Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen plasser man kan parkere biler sånn de blir der hele tiden? Fikk meg nettopp en gull jeep. :p

WTF? gull jeep? hvor fikk du den?! er det er gull jeep også???

 

Haha tenkte det samme, meg også ha gull jeep. Fant en gull AK i går og den glinset så fint. Vil ha en hel slik bil å:D

Lenke til kommentar
Er det noen plasser man kan parkere biler sånn de blir der hele tiden? Fikk meg nettopp en gull jeep. :p

WTF? gull jeep? hvor fikk du den?! er det er gull jeep også???

 

Haha tenkte det samme, meg også ha gull jeep. Fant en gull AK i går og den glinset så fint. Vil ha en hel slik bil å:D

ja. de gull ak er ganske flotte, men begynner å ruste så er de ikke så shinny mer...

Lenke til kommentar

kjørte noen runder med Benchmark, her er noen resultater DirectX 9 Vs DRX10,hvis noen er interisert så kjører jeg på:

1440by900, 2xAA Altpå det høyeste som mulig. Det er vist 4 Fps forkjell i averege FPS, ikke så mye.

 

 

EDIT: Vet ikke hvorfor, men jeg gikk økt både avererage FPS og min. FPS når jeg satte på Vertical Sync (Vsync), Trudde at maskinen ble mer belastet av det, men nei. Det eneste som skjedde at MAKS framerate gikk ned med 1 fps, dette er ikke noe å ta hensyn til, fordi man får Bedre flyt i spillet.

post-71640-1225142946_thumb.jpg

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
Noen som er ferdig med spillet, evt kommet så langt at de kan bekrefte/avkrefte at en må komme inn i "Heart og Darkness" for å ta de siste safehouseene?

 

Jeg har fullført spillet, men vet ikke hva "Heart og Darkness" er.

 

Den dalen hvor det er tre safehouse i sør. Ser ikke ut som om en kan komme seg inn dit? Hvordan kommer en inn?

 

Hvis du ikke vet hvor jeg mener, tror jeg det har noe med slutten å gjøre, da det neste siste trophyet på PS3 er "Enter the heart of darkness" ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...