Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spillt dette en del nå og må si at jeg er generelt skuffet. Jeg trodde oppriktig dette spillet skulle være bedre. Hadde det vært en demo av dette, så hadde jeg nok spart mine 349 kroner.

 

Hva jeg synes trekker ned:

 

- Voiceactingen. Dette er helt elendig. Null innlevelse. Virker som de som står bak stemmene, skumleser manuset. Et manus uten punktumer også, virker det som.

Hadde heller ikke skadet om rollefiguren åpnet kjefen en gang i blant. Dette minner meg og GTA3, der han heller aldri sa noe. Elendig for å si det mildt. Gjøt at spillet mangler atmosfære rett og slett.

 

-Våpenene. Klarer ikke å sette fingeren på det, men det er ett eller annet som ikke stemmer. Samtidig kan du tømme et magasin med SAW`en i fienden, om en da ikke treffer noen skudd i hode på dem.

 

- Fysikken er ikke dagens standard verdig. Små busker bråstopper bilen.

 

- Respawn av checkpoint etter 2 minutter. Jeg har opplevd at fienden dukker opp rett forann meg.

 

- Avstander. Tar evigheter å gjøre noe, da man må tilbakelegge lange avstander, i en bil som også har elendig fysikk. Og man må ofte via checkpointer man rensket for få minutter siden, for så å gjøre det om igjen.

 

-Grafikkmotoren. Vel, igjen så er det vanskelig å sette fingeren på det, men jeg føler ikke denne grafikkmotoren egner seg til store utendørsområder. Den hadde passet bedre til mer tradisjonelle FPS`er som foregår i lukkede miljøer. Den såkalte friheten vi hører snakk om, uteblir også. Man må gjennom masse raviner og man kan ikke gå opp på en eneste av knausene man er omgitt av. Dette hadde gjort mye med opplevelse om det var mulig. Tenker da på flankemanøvrer og ikke minst sniperaction.

 

Sist, men ikke minst, så er oppdragene så langt meget repetive og jeg kjenner jeg går lei.

 

Dette er mitt inntrykk av Far Cry 2 så langt. Jeg har prøvd 3 ganger nå, for å se om jeg klarer å bli bergtatt av dette spillet, for jeg vil så gjerne, men det uteblir. Jeg kan si at jeg gikk til innkjøp av dette spillet med stor forhåpninger, men jeg må nå innse at dette er et av mine dårligere kjøp.

 

 

Måtte bare lufte meg litt.

 

EDIT: Jeg har altså PC-versjonen.

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
Ja, PKM x]

Husket bare fra good ol' battlefield 2 tidene XD

 

Har forresten lagd en film på youtube nå; bare litt generelt gameplay

 

http://www.youtube.com/watch?v=pAa_yYpNLj4&fmt=18

 

Hva brukte du til å filme med a?

 

Klarer du å hjelpe meg med problemet mitt, LooperNor? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1029915&hl=

 

 

Svarte :)

 

EDIT:

Altså ikke som i fargen svart, men verbet "å svare".

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar

Gjorde nettopp det kuleste oppdraget sålangt! (Er kommet rundt 75%)

Jeg skulle drepe en person som var i en av Dogon-byene. Jeg startet med å ta ut snipern som stod på et av takene med Dart Riflen min. Jeg gikk så opp på taket, og tok ut fiendene en etter en. Jeg mistet ikke et eneste liv, og fiendene skjøt ikke et eneste skudd! Stealth ftw! :wee:

Endret av wwwerner
Lenke til kommentar

Dragunov eller AS-50 bedre enn m1903;

Trenger ikke lade om for hvert skudd.

Mulig m1903 er sterkere enn Dragunov, men ikke AS-50 (50cal)

 

Jeg bruker to kit nå, det ene kitet som jeg drar ut med er;

Dart sniper

AR-16

50. Cal Deagle

 

Det andre kitet har jeg i bokser som jeg kan hente i safehouses'

AS-50

M249 heavy maskingevær

50cal. Deagle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...