Mann20 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 tror det bare er våpnene, upgrade, manualer som er på skjermen fra før. Men alle f.eks alle sniperne er jo ikke der, er de? Tre stk? Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Synes Far Cry 2 ser kunstig ut. Grafikken altså. Håper det kommer en natural mod. Alt for mye brunt. Og ja jeg sammenligner litt med Crysis. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Synes Far Cry 2 ser kunstig ut. Grafikken altså. Håper det kommer en natural mod. Alt for mye brunt. Og ja jeg sammenligner litt med Crysis. Skjønner deg forsovidt, men ikke hvordan du klarer å sammenligne med Crysis Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Crysis ser ikke fint ut i forhold til Far Cry 2... Crysis har bedre grafikk, men Far Cry 2 har fiinere landskap og sånt Og Afrika ser mye finere ut... Fargene ser myyyye bedre ut... Endret 27. oktober 2008 av Lolli Lenke til kommentar
August. Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det noen plasser man kan parkere biler sånn de blir der hele tiden? Fikk meg nettopp en gull jeep. WTF? gull jeep? hvor fikk du den?! er det er gull jeep også??? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan funker det med patcher og mods på PS3-versjonen? Har en følelse av at det ikke kommer til å funke. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det noen plasser man kan parkere biler sånn de blir der hele tiden? Fikk meg nettopp en gull jeep. WTF? gull jeep? hvor fikk du den?! er det er gull jeep også??? Haha tenkte det samme, meg også ha gull jeep. Fant en gull AK i går og den glinset så fint. Vil ha en hel slik bil å Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror nok det er kødd... hvis ikke er det teit.... hvem har gull bil i afrika? Lenke til kommentar
August. Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det noen plasser man kan parkere biler sånn de blir der hele tiden? Fikk meg nettopp en gull jeep. WTF? gull jeep? hvor fikk du den?! er det er gull jeep også??? Haha tenkte det samme, meg også ha gull jeep. Fant en gull AK i går og den glinset så fint. Vil ha en hel slik bil å ja. de gull ak er ganske flotte, men begynner å ruste så er de ikke så shinny mer... Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet hvordan man får Manuals og Bandolier på våpnene online? Ser at de har økt på AK47en som jeg har brukt en del, men hva er det fornoe? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror de øker etter hvor mange kills du har og hvor mang headshot du har med det våpenet. Tror det finnes en slik liste en sted, bruk google. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du kjøper ekstra ammo osv hos våpenforhandleren. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 I WILL PAY YOU IN ROUGH DIAMONDS! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 ble gira av å lese det siste på dette forumet nå, faen heller, Trur jeg starter spillet på nytt, og spiller ordentlig framover = No more Cheats.. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) kjørte noen runder med Benchmark, her er noen resultater DirectX 9 Vs DRX10,hvis noen er interisert så kjører jeg på: 1440by900, 2xAA Altpå det høyeste som mulig. Det er vist 4 Fps forkjell i averege FPS, ikke så mye. EDIT: Vet ikke hvorfor, men jeg gikk økt både avererage FPS og min. FPS når jeg satte på Vertical Sync (Vsync), Trudde at maskinen ble mer belastet av det, men nei. Det eneste som skjedde at MAKS framerate gikk ned med 1 fps, dette er ikke noe å ta hensyn til, fordi man får Bedre flyt i spillet. Endret 27. oktober 2008 av hproslan Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dæven, jeg så netopp på en av skiltene, og et sted står det "Claes Productions". Tipper det er fordi jeg heter det, men gamertagen er jo Claes91. Noen andre som kan sjekke hva det står hos seg? Det er det lille punktet sør-øst for "Mokuba" (1st delen/map). Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Men alle f.eks alle sniperne er jo ikke der, er de? Tre stk? Jo, det er kun tre snipere. Fire hvis man regner med dart rifle. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som er ferdig med spillet, evt kommet så langt at de kan bekrefte/avkrefte at en må komme inn i "Heart og Darkness" for å ta de siste safehouseene? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som er ferdig med spillet, evt kommet så langt at de kan bekrefte/avkrefte at en må komme inn i "Heart og Darkness" for å ta de siste safehouseene? Jeg har fullført spillet, men vet ikke hva "Heart og Darkness" er. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som er ferdig med spillet, evt kommet så langt at de kan bekrefte/avkrefte at en må komme inn i "Heart og Darkness" for å ta de siste safehouseene? Jeg har fullført spillet, men vet ikke hva "Heart og Darkness" er. Den dalen hvor det er tre safehouse i sør. Ser ikke ut som om en kan komme seg inn dit? Hvordan kommer en inn? Hvis du ikke vet hvor jeg mener, tror jeg det har noe med slutten å gjøre, da det neste siste trophyet på PS3 er "Enter the heart of darkness" ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå