Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Jeg tok nettopp en benchmark med Dx9 og Dx10. Med Dx9 fikk jeg følgende resultater: Average Framerate: 59,20 - Max. Framerate: 84,06 - Min. Framerate: 45,47.

 

I Dx10 var resultatet: Average Framerate: 52,61 - Max. Framerate: 80,23 - Min. Framerate: 38,43.

 

Dette var gjort i den lave oppløsningen 1280*960 85hz med 8xAA i begge testene. Hele systemet var stock i de testene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er på 20%, les under :)

 

 

Er på oppdrag hvor jeg skal sprenge en fuel station i Shwasana, jeg drar dit med båten. Den røde ringen er på den lille øya/delen inni den innsjøen eller hva det nå er. Og der er det kun et lite hus som er helt tomt. På kartet er det også sånn våpensymbol. Men jeg har prøvd å sprenge alt rundt og sjekka alle hus i nærheten og alt. Hva skal jeg gjøre?

 

 

Det var som bare faen og, fikk det til tilslutt. Måtte bare skyte 3 raketter og 5 granater...

Endret av Claes91
Lenke til kommentar
Er på rundt 22% eller noe, og har et spørsmål om han gamlingen som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på når du skal ned i "Godminen" og sende tekstmelding til "en kar".

 

 

Skal han gamle dø uansett? Gir han 3 sprøyter men han overlever ikke og dør. Er det meningen?

 

 

Vet ikke om det er meningen, men det samme skjedde meg i et tidligere oppdrag. Fikk svar et par sider tilbake og det samme hadde skjedd han, men med en annen buddy

 

Lenke til kommentar
Er på rundt 22% eller noe, og har et spørsmål om han gamlingen som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på når du skal ned i "Godminen" og sende tekstmelding til "en kar".

 

 

Skal han gamle dø uansett? Gir han 3 sprøyter men han overlever ikke og dør. Er det meningen?

 

 

Vet ikke om det er meningen, men det samme skjedde meg i et tidligere oppdrag. Fikk svar et par sider tilbake og det samme hadde skjedd han, men med en annen buddy

 

Ok, takk for svar. :) Da er det bare å fortsette som før da, som om det aldri har skjedd eller hva gjorde du?

Lenke til kommentar

Rart det der :)

Clocker jeg, og tar bort AA fikk jeg lavere Average? Men andre en meg som opplever benchmarken som veldig ustabil? Altså, jeg kan kjøre samme settings 2 ganger, og få totalt forskjellig resultat..

 

Uten Clock x2AA

 

* Total Frames: 1934, Total Time: 51,02s

* Average Framerate: 37,91

* Max. Framerate: 75,43 (Frame:399, 6,92s)

* Min. Framerate: 21,30 (Frame:1291, 34,34s)

 

Med Clock x2AA

 

 

* Total Frames: 2254, Total Time: 51,00s

* Average Framerate: 44,19

* Max. Framerate: 75,18 (Frame:400, 6,89s)

* Min. Framerate: 14,41 (Frame:1977, 45,20s)

 

Med Clock X0AA

 

 

* Total Frames: 2217, Total Time: 51,01s

* Average Framerate: 43,46

* Max. Framerate: 73,91 (Frame:405, 6,83s)

* Min. Framerate: 25,57 (Frame:1478, 33,46s)

Lenke til kommentar
Er det snakk om klokk på CPU eller GPU? Jeg scorer 5-6 FPS bedre i dx10 testen enn dx9. Dette kan da ikke være riktig? har kjørt testen flere ganger så er helt sikker!

 

Vel, prosessoren min ligger på alle testene (Q6600) på 3,0ghz! Så det er bare gpu jeg klokker opp!

 

 

Årets største kalkun? Hva mente du med det?

Lenke til kommentar
hva han direkte mente vet bare han=)

Et spill skal være mye dårligere enn fc2 for å bli en kalkun ja.

 

 

Mener jeg også.

 

Altså, for meg levde ikke FarCry 2 opp til forventningene. Enkelte funksjoner de har skrytt av har ikke jeg merket noe spesielt til.

 

Et eksempel er jo at jeg hørte at trær vokser... Og hvis man skyter treèt, eller lager et hakk med kniven ble treèt aldri det samme igjen.

Jeg testet dette, hakket som bare det med Macheten min. Gjorde et mission på andre siden av mappen, og når jeg kom tilbake var hakkene borte :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...