Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har 54/57 Guard Posts Scouted. De tre siste eksisterer ikke? Jeg har lett over begge verdener? Er det noe trick?

har du testa vannet? du ser ikke at det er en vaktpost der, men når du kjører forbi og går i land kommer det sånn scouted greie

 

Hm, så der er poster som ikke vises på kartet? Da blir det jo ganske umulig å finne men.

 

Får men forresten noen trophy for å scoute alle postene?

 

JA

 

Huh? Nå har jeg tatt alle, men trofeet uteblir?

Lenke til kommentar
Hvorfor attacker ALLE outposts meg? Er det noe reputation greier?

 

:)

Kim

Grunnen er at de fleste fra Afrika (sivile) har flyktet fordi det er krig mellom UFLL og APR.

Derfor når troppene i scoutstations ser noen de ikke kjenner, skyter de.

 

Ikke sant.Om du går blandt de og ikke har våpen i hendene så skyter de ikke på deg.

 

Spillet ser bare nydelig ut i 1920 x 1200 med alle effekter på fullt.

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar
Jeg har 54/57 Guard Posts Scouted. De tre siste eksisterer ikke? Jeg har lett over begge verdener? Er det noe trick?

har du testa vannet? du ser ikke at det er en vaktpost der, men når du kjører forbi og går i land kommer det sånn scouted greie

 

Hm, så der er poster som ikke vises på kartet? Da blir det jo ganske umulig å finne men.

 

Får men forresten noen trophy for å scoute alle postene?

 

JA

 

Huh? Nå har jeg tatt alle, men trofeet uteblir?

 

Jeg er ikke helt sikker sjekk på PS3en om det er en.

Lenke til kommentar

Nå har det kommet en ny 8.10 hotfiks for Far cry 2 og Stalker: Clear Sky! Versjonen er oppdatert til 8.551.1 og er datert 27-10-2008. Guru3d

 

Det finnes også en fiks på den nettsiden med widescreen-problemet flere hadde med Far Cry 2, om det har betydning for noen.

 

EDIT: Driveren kan lastes ned her

Endret av Harribo
Lenke til kommentar
Flammer og røyk kommer når du tenner på noe :p hvis du tenkte på å lage en vulkan med flamme tror jeg ikke det går... du må nok lage flammer når du begynner å spille... Correct me if i'm wrong!

 

Jeg tenkte på sånn på spillet feks. så ser jeg av og til at det står brennende lastebiler i veien uten at de er tent på av noe.

 

Lurte på om det var mulig og finne "flammer" på editoren.

Lenke til kommentar
Det at folk klager på at alle angriper deg uten grunn, forstår det ikke helt. Det er ingen sivile igjen i landet pga krig, de som er der er aldri ute. Du er hvit med våpen. Er det så usannsynlig?

ØY! :thumbdown:

 

nå finns det faktisk hvite som sammerbeider med opposisjonsstyrkene (de som driver krigen, som setter opp roadblocks og diverse)!

 

SÅ ikke kom her og si at de eneste du sloss mot er svarte mennesker som er fienden her! :tease:

 

Uansett burde spillet vært sånn at om du stopper i roadblocken slik at de kan skjekke deg, da burde de ikke skyte deg, men om du bare suser rett forbi, da kunne spillet gjerne vært sånn at de kjørte skytende etter deg :nei:

 

Fins noen ting som gjerne kunne vært lagt til i FC2.

For eksempel istedet for og kjøre fra A-B så kunne man bare pekt på kartet at der skal jeg havne.. Så ser du en time-cycle så havner du der. Istedet for og måtte kjøre så jævla mye!

Lenke til kommentar
Både og. At de følger etter deg når du raser gjennom deres vaktpost er ganske sannsynlig. At en tilfeldig bil ser deg fra 150 meters avstand midt i den mørke natten, og med en gang blir helt gal og kjører etter deg til du stopper, er etter min mening veldig usannsynlig.

Syns det er veldig kjekt av og til. Presterte å tippe bilen min i ørkenen. Heldigvis så jeg en bil 300m unna. Tok fram Mp5'en min og skjøt mot bilen og den gjorde som venta. Begynte å kjøre mot meg. Kjekt!

Lenke til kommentar
Både og. At de følger etter deg når du raser gjennom deres vaktpost er ganske sannsynlig. At en tilfeldig bil ser deg fra 150 meters avstand midt i den mørke natten, og med en gang blir helt gal og kjører etter deg til du stopper, er etter min mening veldig usannsynlig.

Jeg trodde spillet var sånn jeg, så jeg stoppa fordi jeg ikke ville ha noe trøbbel :D

 

(så blannt annet helt på begynnelsen når han negern kjører deg til hotellet i Pala, så stoppa jo han i roadblocken fordi han visste de ville komme etter han og kverke han om han bare raste forbi!)

 

så jeg prøvde både og når jeg fikk min frihet i spillet.

Første gang skulle jeg til en destinasjon.

Hadde dårlig tid, var gretten på og spille, fikk ikke lov til og bevege meg fritt i begynnelsen av spillet. Endelig var jeg fri! SÅ skulle jeg til ett sted. Da tenkte jeg, gidder ikke stoppe i roadblocken. Kjørte forbi, de kommer etter.

Ble nesten drept.

Tenkte neste gang stopper jeg.

 

NEIDA! :!: De skjøt like mye enda jeg bare "AJ KÅM IN PIS!" :no:

 

skjøt mot bilen og den gjorde som venta. Begynte å kjøre mot meg. Kjekt!

 

ASSÅ det er stor forskjell på når du blir beskutt og allt er helt fredelig og stille! :!:

 

Man vill som gjerne kverke den rebellen tenker de vell, når noen tillater seg og åpne ild på kjøretøyet dems :yes:

Det er forståelig.

Men du sammenligner faen ikke det med roadblocken herrejesus! :thumbdown:

Endret av Plizket
Lenke til kommentar
Flammer og røyk kommer når du tenner på noe :p hvis du tenkte på å lage en vulkan med flamme tror jeg ikke det går... du må nok lage flammer når du begynner å spille... Correct me if i'm wrong!

 

Jeg tenkte på sånn på spillet feks. så ser jeg av og til at det står brennende lastebiler i veien uten at de er tent på av noe.

 

Lurte på om det var mulig og finne "flammer" på editoren.

testa undriveable cars eller no?

Lenke til kommentar

Noen jeg synes er rart at i dag lå på kne på 1 km avstand, så¨spotta jeg en bil skaut fyrn som kjørte så setter han andre seg bak rattet. og jeg snur tenker ikke mer over det plutselig så har han funnet meg og gått ut av bilen og skyter som en gal.. :S

 

AI'en kunne vært mye bedre!

Lenke til kommentar
Nå som jeg har kommet til sør, har jeg gått tom for piller og jeg finner ingen underground missions. Hvordan får jeg malaria piller da?

 

 

du må gjøre noen faction missons først. lurte på det samme tidligere i tråden men fikk ikke svar. oppdraget er medisin-relatert så du vet hvilket du må fullføre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...