gard. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen som vet om det går ann å lage et hælvette? dvs, sprenge hus osv.. Var skuffa over dette i crysis da hus sto like fint etter "nuking", eller påkjørsel av en 100tonns tank. Skulle gjerne rasert en hel landsby^^ Tviler sterkt (vet). Går an å ødelegge det meste av tre (ikke det største), noen små steinvegger og noe vegetasjon. Ikke en hel landsby, nei. Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 arrgh... kan desverre ikke spille Bad Company siden jeg ikke har konsoll:/ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva har det med Far Cry 2 å gjøre? Lenke til kommentar
lul Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Heldigvis er det ikke Crytek som står for Farcry xD Var vel Crytek som lagde Far Cry, men Far Cry 2 derimot... Ellers tror jeg at jeg skal beholde 19" LCDen med 1440x900. Funker bra og spillene kan makses Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Joda, vet at Crytek sto for FarCry 1(Ubisoft) og Crysis(EA), men Ubi-Montreal Står for FarCry 2(Ubisoft) Rart at ikke Crytek startet på FarCry 2 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Rart at ikke Crytek startet på FarCry 2 Crytek fikk en avtale med EA om å lage spill for dem. Siden disse prosjektene ville ta for lang tid og ikke gi dem anlending til å lage en oppfølger, fikk Ubisoft lisensen. Derfor måtte de også lage en ny og egen motor, siden Cryengine 2 var såvidt startet på. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Far Cry 2 ser så enormt bra ut, eneste er at det kommer dagen før Fable 2, så Far Cry må nok legges på vent Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Alle de spennende titlene i høst skal kjøpes så snart de kommer ut, så skal jeg pløye gjennom de som en nymfoman på speed Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Denne Dunia engine ser meget effektiv ut. Mon tro om de kommer til å selge denne? Alle skal jo lage "egne motorer" nå for tida. Begynner å bli på tide at andre aktører bruker andres motorer også mener jeg. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Why? Synes det er flott at de lager egne motorer... Gjør det mer spennende å se hvem som lager den beste motoren.. Man vil jo få en mindre Utvikling i spill-grafikk\fysikk, når alle kjøper andre sine motorer.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Why? Synes det er flott at de lager egne motorer... Gjør det mer spennende å se hvem som lager den beste motoren.. Man vil jo få en mindre Utvikling i spill-grafikk\fysikk, når alle kjøper andre sine motorer.. Men tenk hvor mange bra spill det kunne blitt hvis mange flere hadde brukt Dunia og CryEngine 2 motoren. De kunne vidreutviklet dem litt mer, og laget bilspill, rollespill osv. Såklart er det jo ikke bra at alle hadde brukt den, men det kunne helt klart kommet mange bedre spill hvis flere enn de som kun har laget den bruker den. Bare forestill dere et rollespill i slik graffikk: Eller GTA: Alt det er laget i Cryengine2, hadde vi fått inn vær systemet og noe av fysikken i Far Cry 2 inn der, hadde jeg vært godt fornøyd Endret 30. september 2008 av MrLG Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 viss folk kunne brugt andre sine motorer hadde de fått mer tid til gameplay og hadde ikke trengt og bruke tid på grafikk. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) viss folk kunne brugt andre sine motorer hadde de fått mer tid til gameplay og hadde ikke trengt og bruke tid på grafikk. Halvparten av alle spill som har kommet den siste tida har kommet ut på unreal 3 motoren, ok da, en god del av de. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Unreal_Engine_games Endret 30. september 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fortsatt ingen ingo om bullet-time/drop og om man kan spille multiplayer cross-platform, ps3/360/PC? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Man kan ikke spille multiplayer cross-platform. Kilde: http://farcry.uk.ubi.com/index.php?page=blog (Se i den 2. posten) Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Man kan ikke spille multiplayer cross-platform.Kilde: http://farcry.uk.ubi.com/index.php?page=blog (Se i den 2. posten) Okay, takk! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Spillmagasinet har nettopp kommet med en ny sniktitt Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gud i himmelen, måtte du finne en bedre løsning på lagre-greiene! MrLG, takk for link btw! [Klarer ikke dy meg; Hva i huleste er poenget med "Fuck you, you fucking fuckers!"??) Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Spillmagasinet har nettopp kommet med en ny sniktitt hmm, disse videoene er ikke dumme:D får sett litt av hvordan spillet egentlig er her... greit å ha noe å se på de siste littover3ukene av ventepinetiden Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 [Klarer ikke dy meg; Hva i huleste er poenget med "Fuck you, you fucking fuckers!"??) Det er bare et sitat fra filmen Shoot Em Up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå