teletubbiekid Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det kommet ut noen info om systemkravene til dette spillet? Håper på at det vil være lettere enn Crysis, men har mine tvil. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Matematikk eller spill vi prater om her?? Noen som vet om PC og PS3 kan spille sammen? Tviler, men hadde vært gøy! Nesten ingen i klassa med ps3.. Tror ikke det. Det hadde vært ubalansert også, siden PC spillere får bruke mus og tastatur (bedre kontroll). Men det hadde vært kult om PS3 og Xbox folk kunne spille sammen, men det går jo selvfølgelig ikke siden vi ikke lever i en fantasiverden. Selv liker jeg xbox kontrollen bedre en mus og tastatur i fleste tillfeller , men det har jo verdt spill som du kan spille på xbox med de på pc og omvendt. Tror det var shadow run som hadde det. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det er kommet ut info om systemkrav.. http://farcry.filefront.com/info/requirement_fc2 Tror min 9800gx2 skal klare dette bedre enn Crysis, håper jeg xD Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 High Requirements:CPU: E6600 Core 2 Duo Graphics: Nvidia 8800GTS RAM: 2GB Hard Drive Space: 6-8GB Optical Drive: DVD Drive Det plager meg at de aldri oppgir hvilken oppløsning det gjelder. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Mhm, men når det gjelder Crytek, så må de ha brukt en lavere-enn-mulig oppløsning.. For de systemkravene de ga, er helt feil etter min mening.. Heldigvis er det ikke Crytek som står for Farcry xD Endret 29. september 2008 av Applebee Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, Crysis sine systemkrav var beregnet for 1024x768 eller noe. Hvem i helvete er det som spiller med slike oppløsninger?! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, Crysis sine systemkrav var beregnet for 1024x768 eller noe. Hvem i helvete er det som spiller med slike oppløsninger?! Flere enn du tror... Far Cry 2 skal gå bedre enn Crysis, siden det ikke er fullt så god grafikk i spillet. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, Crysis sine systemkrav var beregnet for 1024x768 eller noe. Hvem i helvete er det som spiller med slike oppløsninger?! Flere enn du tror... Far Cry 2 skal gå bedre enn Crysis, siden det ikke er fullt så god grafikk i spillet. Sikker på det der, TCi? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Men for å komme med litt mer håndfast info angående temaet før det går helt over stokk og stein:Jeg har blitt kurset og har også selv holdt kurs i HK416N (det nye automatvåpenet vi har tatt i bruk i flere norske forsvarsavdelinger), og vet at munningshastigheten på dette våpenet (altså vår versjon, med lengre løp enn originalen), er på 880 meter per sekund. 880 x 2 = 1760. Så ja, jeg vil påstå at et skudd fra et hvilket som helst moderne våpen lett kan passere 1500 meter på to sekund eller mindre. Hadde forøvrig vært kult om de tar hensyn til slike ting i spillet - noe jeg tror de har gjort. saa mister jo kulen fart paa veien ogsaa saa det blr feil og regne med utgangshastigheten. Absolutt. Jeg sa ikke at skuddet går 1760 meter på to sekund. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg spiller på 1024x768 pga. tv'en ikke er full hd Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva er det som skjer, farcry 2 har helt forskjelig grafikkmotor enn crysis! ( greit nok at de var samme firma engang ) men det stopper der, Cry2engine ble utviklet spesielt til crysis og farcry2 ser likt ut med det samme men de bruker allikevel en annen grafikk motor, Uansett dette er ett spill jeg må ha Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Sikker på det der, TCi? På hva? Om det skal gå bedre? Ut i fra det jeg har lest så. Duna er ikke like tung som Cryengine 2. Cryengine 2 er også langt mer detaljert, spesielt på modellene. Ikke det at Far Cry ikke er pen å se på. Hva er det som skjer, farcry 2 har helt forskjelig grafikkmotor enn crysis! ( greit nok at de var samme firma engang ) men det stopper der, Dette skjer i hver tråd... Crytek: Far Cry - Cryengine Ubisoft: Far Cry 2 - Dunia Crytek: Crysis - Cryengine 2 Endret 29. september 2008 av TCi Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg lurte på om du var sikker på at grafikken i Crysis er bedre, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Den er nok bedre, men ikke av betydning. Det får ligge inntil en annen tråd ønsker diskutere det. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Her er et galleri av ikke mindre enn 63 bilder i DX10 mode og oppløsningen 1920x1080. Ser tydelig at Crysis overgår Far Cry 2 på detaljer. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja men det dr*ter jeg i, så lenge det ikke krever sååå utrolig romskip pc for å kjøre. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Så lenge det ikke er noen stor merkbar forskjell, så samme det. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har noen sett noe filmer av ørkenen\ene. Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen som vet om det går ann å lage et hælvette? dvs, sprenge hus osv.. Var skuffa over dette i crysis da hus sto like fint etter "nuking", eller påkjørsel av en 100tonns tank. Skulle gjerne rasert en hel landsby^^ Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Noen som vet om det går ann å lage et hælvette? dvs, sprenge hus osv.. Var skuffa over dette i crysis da hus sto like fint etter "nuking", eller påkjørsel av en 100tonns tank. Skulle gjerne rasert en hel landsby^^ Battlefield bad company Hvis du spiller en multiplayer-runde, så er det ingen bygninger igjen på mapet. Bare ruiner Endret 29. september 2008 av Nerowulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå