bögfisk Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kjører mp5 med silencer, dart sniperen (?), og en standar uzi. Med stealth kit Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har ikke kjøpt mp5'en enda, hvordan er den? Skyter den "langt" og presist? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Den syns jeg er konge, virker kraftigere enn AK-47 til og med må anbefale den Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Apropo AK, har fått gull AK'en nå : ) Den ruster ikke og jammer seg ikke : D Skal få prøvd mp5'en en gang jo, men først skal jeg ha camo drakt : D Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har begynt å spille igjen.. Faktisk spillt 7 timer FarCry 2 i dag.. Og kommet ca 40% videre i spillet, så nå er jeg 50% I--Spoiler--I Nettop kommet til andre map, og gjorde mission der jeg skulle beskytte en sump-båt av ett eller annet slag, uansett. Er det lenge til jeg har mulighet for å få Gull-Ak? Gjør de der våpenforhandler missionsa? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tror ikke det går å få kjøpt gull AK'n, jeg fant min i et hus ganske nært en diamant ikke langt fra ørkenen på første brettet. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tror ikke det går å få kjøpt gull AK'n, jeg fant min i et hus ganske nært en diamant ikke langt fra ørkenen på første brettet. Du kunne ikke markert det på et Screenshot av mappen? Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er ikke noe hjelpemiddel for å finne gull-ak'ene vel? Det er bare å finne en helt random..? Har forresten bare funnet en hangglider, som ikke lå spesielt høyt heller, så gikk ganske fort i bakken. Skulle ønske det var litt fler av de, selv om det kanskje ikke er så realistisk at det ligger hanggliders over alt i Afrika Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tror ikke det går å få kjøpt gull AK'n, jeg fant min i et hus ganske nært en diamant ikke langt fra ørkenen på første brettet. Du kunne ikke markert det på et Screenshot av mappen? Tar jo et halvt sekund å søke seg frem på google etter det da. Se under med et resultat, vist med bilde og video: bilde Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Haha, hivde den gull AKen fra meg etter å kjøpt sniperrifle jeg. Var kanskje ikke så lurt? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Mp5'en rocker Nå er jeg ganske fullt stealth; Mp5 silenced Pistol silenced Dart sniper. : D Jo og såklart camo klær. Gull AK'en er veldig lett å skaffe, ta buss, kjør i et halvt minutt, så er du framme.. Ligger Jackal kassett like ved også. ( Og diamant ) Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hadde tenkt å kjøpe/lastened fra ubishop sin side, men får meldingen: This product is only available for purchase in the United States, Canada, and Mexico. Skal jeg ignorere denne meldingen? Steam er løsninga, ikke som i vanndamp men Valve software sin nettbaserte shop for spill. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 noen som kan fortelle meg hvordan man kan skife hvilken bussholdeplass man vil kjøre til.. Spiller på ps3 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg trenger malariamedisin og er på 54%. Har kjørt tilbake til Act 1, men ingenting å finne. Begynner å få dårlig tid. Hvor i Act 2 finner man folk med medisin til meg? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg tipper doktoren i byen. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Finner ingen doktor. Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Sliter litt med ett oppdrag! Følgende tekst som står om oppdraget er : Free the captive from the back room at the slaughterhouse! Men får ikke åpnet døra inn til rommet? Trenger jeg en key elns? Endret 2. november 2008 av bjowii Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har skaffet flere Jackal-tapes gjennom spillet, men aner ikke hva jeg skal gjøre med dem... Det er to Achievments på Xbox-versjonen, der det står at man skal levere dem til journalisten. Hvem er han, og hvor kan jeg finne ham? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tror du skal levere til de han du møter i starten av spillet..han som sitter på Mikes bar og skriver=) Men hvor han er....vet jeg ikke=) Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Edit: for sen. Endret 2. november 2008 av Pétur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå