Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gleder meg til mods som kommer etterhvert, med oppjustert grafikk og annet snadder. Det er en av fordelene med PC-spill. Og nå må det komme noen nye skjermkort-drivere sånn at jeg kan spille på DX10 uten krasj! De med Nvidia-skjermkort har vel ikke dette problemet?

 

Nope... Jeg kjører på 1680x1050, DX10, Fullscreen, Ultra-high, 8xaa, blablabla, med 178.13 driverne (gidder ikke å bruke betadrivere... ), omtrent 40 fps...

Ingen problemer i det hele tatt...

Jeg skjønner rett og slett ikke hvor alle sammen får disse problemene fra...

Dersom noen er interresert i specs, er det bare å spørre :)

Putter dem vel kanskje i signaturen eller på profilen også...

Lenke til kommentar
Aha!

 

Setter i spoiler for å ikke ødelegge for noen:

 

De tre får man når man tar siste oppdrag. Da skal man gå gjennom hele den jungelen, i et oppdrag man får av sjakalen. Da får man også disse tre safehousene.

 

I see, takker og bukker. Et siste spørsmål ... Når en er ferdig, kan man freeroame og gjøre ferdig diverse ting, elle rmå en starte på nytt?

Lenke til kommentar
Aha!

 

Setter i spoiler for å ikke ødelegge for noen:

 

De tre får man når man tar siste oppdrag. Da skal man gå gjennom hele den jungelen, i et oppdrag man får av sjakalen. Da får man også disse tre safehousene.

 

I see, takker og bukker. Et siste spørsmål ... Når en er ferdig, kan man freeroame og gjøre ferdig diverse ting, elle rmå en starte på nytt?

 

Når jeg trykte continue etter cred. var ferdig så måtte jeg starte utenfor hytta der sjakalen var der jeg hadde lagret. og da var jo eneste mulighet å gjøre alt på nytt

Lenke til kommentar

Hvor er dette spillet billigst? Sykt lyst på det, men gidder ikke betale 500,- på ekspert...

 

Er det bedre på 360 når jeg har de specsa i signaturen? Kjører Crysis WH på 1680 x 1050 i Gamer (high) uten AA.

 

EDIT: Faen, har jo sletta signaturen..

 

c2d E6550, 9600GT, 4 GB RAM.

Endret av BallsMcLongCock
Lenke til kommentar
Hvor er dette spillet billigst? Sykt lyst på det, men gidder ikke betale 500,- på ekspert...

 

Er det bedre på 360 når jeg har de specsa i signaturen? Kjører Crysis WH på 1680 x 1050 i Gamer (high) uten AA.

 

EDIT: Faen, har jo sletta signaturen..

 

c2d E6550, 9600GT, 4 GB RAM.

 

Sjekk kelkoo.no vis du vil finne ut hva som er billigst, men det er netthandel da.

Endret av NicolaiR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...