Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Hvis du har lyddemper og tar hodeskudd så skal det i teorien være mulig å rydde en camp uten at de merker deg.

 

Dette er også mulig. Men de er smarte, og så snart de finner et lik, løper de og gjemmer seg, så man må komme til dem.

 

Etter hva jeg har sett, er det første de gjør å springe mot deg, uten å i det hele tatt tenkt på hvor kulen kom fra. De vet på mystisk vis hvor man er.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke ha sett hvor skytteren er på hvilken vei offeret faller? Skyter noen meg fra venstre, kan jeg falle til venstre, høyre, bakover, eller freomver.. Hvis dette skal kunne gå må du se på han idet han ble skutt (se hvilken vei han stod), og så finne inngangssåret på liket... :roll:

 

EDIT: Men såpass forventer jeg ikke av spillfigurer! :p

Endret av ps3123
Lenke til kommentar

Det er jo helt umulig at de kan se hvor du er ved å se på hvilken vei liket har falt eller kjenne på pulsåren om hvor lenge den har vært stille og dermed se hvor du er osv. De kan jo ikke vært så smarte. Jeg tror at det er så enkelt som at de enten hører deg, og dermed plutselig vet hvor du er, eller ser deg og så plutselig vet hvor du er. AI'ene er bare ikke så smarte , da må Far Cry 2 ha satt ny rekord for AI intelligens.

Lenke til kommentar
Det er jo helt umulig at de kan se hvor du er ved å se på hvilken vei liket har falt eller kjenne på pulsåren om hvor lenge den har vært stille og dermed se hvor du er osv. De kan jo ikke vært så smarte. Jeg tror at det er så enkelt som at de enten hører deg, og dermed plutselig vet hvor du er, eller ser deg og så plutselig vet hvor du er. AI'ene er bare ikke så smarte , da må Far Cry 2 ha satt ny rekord for AI intelligens.

 

Litt rart det der.. Noen ganger er AI`s alt for smarte, og snartenkt. Men noen ganger er de superdumme, og reagerer tregere enn ei snegle..

Lenke til kommentar

ok har bare spilt bitte litt , regner med at de fleste her er langt på vei allrede, men

skal til våpensjappa for første gang,(og mike's bar) men der kommer jeg ikke inn døra, og det er ingen i våpen sjappa. Tok en krusetur til pala og lekte til C Noris, men det hjalp ikke.Skal jeg bare slappa av litt på stedet?

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til slutten...

Ikke les hvis du ikke vil vite hva som skjer.

 

 

Er nesten på slutten av spillet og tok valget og skulle sprenge den greia...Men da jeg skal gjøre det bare faller jeg om og får ikke gjort noe...skjer det samme om og om igjen...Det ser bare helt mongo ut. HVa skal jeg gjøre??

 

 

Edit: Fant det ut!!

Endret av Oriuss
Lenke til kommentar

Noen som sliter med at kontrollposter ikke lar seg scoute?

 

Er på sørsiden av kartet og i nærheten av innkjørselen til Marinaen er det to rør som går innover i skogen noen meter over bakken. I et kryss her er det kontrollpost som visstnok skal inneholde sprengstoff, men jeg får ikke scoutet dem.

Er rett ved oppdraget fra en av buddiesene om å hente en koffert, som var veldig kjedelig, men viktig.

 

Spiller på 360.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...