Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Kan man bare ha et primary våpen, et secondary og et special?

Du kan kjøpe så mange typer du vil og oppbevare de i garasjen, men du kan bare bære med deg ett av hver type.

 

Sitter faktisk og lurer på om jeg skal gi FarCry 2 en ny sjanse...

 

Har gått lei omentrent alle spillene mine, bortsett fra Cod4

Nå har jo Fallout3 og Red Alert3 nettopp kommet ut også så å være lei av spill akkurat nå er jo nesten umulig! ;)

 

Helt enig! Har spillt farcry ca 4 timer. Likte det ikkje noe særlig. Begynnte å spille Fallout 3 i går, og har allerede spillt i 13 timer :p

 

Red Alert 3 har jeg bare spillt første mission.. Kommer det flere spill nå, så har jeg ikkje tid til å spise engang :!:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Les under, har kommet 16% uti

 

 

Jeg har netopp gjort det oppdraget for APR hvor man skulle sprenge et tog. Josip Idromeno fyren (gamlingen) ringte meg og ga meg en alternativ vei å gjøre oppdraget på, så jeg valgte det. Så drar jeg å dreper duden han sier. Før jeg drar å sprenger toget. Etter det skulle jeg møte han, der måtte jeg heale han, og så drepte jeg alle de andre rundt i området der. Men han ble skutt en gang til, så jeg prøvde å heale han en gang til. Brukte vel 3 syrette greier, men allikavel døde han? Var det meninga eller? Forno drit :(

 

 

Det er ikke meninga, det sjedde ikke med meg.

Men jeg hadde en annen Buddy som døde på samme måte.

 

Lenke til kommentar
For de som har kommet til den sørlige delen av kartet:

 

Er det ingen måte å ungå at alle kompisene blir drept?

 

 

Har du passet på å redde de om de blir skutt da?

De pleier gjerne å slite etter de har reddet deg, og du må bort å gi dem en sprøyte.

Har 1 venn fortsatt i live og er på 58% og 8 av 12 buddies mission gjort.

 

Lenke til kommentar
Jeg har fått et Underground mission, men når jeg kommer frem dit jeg skulle levere passene er ikke han mannen som skal ta de i mot der.?

Det er i Nord-øst, er det noe som vet om det skal være sånn?

 

Det 1. oppdraget hvor du må få ny pastill boks? Jeg gikk inn i huset, der var det 3 folk, da passene til han ene, fikk ny boks , Ferdig.

 

Lenke til kommentar

Tror jeg skal gi Far Cry 2 en ny sjangse..

 

Er jo praktisk talt det eneste spillet jeg har spillt 11 timer tilsammen på to dager :p

 

Edit:

 

OT: Jeg greide å endre navnet mitt til Applebeefanmæfitjægrisnæ, hva nå enn det skulle bety.

Det jeg ikke visste var at jeg ikke får bytte tilbake før om laaaaang tid..

Endret av Applebeefanmæfitjægrisnæ
Lenke til kommentar

Nå er jeg pisse hakka møkka faen meg lei..

Spilt 12% ca, og er pisslei vaktpostene og trege biler! Kjøringa er så urealistisk som du får det til! Og VAKTPOSTENE, som er OVERALT! Rundt hver en sving! Også respawner de med èn gang! GAAH!!

 

.. nå som det er sakt, må jeg si at det ellers er ett veldig fint spill.. Fin grafikk og fine omgivelser. Elsker flammekasteren :love:

 

Skal fortsette og spille og og se om det blir bedre, men tviler egentlig jævlig sterkt, da vaktpostene fortsatt er der og bilene neppe blir raskere..

Lenke til kommentar

Jeg ville fortsatt. Alle jeg har snakket med og lest meninger fra etc. hater de i begynnelsen, men etterhvert blir de vandt med de. Du blir flinkere til å unngå de og flinkere til å drepe alle i vaktposten. Jeg har runnet spillet, og etter rundt 30-40%, så var de fortsatt irriterende, men de plaget meg ikke noe særlig.

 

To gode tips er å planlegge ruten. Finn ut hva som er kortest av å kjøre direkte, eller kjøre til nærmeste busstopp og ta bussen til det stoppet som er nærmest der du skal. Tenk også på hvilken vei som har færrest vaktposter. Det er verdt å kjøre en litt lengre rute, hvis dette innebærer én eller to vaktposter.

 

Kjør også med kartet oppe. Da ser du hvor vaktpostene er, og det er lettere å ta dem.

Lenke til kommentar
Jeg ville fortsatt. Alle jeg har snakket med og lest meninger fra etc. hater de i begynnelsen, men etterhvert blir de vandt med de. Du blir flinkere til å unngå de og flinkere til å drepe alle i vaktposten. Jeg har runnet spillet, og etter rundt 30-40%, så var de fortsatt irriterende, men de plaget meg ikke noe særlig.

 

To gode tips er å planlegge ruten. Finn ut hva som er kortest av å kjøre direkte, eller kjøre til nærmeste busstopp og ta bussen til det stoppet som er nærmest der du skal. Tenk også på hvilken vei som har færrest vaktposter. Det er verdt å kjøre en litt lengre rute, hvis dette innebærer én eller to vaktposter.

 

Kjør også med kartet oppe. Da ser du hvor vaktpostene er, og det er lettere å ta dem.

 

Synes ikke det hjelper stort å planlegge rutene, når du uansett vil møte på minst 5-10 biler med skyteglade fattigfolk i.. Men funker og snike seg rundt vaktpostene, men ikke bestandig du kan ha bilen med..

Lenke til kommentar
Kan man bare ha et primary våpen, et secondary og et special?

Du kan kjøpe så mange typer du vil og oppbevare de i garasjen, men du kan bare bære med deg ett av hver type.

 

Sitter faktisk og lurer på om jeg skal gi FarCry 2 en ny sjanse...

 

Har gått lei omentrent alle spillene mine, bortsett fra Cod4

Nå har jo Fallout3 og Red Alert3 nettopp kommet ut også så å være lei av spill akkurat nå er jo nesten umulig! ;)

 

Helt enig! Har spillt farcry ca 4 timer. Likte det ikkje noe særlig. Begynnte å spille Fallout 3 i går, og har allerede spillt i 13 timer :p

 

Red Alert 3 har jeg bare spillt første mission.. Kommer det flere spill nå, så har jeg ikkje tid til å spise engang :!:

Da kommer du til å sulte i hjel. NÅ har Fable 2 kommet ut(for de med 360), snart Gears of War 2(360), snart Mirrors Edge og i tillegg har Saints Row 2 kommet ut. Det ser ut som du kommer til å sulte i hjel

Endret av X91_Al_CaponeX
Lenke til kommentar
Fikk tatt noen småfine screenshots nå nettopp :)

 

fc21.jpg

Meget flotte skygger!

 

fc2.jpg

Skogbrann, eksplosjoner, skuddveksling - hva mer kan en be om?

 

Og helt til slutt..

fc22.jpg

MEID ned i full fart :D

 

Spillet er utrolig vakkert, jeg ble helt hero etter jeg fant gull-ak'en i går går aldri i stykker eller jammer ;)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fikk tatt noen småfine screenshots nå nettopp :)

 

fc21.jpg

Meget flotte skygger!

 

fc2.jpg

Skogbrann, eksplosjoner, skuddveksling - hva mer kan en be om?

 

Og helt til slutt..

fc22.jpg

MEID ned i full fart :D

 

Spillet er utrolig vakkert, jeg ble helt hero etter jeg fant gull-ak'en i går går aldri i stykker eller jammer ;)

 

 

Kan man finne gull ak eller må man kjøpe den! har bare spilt 4% eller noe sånt enda, men syns spillet virker veldig bra hittil!

Endret av Camrot
Fjernet unødvendig lang qouting
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...