Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice! Var det satelitt telefon oppdraget? Har hatt lyst å gjøre det, men er så slitsomt oppe i dogon ^^

Nei, var et av hovedoppdragene. Pleier å være utrolig vanskelig å snipe i dogon, men denne gangen ble det nesten litt for lett. :)

Jeg pleide å bruke M1903 og Dragunov før, men har nå gått over til Dart Rifle istedenfor. Den lager nesten ikke lyd, og dreper med ett skudd. Det som er dumt er jo såklart at den kun kan ha 10 skudd, og at den ruster allt for fort... :(

Vanligvis har jeg USAS 12 eller MP5 som primary, IED eller Flare Gun som secondary og Dart Rifle som special. Funker kjempebra, og jeg er forberedt på enhver situasjon.

Lenke til kommentar
Det er litt dumt at våpnene er fordelt i kategorier. Jeg vil ha sniper OG shotgun samtidig :(

 

Det er fordi shotgun og sniper er begge deler 2-hånds våpner. Men det skulle jo egentlig gått ann å velge shotgun som "D-Pad Ned", som det skulle gått ann å velge MP5 som "D-Pad Høyre", istedenfor UZI som jeg bruker nå..

Jeg spiller det på PC, men uansett forstår jeg ikke helt argumentet ditt. De store maskingeværene som hører til øverste våpenkategori er også 2-hånds våpner, og du kan likevel ha en stor PKM og en shotgun (eller sniper) på deg samtidig.

 

Jeg synes derfor det er idiotisk å fordele våpnene i kategorier. Det hadde vært bedre å kunne velge 3 våpen uavhengige av "kategori". Da hadde jeg valgt dempet pistol, shotgun og sniperhagle.

Lenke til kommentar

En ting jeg stusset over at ingen her har klaget over, når man er så opptatt av realisme.

 

Flere som legger merke til at skyter du en fiende i bilen detter han ut uten at dørene åpnes?

Ser mer ut som de sklir ut igjennom dørsprekken :p

La først merke til det i går, og må si det ser litt komisk ut.

 

Fikk en save på 69% til å fungere igjen i går, og i natt fikk jeg endelig fullført spillet.

Slutten var litt så som så, men jeg likte storyen i spillet.

Lenke til kommentar

Hey, noen som har problemer med å lage seg en online account? får ikke gjort det siden den sier at man må lage seg en ubi.com account men det går ikke. Har fylt inn alle feltene men den sier bare. "You have entered an invalid information. Please try again." om passordene jeg bruker, helt uavhengig av lengde. Noen som har opplevd noe lignende eller vet løsningen?post-159121-1225732017_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Spør for tredje gang om samme spørsmålet nå! Forventer at noen skal vite noe om dette :p Sliter litt med ett oppdrag! Følgende tekst som står om oppdraget er : Free the captive from the back room at the slaughterhouse! Men får ikke åpnet døra inn til rommet? Trenger jeg en key elns? Får ikke jort noen andre oppdrag, må bli ferdig med dette først! :(

Lenke til kommentar
Bolt-action (M1903) gir mer sniperfølelse enn Dragunoven og .50 kaliberen (som jeg ikke husker navnet på) som er halvautomatisk.

 

Alt etter hvilket oppdrag jeg gjør bruker jeg:

 

M1903

Silenced Makarov

Dart Sniper/RPG-7

 

WTF

AS 50 er jo bare konge, pluss SVD'en er akkurat som den skal være. Semi er faktisk det de vanligste sniperne er, ville vel brukt det hvis jeg kunne fått tak i AG3 med kikkertsikte også. (Synd spillet bare har G3, men ville vert vanskelig for en komersiell våpensmugler å få AG3 ut)

 

Det at du foretrekker har kansje sammenheng med at de fleste spill bare har med Berret M95 som .50 rifle, dett fordi en semi fifty ville vert, vel, rett å slett feigt.

Men berret M82, slik som forsvaret faktisk bruker, er semi auto.

Tviler du fremdeles, prøv ut en bolt versus semi sniper. (RL)

 

Men kan være forståelig siden du får den kutsjukk, inn med tennstempelet igjen...

 

Back to topic.

 

Far cry 2 er etter min menig veldig bra, du har bra frihet, og til de som klager på lite sammenheng i story, slutt å klag. Vil du først ha story kan du ta bare storylineoppdragene istede (G3 vil du kunne klare deg med gjennom hele spillet)

 

Synd at saven min klikka. Kom 58 % med Marty (by mistake, ville være Iren)

Men nå er jeg kommet litt med Irske duden.

 

Fremdeles, Far Cry 2 ruler

Lenke til kommentar
Spør for tredje gang om samme spørsmålet nå! Forventer at noen skal vite noe om dette :p Sliter litt med ett oppdrag! Følgende tekst som står om oppdraget er : Free the captive from the back room at the slaughterhouse! Men får ikke åpnet døra inn til rommet? Trenger jeg en key elns? Får ikke jort noen andre oppdrag, må bli ferdig med dette først! :(

 

Sikker på at det er riktig dør, det er den til venstre inne i hovedhuset.

Fremdeles ikke? Er alle vakter døde (skal ikke ha noe å si, men sjekk uansett)

Fremdeles ikke? Re load. Start oppdraget på nytt, kunne vert en feiltolkning av data under loading. Altså bug.

 

Slik som min save, jaja, fikk starta med riktig fyr

Lenke til kommentar
Prøv et litt mer "normalt" brukernavn, og ha 4 bostaver og 4 tall i passordet.

Fungerte fint for meg med slikt passord.

 

Takk:D det funket. Men etterpå var spillet vrangt da, det drev å loadet for å komme inn på e server online. Men den loadet i evigheter og så gikk det ikke ann å tabbe seg ut på noen måte så det endte med restart av pcen:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...