bjornw7 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sliter litt med ett oppdrag! Følgende tekst som står om oppdraget er : Free the captive from the back room at the slaughterhouse! Men får ikke åpnet døra inn til rommet? Trenger jeg en key elns? Ingen som vet hva jeg skal gjøre her? Tenkte jeg skulle komme meg langt på spillet idag, men kommer ikke så mye lengre uten at jeg får fullført dette oppdraget! Lenke til kommentar
Thomas.K.R Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja, riktige porter... Hvis noen som har gjort dette har en guide/vet om en guide er jeg interessert i den Takk http://www.portforward.com/english/routers...routerindex.htm finn ruteren din, så ser du hvordan det skal gjøres... Lenke til kommentar
Armador Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bruker ikke router Rett fra modem til pc... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Når jeg spiller multiplayer og skrur av mister jeg ofte det jeg har gjort (XP og diamanter). Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Spillet valgte å kødde med motivasjonen min i går. På 88% og det meste gjort, og skulle bare dra å save før jeg gjorde et oppdrag. Savet og dro videre, for så å dø litt lenger bort i veien. Skulle loade som vanlig, men nei da, her var det blitt ødelagt save og maskina krasjer hver gang man prøver å loade. Har en save til, men det er nesten 13 timer spilletid tilbake Så lag en backup save med jevne mellomrom folkens. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Helt tiden i multiplayer etter en kamp kommer det opp "Your ranked match has ended. Returning to singleplayer." Er så mye loading for lite spilling. Blir dette fikset i patch eller noe? Spiller på ps3. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg trenger malariamedisin og er på 54%. Har kjørt tilbake til Act 1, men ingenting å finne. Begynner å få dårlig tid. Hvor i Act 2 finner man folk med medisin til meg? Ingen med peil? edit: Fant det. Endret 2. november 2008 av Mr.NorBits Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kjipt sånt skjer:( Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg trenger malariamedisin og er på 54%. Har kjørt tilbake til Act 1, men ingenting å finne. Begynner å få dårlig tid. Hvor i Act 2 finner man folk med medisin til meg? Ingen med peil? Når det er på tide med ny medisin vil det komme et mission tegn på den plassen hvor Underground holder til. (En knyttet neve) Kjipt sånt skjer:( jepp, men jeg prøvde å ta Create new save hver gang, uvitende om at hver save på 360 er på 6mb, så plutselig var HD tom for plass. Da måtte jeg bruke et par timer på å slette gamle saves, så jeg gikk ned til to saves. Angrer jo nå da men, får bare hive seg rundt og gjøre det igjen er jeg redd.. Endret 2. november 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kjappt spørsmål: Når man joiner er server over internett, begynner man da med 0 xp og diamanter? og hvis man blir kicka elns må man da begynne helt på nytt? og er det ingen måte å lagre dette på? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Spillet valgte å kødde med motivasjonen min i går. På 88% og det meste gjort, og skulle bare dra å save før jeg gjorde et oppdrag. Savet og dro videre, for så å dø litt lenger bort i veien. Skulle loade som vanlig, men nei da, her var det blitt ødelagt save og maskina krasjer hver gang man prøver å loade. Har en save til, men det er nesten 13 timer spilletid tilbake Så lag en backup save med jevne mellomrom folkens. Saver heletiden når jeg har sjangsen jeg. Sett at du trenger ikke være i gunshop / safehouse for å save? Det står save i menyen.. x] Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hjelper ikke mitt problem at man får savet ofte da. Har jo gjort dette jeg også, men den saven ble ødelagt og den andre jeg hadde var 13 timer bakover i tid. Er det noen som har scoutet alle kontrollpostene på 360? Endret 2. november 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Angående saver, så er jo det helt sikkert en del å finne på nett for nedlasting. Du kan jo søke på 88% å se om du finner noe, eller noe rundt 80%. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Angående saver, så er jo det helt sikkert en del å finne på nett for nedlasting. Du kan jo søke på 88% å se om du finner noe, eller noe rundt 80%. Nå spiller jeg det ikke på pc, men på 360 da. så da blir det verre Nå viser det seg at alle nye save jeg lager krasjer hele maskina, så nå vet jeg virkelig ikke hva som foregår. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Angående saver, så er jo det helt sikkert en del å finne på nett for nedlasting. Du kan jo søke på 88% å se om du finner noe, eller noe rundt 80%. Du bliv vel bannet fra Live hvis du bruker andres savegames, så det er vel ikke så aktuelt . Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1029915 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nå viser det seg på Ubisoft sine forum at flere har fått problemer de siste dagene med korrupte savegames. Og når det først begynner skjer det tydeligvis med alle savene først som sist. Får virkelig håpe Ubi har en løsning på dette. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nå viser det seg på Ubisoft sine forum at flere har fått problemer de siste dagene med korrupte savegames.Og når det først begynner skjer det tydeligvis med alle savene først som sist. Får virkelig håpe Ubi har en løsning på dette. På hvilken plattform? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nå viser det seg på Ubisoft sine forum at flere har fått problemer de siste dagene med korrupte savegames.Og når det først begynner skjer det tydeligvis med alle savene først som sist. Får virkelig håpe Ubi har en løsning på dette. På hvilken plattform? Xbox 360 Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Angående prinsen etter fortet... Sa ikke han noe om en bil? I såfall hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå