Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er realismen i spillet når det kommer til å skyte motstandere? Får de merker der hvor kula treffer slik som Far Cry(1) eller bare dør de? Og beveger likene seg om en skyter på de etter at de er døde, eller er det mer ala cod4 hvor likene blir mer som "hologrammer" en kun skyter igjennom uten at liket beveger seg? Tenker da på PCversjonen, aner ikke om det er noe forskjell fra 360 og ps3, men det er jo mulig.

 

Det kommer ikke merker på de som du skyter på, men de flytter seg hvis du skyter på dem.

Lenke til kommentar
hvordan får man den koden til additional content??

Den står tidligere i tråden, på Denne siden

 

Haha, likte hvordan på den siden var det en som klagde over att det bare er fjortisser som sigger spillet, så var det en som kom å ga spillet 2/10, men motoren 9/10...

:roll:

 

Og det har jeg ikke lov til å mene fordi? etter jeg har lekt mer med motoren synes jeg den fortjener rundt 7/10. var mye feil som ble tydelig etterhvert. kan utdype hvis det er av interesse

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Kommet omtrent 33%, digger spillet. Jeg lot meg også irritere av vaktpostene, men det er så fantastisk enkelt å omgå de for det meste (kjøre rundt, velge en annen vei, bruke båt :love: ) at jeg greier ikke å irritere meg over det. Personlig har jeg egentlig bare opplevd AI'en som riktig så kapabel, spesielt med tanke på at svært få av sekvensene i spillet er scriptet, som jo er hovedgrunnen til at AI'en i en del andre spill virker smartere enn den egentlig er.

 

En av de bedre øyeblikkene var når jeg skulle..

inn på et fuel-depo og hente en navnliste. Legger meg på en kneik et godt stykke unna og begynner å plukke de ned. De kommer løpende mot meg fra dekke til dekke, så jeg kaster en molotov ett godt stykke unna inn i det høye, tørre gresset. Ser et par som øyeblikkelig går opp i flammer. Og så blir det plutselig åpenbart hvorfor det kaltes et fuel-depo når hele området går opp i flammer på en meget imponerende måte :) Så var det bare å vente til ilden døde ned, rusle inn og plukke opp lista og knerte et par som hadde gjemt seg inne i huset. Gøy...!

 

 

Jeg håper allikevel at Ubisoft skrur ned respawningen av vakt-postene en del og endrer litt på måten de er istand til å se deg, uavhengig av irrelavnte ting som avstand, en fjellknaus, en blyvegg eller alle sammen tilsammen, når du først har vekket oppmerksomheten deres. Pluss, det med at å ta knekken på en fyr med kniv er det samme som å fyre av en signalpistol er litt.. teit.

 

Ellers så koser jeg meg voldsomt og gleder meg til jeg atter er tilbake i Mitt Afrika..

 

For de som har kommet til den sørlige delen av kartet:

 

Er det ingen måte å ungå at alle kompisene blir drept?

 

 

Happy hunting!

Endret av applet
Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284

Jeg vil ikke at mine buddies skal dø, kan man unngå det?

 

Hvilke missions gir deg penger? Trenger det virkelig, har lyst til å få tak i litt flere våpen før jeg begynner med hovedoppdragene.

 

Kan man bare ha et primary våpen, et secondary og et special?

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke at mine buddies skal dø, kan man unngå det?

 

Hvilke missions gir deg penger? Trenger det virkelig, har lyst til å få tak i litt flere våpen før jeg begynner med hovedoppdragene.

 

Kan man bare ha et primary våpen, et secondary og et special?

 

Du får penger av hovedoppdragene, radiostasjon-oppdragene og ved å finne kofferter rundt om kring.

Lenke til kommentar

Les under, har kommet 16% uti

 

 

Jeg har netopp gjort det oppdraget for APR hvor man skulle sprenge et tog. Josip Idromeno fyren (gamlingen) ringte meg og ga meg en alternativ vei å gjøre oppdraget på, så jeg valgte det. Så drar jeg å dreper duden han sier. Før jeg drar å sprenger toget. Etter det skulle jeg møte han, der måtte jeg heale han, og så drepte jeg alle de andre rundt i området der. Men han ble skutt en gang til, så jeg prøvde å heale han en gang til. Brukte vel 3 syrette greier, men allikavel døde han? Var det meninga eller? Forno drit :(

 

Lenke til kommentar
Kan man bare ha et primary våpen, et secondary og et special?

Du kan kjøpe så mange typer du vil og oppbevare de i garasjen, men du kan bare bære med deg ett av hver type.

 

Sitter faktisk og lurer på om jeg skal gi FarCry 2 en ny sjanse...

 

Har gått lei omentrent alle spillene mine, bortsett fra Cod4

Nå har jo Fallout3 og Red Alert3 nettopp kommet ut også så å være lei av spill akkurat nå er jo nesten umulig! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...