Hauglie Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 syns det er noen små feil i det, hadde vært konge vis dem fiksa på vaktene, greit att dem hører ett sniper skudd men dem trenger ikke vite hvor du er, dem kan reagere og løpe litt rundt men ikke seg deg med engang Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvis du har lyddemper og tar hodeskudd så skal det i teorien være mulig å rydde en camp uten at de merker deg. Lenke til kommentar
applet Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det finnes en god del videoer som viser gode taktikker. Granatkasteren er en Men litt enklere er det å ta en sniper-rifle på god avstand, må ikke være silenced, men det hjelper og skyte dem i bena. Da kommer de løpende for å hjelpe kompisen og så kan du bare plukke de ned en etter en. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 det som er litt dumt av det jeg har hørt, er att man ikke kan ligge å snipe fiender, dreper du en kommer alle mot deg, er det virkelig sånn? Ja. Dersom du treffer dem i hodet med hvert eneste skudd burde de ikke kunne klare å finne deg, men dersom du bommer og treffer dem et annet sted på kroppen slik at de overlever (eller på bakken rundt dem) kommer de løpende med en gang... Jeg har måttet gå over til Dart Rifle på grunn av dette. Lenke til kommentar
Albiol Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hva pokker gjør jeg når flammekasteren aldri virker? Har prøvd å hente den i ulike våpensjapper, men alle jeg plukker ned spruter bare litt væske... Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har du ammo? Altså, har du bensin? Hvis du har det, er det en helt ny flammekaster, eller en gammel en? I map editoren: Hvordan i helsikke endrer jeg høyde på objekter? F.eks. når jeg skal lage en bro over en dal, da må jeg sette to brodeler intil hverandre. Men får de ikke i lik høyde! Spiller på ps3.. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 det er chill! har du prøvd online enda da? Nei, prøver fortiden å finne alle diamantene på spillet uten guide Og i dag kjøper jeg fallout3 Ja er litt morsomt å bare bruke gps-en, men når den grønne prikken står helt stille, da ser du jo i retning av diamentene, men kan den være langt unna fordet? Ja, det kan være langt unna som du sier det, men det er jo ikke langt når man tenker på hvor stort kartet er. Lenke til kommentar
Albiol Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har bensin, såfremt bensin er de kannene som ser ut som bensin. Flammekasteren er ny:S Lenke til kommentar
Bango Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det står at buddyen er rescue ready, men hva betyr det egenlig? finner ingen måte å redde hun på, hun er jo i live og henter meg når eg dør Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Det betyr at hun er klar for å redde deg;) Du skal ikke redde henne, hun skal redde deg. Hvis du må hjelpe de så står det at de er skadet under bildet av den som er skadet=) Endret 31. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Albiol Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har prøvd litt mer, har bensin, har prøvd å kjøpe flamethrower accuracy (?) og reliablity + plass til mer bensin.,. men ingen av delene gjør at den funker. Kjipt å måtte spille gjennom Far Cry 2 uten flammekaster, så håper noen kan hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vet noen location på noen hanggliders? Tror jeg trenger en for å nå en diamant oppå en stor stein. Er oppi nordvest. Vest for toglinjen.. Og hvor står det om vennene dine er rescue-ready eller ikke? Morsomt spill btw, håper bare det kommer en patch som fikser dette med at fienden ser deg alt for lett. Kommer til å gjøre spiller dobbelt så morro. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvor skaffer jeg medisin? Har kommet til andre map. 50%! Står ingenting på kartet... kjørt rundt veldig lenge nå uten å finne no Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nå hadde jeg endelig lært meg å like dette spillet, men så kommer Multiplayer delen å trekker hele dritten ned i gjørma igjen... Det aller største problemet er de ubalanserte klassene. Det er jo ikke noe poeng i å bruke annet enn Assualt Rifle eller Sniper. Respawninga er også et enormt problem. Jeg dør, venter 20 sek på å spawne, blir spawnkilla, venter 15 sek på å spawne, dreper en fiende 5 sek etter jeg spawner, bruker 5 minutter på å finne en fiende (som såklart dreper meg), venter 20 sek på å spawne, blir spawnkilla. Gjenta dette 10-20 ganger i løper av en runde og det er nok til å gjøre deg gal. Jeg har flere ganger endt opp med å skru av konsollen i rent sinne. Det er kun Battlefield 2 som klarer å irritere meg like mye... Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har ikke brukt quicksave under spillet men har kommet over en situasjon som fikk meg til å ville bruke det. Vet ikke om dette var uungåelig, og jeg har ikke tenkt å loade tilbake, men jeg vil vite om jeg ved neste gjennomspilling kan unngå dette. Dette skjedde da jeg kom til det andre området: Alle minde gamle venner fra det første kartet mistet jeg kontakten med da vi ble angrepet og jeg valgte å redde dem. Jeg ble skutt under kampen og våknet i ørkenen etter å ha fallt av en trailer. Kunne jeg overlevd kampen og dermed reddet kompissene mine? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Og hvor står det om vennene dine er rescue-ready eller ikke? Morsomt spill btw, håper bare det kommer en patch som fikser dette med at fienden ser deg alt for lett. Kommer til å gjøre spiller dobbelt så morro. Der du har oversikt over vennene dine, det står under bildet av den personen som redder deg=) Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har ikke brukt quicksave under spillet men har kommet over en situasjon som fikk meg til å ville bruke det. Vet ikke om dette var uungåelig, og jeg har ikke tenkt å loade tilbake, men jeg vil vite om jeg ved neste gjennomspilling kan unngå dette. Dette skjedde da jeg kom til det andre området: Alle minde gamle venner fra det første kartet mistet jeg kontakten med da vi ble angrepet og jeg valgte å redde dem. Jeg ble skutt under kampen og våknet i ørkenen etter å ha fallt av en trailer. Kunne jeg overlevd kampen og dermed reddet kompissene mine? nei. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 I map editoren: Hvordan i helsikke endrer jeg høyde på objekter? F.eks. når jeg skal lage en bro over en dal, da må jeg sette to brodeler intil hverandre. Men får de ikke i lik høyde! Spiller på ps3.. Edit Object ->Hold inn R2 så bruk R3 til høyde. Du kan velge alle delene i en bro ved hjelp av den greia under edit objects. Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Skulle gå å hente et oppdrag fra APR-folka nå, og alt gikk helt fint til jeg skulle inn døren i andre etasje inne i huset. Den var plutselig stengt.. Det er et utropstegn på mappet, så de har tydeligvis et oppdrag til meg.. Noen tips? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvis du har lyddemper og tar hodeskudd så skal det i teorien være mulig å rydde en camp uten at de merker deg. Dette er også mulig. Men de er smarte, og så snart de finner et lik, løper de og gjemmer seg, så man må komme til dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå