?? Ja. Lenke til kommentar
arne95 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 For oss som faktisk KJØPTE spillet, lastes den ned automatisk når vi starter spillet... Vel, jeg har kjøpt spillet jeg da så. Ok, sorry, spurte før jeg var inne i spillet og sjekka Lenke til kommentar
Timster Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hey, til de som har fullført career mode på far cry 2. Hva skjer etter dette? Har sett på rulletekst og greier men når jeg starter den saven igjen begynner jeg bare der jeg savet sist før det siste oppdrag for sjakalen? Kan man ikke bare vandre rundt etter man har fullført det? Vil gjerne samle alle diamond suitcasesene:D Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du må evt samle alle diamantene før du gjør siste oppdrag. Spillet slutter jo etter siste oppdrag, så det nærmeste du kommer frihet er å gjøre alt før slutten. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Oi da kom meg forbi de "usynlige veggene" Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Oi da. Ble mer enn en vegg unsynlig der xD Lenke til kommentar
kongeie Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Noen som vet om en side der man kan laste ned "user made maps"?? Ble meget keen på spille med ett par kompiser no Endret 5. november 2008 av kongeie Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 lurer på om SlashGunsNRoses veit hvor populær denne tråden ble... men, har et problem på ps3, har aldri fått spilt en ekte mp match, blir disconnected from the host vert 2 min, alltid. noen som har samma problem. det går utover tålmodigheten min og liker spillet mindre og mindre, og ikke minst klan medlemskapet mitt. håper det kommmer en patch snart Lenke til kommentar
rbr Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) er det noen som vet hvordan jeg får tak i våpene som en kjøper det på den datamaskinen? jeg krysser av hva jeg kan kjøpe men det skjer ingenting når jeg er ferdig med og kjøpe. må jeg hente våpene et annet sted? trenger litt hjelp her. Endret 5. november 2008 av rbr Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Sånn har det vært med alle spill jeg har til PS3.. Men har alltid kommet en patch rett etterpå, så den er sikkert like rundt hjørnet Jeg har ikke spilt FC2 siden Fredagen nå faktisk.. Har spilt ca 16% og ble så pokkers lei ganske mange ting: - Kjøringa og fysikken. FYFAEN så dårlig! - Vaktpostene og alle folka i dem. Er vaktposter rundt hvert ett hjørne, og umulig og kjøre rundt dem. Og så går bilene dems MYE fortere enn min. - Storyen. Zzzz... - Oppdragene. Kjedelig og ensformig. Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 er det noen som vet hvordan jeg får tak i våpene som en kjøper det på den datamaskinen?jeg krysser av hva jeg kan kjøpe men det skjer ingenting når jeg er ferdig med og kjøpe. må jeg hente våpene et annet sted? trenger litt hjelp her. Du må hente de i huset ved siden av, de henger på veggene Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Sånn har det vært med alle spill jeg har til PS3.. Men har alltid kommet en patch rett etterpå, så den er sikkert like rundt hjørnet Jeg har ikke spilt FC2 siden Fredagen nå faktisk.. Har spilt ca 16% og ble så pokkers lei ganske mange ting: - Kjøringa og fysikken. FYFAEN så dårlig! - Vaktpostene og alle folka i dem. Er vaktposter rundt hvert ett hjørne, og umulig og kjøre rundt dem. Og så går bilene dems MYE fortere enn min. - Storyen. Zzzz... - Oppdragene. Kjedelig og ensformig. Helt enig. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 patch for far cry 2 her Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Men har de fikset veisperringene? Neppe. ._. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Altså ikke gå all in for å gjøre ferdig spillet med engang, prøv heller å kose dere med det blir du ferdig for fort blir det bare kjedlig etterpå. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Herregud for ei kjerring jeg er på dette spillet... Jeg fikk spillet på lørdag og har spilt noen timer story mode hver dag. Gjort mange oppdrag , men har også "kost meg" med å reise rundt for å lete etter diamanter og ta over "safe house". Når jeg lagrer står det noe slikt som "Marty 1-8%. Jeg har jo ikke kommet meg ett hakk videre :!: Regner med jeg må dra inn til byen og ta diverse oppdrag for de som er der for å komme meg videre, men ønsket å spare nok diamanter til å kjøpe flammekasteren... noe jeg aldri klarer, for når jeg har fått nok til noe som koster 10 diamanter, så kjøper jeg det istedet... Tror jeg skal google frem ett kart over hvor jeg finner diamantene. Ofte får jeg grønnt lys på gps'en min, uten at jeg klarer å nå frem til diamanen fordi den ligger på ett tak eller oppe på ei fjellhylle jeg ikke klarer å nå.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Gjør oppdrag i Pala Da får du 15-20 diamanter per oppdrag, og du kommer videre i storyen Endret 6. november 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Oppdragene ved radiotårnene gir deg 15, og diamanter blir det etterhvert mer enn nok av i spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå