Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Da har jeg testet den nye Hotfixen, og det fløt mye bedre i DX10 ultra high ivhertfall. Nå brukte jeg i tillegg 8xAA og det var meget bra ytelseshopp fra forrige Hotfix synes jeg, i tillegg var den ekle hakkingen borte.

 

Noe som ikke er fikset, er krasjingen i DX10. Jeg spilte rundt en time og falt jeg ut til windows. Dog så går det lenger tid før jeg faller ut til windows enn før.

 

Det er absolutt på tide me en patch og/eller nye drivere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ELSKET egentlig dette spillet for og si det rett ut, men den ENE tingen som ødele hele greia for meg var det der vaktpost greiene :dontgetit: Man må kjøre lange veier rett til action ... Greit egentlig(Gta style) men ubi måtte gjøre kjøreturen til et levende helvete :thumbdown:

Har de bare tatt vekk den forferdelige aggresjonen til fiendene så skulle jeg lagt fra meg fallout 3 og heller spilt dette en god stund lengre :thumbup:

 

jeg vet om F5 ja...

Endret av Jackvo
Lenke til kommentar
Da har jeg testet den nye Hotfixen, og det fløt mye bedre i DX10 ultra high ivhertfall. Nå brukte jeg i tillegg 8xAA og det var meget bra ytelseshopp fra forrige Hotfix synes jeg, i tillegg var den ekle hakkingen borte.

 

Noe som ikke er fikset, er krasjingen i DX10. Jeg spilte rundt en time og falt jeg ut til windows. Dog så går det lenger tid før jeg faller ut til windows enn før.

 

Det er absolutt på tide me en patch og/eller nye drivere.

 

Personlig syntes jeg at en burde kjøre spill i dx9 selv om man kjører vista. Driver å tweaker spill endel og jeg har ikke sett et spill med dx10 elementer som kommer nær å gjøre det verdt å spille med dx10, spesielt med tanke på hvor mye performance tap en får. DX10 så langt er bare en dårlig grunn til å kjøpe vista.

Lenke til kommentar
Hvorfor attacker ALLE outposts meg? Er det noe reputation greier?

 

:)

Kim

Grunnen er at de fleste fra Afrika (sivile) har flyktet fordi det er krig mellom UFLL og APR.

Derfor når troppene i scoutstations ser noen de ikke kjenner, skyter de.

 

Ikke sant.Om du går blandt de og ikke har våpen i hendene så skyter de ikke på deg.

 

Åssen tar jeg vekk våpene i henda da? Har Ps3, og trykker jeg piltastene så kommer bare kniv osv... Hvordan unwielder jeg?

Spillet ser bare nydelig ut i 1920 x 1200 med alle effekter på fullt.

Lenke til kommentar

Har nå spilt en stund og blir bare mer og mer fornøyd.. Artig og være litt taktisk.. Gikk opp på en klippe, rett over en base jeg skulle angripe (oppdrag). Sto der og snipa, og drylte ned noen molotov's. Hele basen brente opp, og alle inni den også. Så var det bare og gå ned, hente det jeg skulle, og stikke igjen.. Rambo metoden funker DÅRLIG i dette spillet :p

Lenke til kommentar

Har kommet til rundt 10% nå. Synes spillet er veldig tamt og ikke minst skuffende så langt. Skulle kjøpt Dead Space isteden tenker jeg. Regner med jeg legger bort Far Cry2 og spiller Fable2 eller Fallout3 isteden.

 

Tenkte jeg skulle liste opp litt av hva jeg synes var dårlig, men vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Her er noe av det første jeg kommer på. Verdenen er stor og flott, men hva er i den? Jo, diverse småtteri og masse vaktposter. Vet det er nevnt flere ganger i tråden her, men herregud hva tenkte de når de satte inn alle disse vaktpostene. En ting er at de er der, men det er jo så sinnsykt trist å møte dem. Fiendene vaser overalt som om de var en flokk med sauer. Skal dette liksom være flanking? Føler jeg må løpe rundt for å lete etter fiendene som er der. De roter seg jo helt bort! Og hva er dealen med at de ofte plutselig ignorerer deg helt? Har ofte opplevd at fiendene bare står og ser på meg. Synes oppdragene generelt har vært kjedelige. Dra et sted, pløy deg gjennom 2-3 vaktposter på veien dit og når du endelig kommer til stedet er det bare å drepe noen, og gjerne ødelegge noe. Hadde sikkert fungert greit hvis AI-en hadde vært bedre, men det er den dessverre ikke. Våpnenfølelsen er også skuffende. Det at våpnene kan låse seg er forøvrig et spenstig innslag. Det samme er måten du må plukke ut kuler osv. Alt i alt et stort spill (kartet) med veldig lite variert innhold. Innholdet er forøvrig ikke preget av mye kvalitet heller. Det blir rett og slett altfor mye dødtid! Kombinert med dårlig action er ikke Far Cry 2 mye å juble for.

 

Håper det tar seg opp, men tviler.

 

Spiller forresten på 360.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Har kommet til rundt 10% nå. Synes spillet er veldig tamt og ikke minst skuffende så langt. Skulle kjøpt Dead Space isteden tenker jeg. Regner med jeg legger bort Far Cry2 og spiller Fable2 eller Fallout3 isteden.

 

Tenkte jeg skulle liste opp litt av hva jeg synes var dårlig, men vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Her er noe av det første jeg kommer på. Verdenen er stor og flott, men hva er i den? Jo, diverse småtteri og masse vaktposter. Vet det er nevnt flere ganger i tråden her, men herregud hva tenkte de når de satte inn alle disse vaktpostene. En ting er at de er der, men det er jo så sinnsykt trist å møte dem. Fiendene vaser overalt som om de var en flokk med sauer. Skal dette liksom være flanking? Føler jeg må løpe rundt for å lete etter fiendene som er der. De roter seg jo helt bort! Og hva er dealen med at de ofte plutselig ignorerer deg helt? Har ofte opplevd at fiendene bare står og ser på meg. Synes oppdragene generelt har vært kjedelige. Dra et sted, pløy deg gjennom 2-3 vaktposter på veien dit og når du endelig kommer til stedet er det bare å drepe noen, og gjerne ødelegge noe. Hadde sikkert fungert greit hvis AI-en hadde vært bedre, men det er den dessverre ikke. Våpnenfølelsen er også skuffende. Det at våpnene kan låse seg er forøvrig et spenstig innslag. Det samme er måten du må plukke ut kuler osv. Alt i alt et stort spill (kartet) med veldig lite variert innhold. Innholdet er forøvrig ikke preget av mye kvalitet heller. Det blir rett og slett altfor mye dødtid! Kombinert med dårlig action er ikke Far Cry 2 mye å juble for.

 

Håper det tar seg opp, men tviler.

 

Spiller forresten på 360.

HERREGUD, alle syns det er døvt på 10%! når du kommer opp på 20% så blir alt mye bedre. det med dårlig AI kommer helt ann på vanskelig hets grad. IKKE LEGG BORT SPILLET, du kan ikke dømmedet etter noen timer bare!

Lenke til kommentar
Slutt og klag, driter vell i om du ikke liker det.

 

 

Du må da tåle kritikk for et spill ikke en gang du er med i produksjonen av?

 

Dere har lovt å si positive ting om spillet, da må også vi som ikke liker spillet få si negative ting om det uten at du\dere klager..

 

Kritikk kan faktisk være avgjørende om en person bruker (Eller kaster bort etter min mening) 350kr På spillet..

 

Edit:

Har kommet til rundt 10% nå. Synes spillet er veldig tamt og ikke minst skuffende så langt. Skulle kjøpt Dead Space isteden tenker jeg. Regner med jeg legger bort Far Cry2 og spiller Fable2 eller Fallout3 isteden.

 

Tenkte jeg skulle liste opp litt av hva jeg synes var dårlig, men vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Her er noe av det første jeg kommer på. Verdenen er stor og flott, men hva er i den? Jo, diverse småtteri og masse vaktposter. Vet det er nevnt flere ganger i tråden her, men herregud hva tenkte de når de satte inn alle disse vaktpostene. En ting er at de er der, men det er jo så sinnsykt trist å møte dem. Fiendene vaser overalt som om de var en flokk med sauer. Skal dette liksom være flanking? Føler jeg må løpe rundt for å lete etter fiendene som er der. De roter seg jo helt bort! Og hva er dealen med at de ofte plutselig ignorerer deg helt? Har ofte opplevd at fiendene bare står og ser på meg. Synes oppdragene generelt har vært kjedelige. Dra et sted, pløy deg gjennom 2-3 vaktposter på veien dit og når du endelig kommer til stedet er det bare å drepe noen, og gjerne ødelegge noe. Hadde sikkert fungert greit hvis AI-en hadde vært bedre, men det er den dessverre ikke. Våpnenfølelsen er også skuffende. Det at våpnene kan låse seg er forøvrig et spenstig innslag. Det samme er måten du må plukke ut kuler osv. Alt i alt et stort spill (kartet) med veldig lite variert innhold. Innholdet er forøvrig ikke preget av mye kvalitet heller. Det blir rett og slett altfor mye dødtid! Kombinert med dårlig action er ikke Far Cry 2 mye å juble for.

 

Håper det tar seg opp, men tviler.

 

Spiller forresten på 360.

HERREGUD, alle syns det er døvt på 10%! når du kommer opp på 20% så blir alt mye bedre. det med dårlig AI kommer helt ann på vanskelig hets grad. IKKE LEGG BORT SPILLET, du kan ikke dømmedet etter noen timer bare!

 

Men altså, det at missions blir artigere, forbedrer ikke Vaktpost-opplegget, størrelsen på spillet (Da den faktisk blir større) , varierende innhold på kartet, dumme AI`s osv..

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Slutt og klag, driter vell i om du ikke liker det.

 

 

Du må da tåle kritikk for et spill ikke en gang du er med i produksjonen av?

 

Dere har lovt å si positive ting om spillet, da må også vi som ikke liker spillet få si negative ting om det uten at du\dere klager..

 

Kritikk kan faktisk være avgjørende om en person bruker (Eller kaster bort etter min mening) 350kr På spillet..

 

 

Så lag en en Tråd om hvor dårlig spillet er da!

- Og klag i vei!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...