Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes en god del videoer som viser gode taktikker. Granatkasteren er en :) Men litt enklere er det å ta en sniper-rifle på god avstand, må ikke være silenced, men det hjelper og skyte dem i bena. Da kommer de løpende for å hjelpe kompisen og så kan du bare plukke de ned en etter en. :devil:

Lenke til kommentar
det som er litt dumt av det jeg har hørt, er att man ikke kan ligge å snipe fiender, dreper du en kommer alle mot deg, er det virkelig sånn?:(

Ja. Dersom du treffer dem i hodet med hvert eneste skudd burde de ikke kunne klare å finne deg, men dersom du bommer og treffer dem et annet sted på kroppen slik at de overlever (eller på bakken rundt dem) kommer de løpende med en gang...

Jeg har måttet gå over til Dart Rifle på grunn av dette.

Lenke til kommentar
det er chill! har du prøvd online enda da?:D

 

Nei, prøver fortiden å finne alle diamantene på spillet uten guide :p

 

Og i dag kjøper jeg fallout3

 

Ja er litt morsomt å bare bruke gps-en, men når den grønne prikken står helt stille, da ser du jo i retning av diamentene, men kan den være langt unna fordet?

Ja, det kan være langt unna som du sier det, men det er jo ikke langt når man tenker på hvor stort kartet er.

Lenke til kommentar

Vet noen location på noen hanggliders? Tror jeg trenger en for å nå en diamant oppå en stor stein. Er oppi nordvest. Vest for toglinjen..

 

Og hvor står det om vennene dine er rescue-ready eller ikke?

 

Morsomt spill btw, håper bare det kommer en patch som fikser dette med at fienden ser deg alt for lett. Kommer til å gjøre spiller dobbelt så morro.

Lenke til kommentar

Nå hadde jeg endelig lært meg å like dette spillet, men så kommer Multiplayer delen å trekker hele dritten ned i gjørma igjen...

Det aller største problemet er de ubalanserte klassene. Det er jo ikke noe poeng i å bruke annet enn Assualt Rifle eller Sniper.

Respawninga er også et enormt problem. Jeg dør, venter 20 sek på å spawne, blir spawnkilla, venter 15 sek på å spawne, dreper en fiende 5 sek etter jeg spawner, bruker 5 minutter på å finne en fiende (som såklart dreper meg), venter 20 sek på å spawne, blir spawnkilla. Gjenta dette 10-20 ganger i løper av en runde og det er nok til å gjøre deg gal.

Jeg har flere ganger endt opp med å skru av konsollen i rent sinne. Det er kun Battlefield 2 som klarer å irritere meg like mye...

:wallbash:

Lenke til kommentar

Har ikke brukt quicksave under spillet men har kommet over en situasjon som fikk meg til å ville bruke det. Vet ikke om dette var uungåelig, og jeg har ikke tenkt å loade tilbake, men jeg vil vite om jeg ved neste gjennomspilling kan unngå dette. Dette skjedde da jeg kom til det andre området:

 

 

Alle minde gamle venner fra det første kartet mistet jeg kontakten med da vi ble angrepet og jeg valgte å redde dem. Jeg ble skutt under kampen og våknet i ørkenen etter å ha fallt av en trailer. Kunne jeg overlevd kampen og dermed reddet kompissene mine?

 

Lenke til kommentar
Har ikke brukt quicksave under spillet men har kommet over en situasjon som fikk meg til å ville bruke det. Vet ikke om dette var uungåelig, og jeg har ikke tenkt å loade tilbake, men jeg vil vite om jeg ved neste gjennomspilling kan unngå dette. Dette skjedde da jeg kom til det andre området:

 

 

Alle minde gamle venner fra det første kartet mistet jeg kontakten med da vi ble angrepet og jeg valgte å redde dem. Jeg ble skutt under kampen og våknet i ørkenen etter å ha fallt av en trailer. Kunne jeg overlevd kampen og dermed reddet kompissene mine?

 

nei.

Lenke til kommentar
I map editoren:

Hvordan i helsikke endrer jeg høyde på objekter? F.eks. når jeg skal lage en bro over en dal, da må jeg sette to brodeler intil hverandre. Men får de ikke i lik høyde!

Spiller på ps3..

 

Edit Object ->Hold inn R2 så bruk R3 til høyde. Du kan velge alle delene i en bro ved hjelp av den greia under edit objects. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...