Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Prøv et litt mer "normalt" brukernavn, og ha 4 bostaver og 4 tall i passordet.

Fungerte fint for meg med slikt passord.

 

Takk:D det funket. Men etterpå var spillet vrangt da, det drev å loadet for å komme inn på e server online. Men den loadet i evigheter og så gikk det ikke ann å tabbe seg ut på noen måte så det endte med restart av pcen:(

 

Kan kanskje ha vært en brannmur som spurte om tillatelse for å gi FC2 tilgang til internett? Er kjent at noen brannmurer kan 'låse' maskiner når de spør. Må kanskje sette opp brannmurregel på forhånd eller alt-TABbe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
yes da, endelig ferdig med spillet, likte ikke slutten

Er nesten ferdig jeg også. Har vel kommet til litt over 90%. (Har gått inn i "Heart of Darknes")

Må si historien har tatt seg litt opp nå. Det var stilig å kunne velge hvem jeg ville drepe, og hvem som skulle overleve, men det burde vært slik mye tidligere i spillet. Historien i dette spillet er jo helt utrolig dårlig... Ingen sammenheng, bare masse vas. Poenget var vel at jeg skulle finne og drepe The Jackal, men jeg har jo aldri gort et oppdrag som har gitt meg noe informasjon om han... :(

Lenke til kommentar
yes da, endelig ferdig med spillet, likte ikke slutten

Er nesten ferdig jeg også. Har vel kommet til litt over 90%. (Har gått inn i "Heart of Darknes")

Må si historien har tatt seg litt opp nå. Det var stilig å kunne velge hvem jeg ville drepe, og hvem som skulle overleve, men det burde vært slik mye tidligere i spillet. Historien i dette spillet er jo helt utrolig dårlig... Ingen sammenheng, bare masse vas. Poenget var vel at jeg skulle finne og drepe The Jackal, men jeg har jo aldri gort et oppdrag som har gitt meg noe informasjon om han... :(

ja, enig med deg der, storyen var ikke vanntett akkuratt

Lenke til kommentar
hva har det egentlig og si med hvem person du velger og være i spillet??

 

 

Forskjellig rekkefølge i oppdrag, ihvertfall i begynnelsen.

Og jeg tror du får litt forskjellige buddy`s, ihvertfall etter det jeg har sett.

 

Ellers har det ikke noe spesielt med gameplay og gjøre, annet en at du kan bynne med forskjellige våpen :p

Lenke til kommentar

Da var spillet rundet og..

 

 

.. slutten var litt av et antiklimaks. Ingen shootdown med the Jackal, bare levere noen dumme diamanter også vips var det hele over. Bra spill, men skuffende slutt.. Mulig det hadde blitt annerledes om jeg hadde valgt dynamitten, noen som vet?

 

Lenke til kommentar
Da var spillet rundet og..

 

 

.. slutten var litt av et antiklimaks. Ingen shootdown med the Jackal, bare levere noen dumme diamanter også vips var det hele over. Bra spill, men skuffende slutt.. Mulig det hadde blitt annerledes om jeg hadde valgt dynamitten, noen som vet?

 

 

Nei det ville det ikke, du ser fjellet eksplodere... rulletekst, ferdig.

 

Lenke til kommentar

Jeg har ett problem som jeg ikke kommer rundt. Jeg har utført alle missions på kartet. Det eneste som er ledig er et mission hos APR sjefen. Jeg kommer da inn i bygningen, men døren der sjefene sitter er lukket og det er ingen andre i bygningen. Har prøvd både dag og natt. Nothing to doo. Har vært hos mikes og der er heller ingen missions.

 

Det siste mission jeg utførte var å sprenge bensinpumpen på skraphaugen.

 

 

Hva gjør jeg??? :(

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Da var spillet rundet og..

 

 

.. slutten var litt av et antiklimaks. Ingen shootdown med the Jackal, bare levere noen dumme diamanter også vips var det hele over. Bra spill, men skuffende slutt.. Mulig det hadde blitt annerledes om jeg hadde valgt dynamitten, noen som vet?

 

 

Nei det ville det ikke, du ser fjellet eksplodere... rulletekst, ferdig.

 

 

diamantene skyter du deg sjøl, dynamitten er litt mer følese ladet når du skal koble dynamitten med batteriet syns jeg, du vet at du sprenger men må gjøre det, trist

 

Lenke til kommentar
Jeg har ett problem som jeg ikke kommer rundt. Jeg har utført alle missions på kartet. Det eneste som er ledig er et mission hos APR sjefen. Jeg kommer da inn i bygningen, men døren der sjefene sitter er lukket og det er ingen andre i bygningen. Har prøvd både dag og natt. Nothing to doo. Har vært hos mikes og der er heller ingen missions.

 

Det siste mission jeg utførte var å sprenge bensinpumpen på skraphaugen.

 

 

Hva gjør jeg??? :(

 

Takker for svar.

 

Spiller du på PC?

Du må nok kansje starte på nytt..

Lenke til kommentar
Jeg har ett problem som jeg ikke kommer rundt. Jeg har utført alle missions på kartet. Det eneste som er ledig er et mission hos APR sjefen. Jeg kommer da inn i bygningen, men døren der sjefene sitter er lukket og det er ingen andre i bygningen. Har prøvd både dag og natt. Nothing to doo. Har vært hos mikes og der er heller ingen missions.

 

Det siste mission jeg utførte var å sprenge bensinpumpen på skraphaugen.

 

 

Hva gjør jeg??? :(

 

Takker for svar.

 

Spiller du på PC?

Du må nok kansje starte på nytt..

 

Spiller på PC ja. Starte på nytt hørtes ikke skjekt ut. Skal prøve med et senere savegame og se om det endrer seg. Orker ikke ta hele greien en gang til.

Lenke til kommentar

jeg har ikke tatt meg tid til å lese hele tråden, men jeg lurte på om dere vet hvorfor jeg ikke får kjørt benchmarken? den bare kræsjer i oppstarten hele tia.

 

og hvor er beste plassen for å laste ned den nyeste patchen? jeg lasta ned 1.2 men den funka ikke.

 

edit: angående den patchen... ser ut som jeg leste litt kjapt gitt, var vist patch for gamle farcry, ikke nye :p

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Har noen opplevd at våpen jammer MP?

Jeg blir som regel spawnkilla etter 3 sekunder, så har ikke merket det enda. :)

Men er det ikke diverse oppgraderinger til våpnene som gjør at de ikke ruster like fort? Har ikke satt meg inn i MP enda, men jo, jeg tror våpnene dine vil jamme seg etterhvert.

 

Ble forresten ferdig med SP i dag. Slutten var jo helt utrolig skuffende... Akkurat i det ting begynnte å bli bra, så

 

slo jeg meg sammen med the Jackal... Jeg trodde jeg var der for å drepe ham?

Det ødela hele historien for min del. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...