Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes noen ganger det virker litt random når ting blir unlocket.. Hørt om folk som har unlocket m16 med green dot, tidlig, men jeg har ikke fått den, og er over 50 prosent, og har gjort mye oppdrag for våpen-karen.. Men jeg har camo suiten, og kan ikke huske at den noen gang var locket, men kan selvfølgelig være jeg husker feil..

Lenke til kommentar
NicolaiR: Du bør gå tilbake til en tidligere save å gjøre et oppdrag der du får piller mot malaria. Om du ikke har noen saver som er ganske nært der du er nå, så må du nok gjøre opp igjen noe. Om du prøver å gjøre et oppdrag for å få medisin, rekker du det ikke ?

Nei en Bug gjorde så jeg ikke fikk nye medisiner, så jeg spilte vidre og alt så fint ut.

Kom til Act 2 og nå lenge etter dør jeg hele tiden... :ohmy:

Lenke til kommentar
Sitter og skal spille over nettet med en kompis, har lagd map, og server med passord... Men når han skal joine står det bare "Cannot join server at this time, please try again later" Men andre servere funker, hva gjør jeg feil? hvorfor funker det ikke?

 

Noen som har greid dette selv med erfaringer? Takk

 

 

Fatality

 

 

Ingen som vet? elendig forum, hvor ingen svarer... Det er forskjeller på når ting blir unlocked..

Lenke til kommentar
Sitter og skal spille over nettet med en kompis, har lagd map, og server med passord... Men når han skal joine står det bare "Cannot join server at this time, please try again later" Men andre servere funker, hva gjør jeg feil? hvorfor funker det ikke?

 

Noen som har greid dette selv med erfaringer? Takk

 

 

Fatality

 

 

Ingen som vet? elendig forum, hvor ingen svarer... Det er forskjeller på når ting blir unlocked..

 

Åpna riktige porter?

Lenke til kommentar

Synes forresten (som andre har nevnt før) at spillet bare blir bedre og bedre. Har kommet litt over 50 prosent, og synes både historien og spillet i helhet forbedrer seg. Det kan kanskje ha noe med at jeg blir mer og mer vant til kontrollene og styringen og selvfølgelig. Som det har blitt snakket om tidligere i tråden, er styringen litt rar (spesielt om man spiller mye cod, og er vant til styringen derfra), synes den er litt mer upresis og "tung". Men man blir vant til dette etter vært.

 

Det jeg vil fram til er at alle dere som var veldig negative og ga opp spillet etter å ha spilt litt: prøv litt til! Spiller tar seg veldig opp!

Lenke til kommentar

jeg lurer på en liten ting her folkens... jeg har nå spilt dette spillet på både pc og konsoll... kontrollene på pc sitter som et skudd på pc spør du meg, ikke noe problemer med dem i det hele tatt... så prøvde jeg konsollversonen og det føltes ut som om jeg styrte en gammel mann med vond rygg... jeg tror dette er nok hvoedsaklig fordi på konsollversonen bruker mann 2 år på å snu seg til høyre eller venstre mens man sprinter(noe som gårt veldig fort på pc)... + at det var heftig vansklig å sikte på 360... er det noen forklaring på dette/noen som har følt det samme?

 

og hvordan er multiplayeren i dette spillet? (tar gjerne imot full anmeldelse)) jeg prøvde på 360 å spile online og jeg må sijeg ble skuffet

Lenke til kommentar

Noe jeg ikke liker er det at det er så utrolig mange patruljebiler overalt.. D:

Så buss har blitt et lite must for meg nå, så slipper jeg alt det der.

Jeg liker heller ikke at det ikke er så god fysikk i spillet, mange ting sitter dønn fast. Feks hus osv. Dette er sikkert bare noe jeg er vandt med etter å ha spilt Crysis en god stund.

ELLERS ET KJEMPEBRA SPILL! Er ca 30% i historia.

 

 

For å starte et lite emne her;

Hva liker du å bruke mest av våpen?

Selv liker jeg å ha den 50. cal lignende sniperen og RPK maskingeværet, og en lyddempet pistol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...