Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slutt og klag, driter vell i om du ikke liker det.

 

Såpass. Sist jeg sjekket var dette et diskusjonsforum. Hvis du bare er interessert i å høre meningene til folk som er enig med deg har du sannelig kommet til feil sted!

 

HERREGUD, alle syns det er døvt på 10%! når du kommer opp på 20% så blir alt mye bedre. det med dårlig AI kommer helt ann på vanskelig hets grad. IKKE LEGG BORT SPILLET, du kan ikke dømmedet etter noen timer bare!

 

Godt mulig det, men når det er så tamt nå tviler jeg på at det skal bli spesielt mye bedre utover. Spesielt siden momentene jeg føler at ødelegger nok er konstante utover i spillet. Hadde det bare vært at jeg ikke føler noe engasjement hadde jeg nok ikke vært så skeptisk allerede. Spiller på medium, så AI-en burde da ikke vært sånn.

Lenke til kommentar
Slutt og klag, driter vell i om du ikke liker det.

 

Såpass. Sist jeg sjekket var dette et diskusjonsforum. Hvis du bare er interessert i å høre meningene til folk som er enig med deg har du sannelig kommet til feil sted!

 

Hvem diskuterte du mot, du bare gjentar det 100 andre har sagt allerede.

Lenke til kommentar

Spillet har hele 88 på metacritic. Synes det virker som om veldig mange liker det. Noe jeg finner veldig rart med tanke på mine egne oppfatninger av spillet så langt. Det hele gir meg egentlig litt Assassins Creed følelse. Folk likte jo det også av en eller annen merkelig grunn.

 

Håper virkelig det tar seg opp. Det hadde jo masse potensiale. :)

Lenke til kommentar
Spillet har hele 88 på metacritic. Synes det virker som om veldig mange liker det. Noe jeg finner veldig rart med tanke på mine egne oppfatninger av spillet så langt. Det hele gir meg egentlig litt Assassins Creed følelse. Folk likte jo det også av en eller annen merkelig grunn.

 

Håper virkelig det tar seg opp. Det hadde jo masse potensiale. :)

 

Men men, sånn er det bare..

Noen er mer kritiske til spill en andre, og alle kan ikke like/ikke like et spill..

Lenke til kommentar

endelig var fracry 2 (pc-versjonen) i hus, installerte den på min nye monster gamer-pc og nøt godt av eyecandy. har ikke målt fps'en og bruker driver 178.24 selv om det finnes en bedre driver ute,men kjører smørglatt på ultra high med 8aa;)

 

til nå var det til forventingene, nydelig grafikk. jeg syns også at bilene kunne vært litt raskere...økt hastigheten med 10% hadde ikke vært noen dum ide.......heHeHe

 

grafikkmessig syns jeg det var en krysning mellom call of juarez (dx10) og crysis (dx10).

Lenke til kommentar

Hvordan er realismen i spillet når det kommer til å skyte motstandere? Får de merker der hvor kula treffer slik som Far Cry(1) eller bare dør de? Og beveger likene seg om en skyter på de etter at de er døde, eller er det mer ala cod4 hvor likene blir mer som "hologrammer" en kun skyter igjennom uten at liket beveger seg? Tenker da på PCversjonen, aner ikke om det er noe forskjell fra 360 og ps3, men det er jo mulig.

Lenke til kommentar
Slut og grin nå.

 

Vær så snill å skriv til moderatorene om det er så ille. Det er du som sutrer nå. Punktum.

 

Tilbake til emnet her; Far Cry 2! :)

 

Jeg skrev det for og prøve og stoppe kranglingen, PUNKTUM!

Nei, du skrev det bare for å terge og skape krangel.

Hvis det var å avslutte en krangel, så bør du ordlegge deg annerledes.

 

Folk har rett til egne meninger, så hvis du er uenig i hva folk skriver, så trenger du ikke å begynne å syte over det, bare så det er sagt.

Hvis du ønsker å legge denne "diskusjonen" død, så svarer du ikke på denne posten heller. La oss se hva det er du egentlig vil.

Lenke til kommentar
Hvordan er realismen i spillet når det kommer til å skyte motstandere? Får de merker der hvor kula treffer slik som Far Cry(1) eller bare dør de? Og beveger likene seg om en skyter på de etter at de er døde, eller er det mer ala cod4 hvor likene blir mer som "hologrammer" en kun skyter igjennom uten at liket beveger seg? Tenker da på PCversjonen, aner ikke om det er noe forskjell fra 360 og ps3, men det er jo mulig.
Likene beveger seg etter de er døde, men kulehullene har de fjernet. Altså, hvis du skyter noen på kloss hold så kan du se et lite kulehull i ca. et halvt sekund, men du legger ikke merke til det med mindre du ser veldig godt etter.

Synd at de sensurerer spillene slik, Crysis hadde jo også kulehull, men de fjernet dem før release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...