Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er en fyr i hovedbyen i sør... akkuratt som i nord... du får det etthvert som du gjør missions i sør også

 

ja men hva gjør man hvis man ikke har missions hos han legen der da? og jeg ikke rekker å gjøre andre missions slik at jeg får et mission hos legen før jeg dør?

Endret av sureup
Lenke til kommentar
er en fyr i hovedbyen i sør... akkuratt som i nord... du får det etthvert som du gjør missions i sør også

 

ja men hva gjør man hvis man ikke har missions hos han legen der da? og jeg ikke rekker å gjøre andre missions slik at jeg får et mission hos legen før jeg dør?

 

sett om du allerede kan gå til han inni hovedbyen da? om du ser "logoen" på kartet eller noe?

Lenke til kommentar
Sikker? Ser ikke sånn ut på det jeg har sett. Tre forskjellige snipere på "Sharpshooter" jo. Noe jeg ikke har skjønt? :(

 

Du må låse de opp.

 

Men kan jeg låse opp flere enn de som er der? Jeg blar forbi alle de tre primary weaponsene. Vet jeg må skaffe meg diamanter og kjøpe dem, men blir det flere alternativer og når jeg blir høyere lvl?

Lenke til kommentar
På ca. 40% Kommer man til kart 2. Blir mye gøyere da!

 

Kødder du? Er det flere enn det ene store kartet?

 

det ene store er jo bare halvparten mann ;)

 

 

Kjempespoiler følger her, trenger litt hjelp. det gjelder buddies/del2 av spillet:

 

 

Jeg valgte å gå for å redde vennene mine, men når jeg kommer til sone 2 står de som abandoned på statistics + at de er streket over som døde i boka. Er dette seriøst? ser jeg dem ikke igjen?

venn nummer 4 møtte jeg aldri engang, bare fikk han i boka.. og Hovedbuddien fikk jeg mange upgrades til huset av, men manglet litt føler jeg.. fikk 18 i reputation med henne.

Jævli lame om en ikke får queste ferdig med dem..

 

 

Lenke til kommentar
På ca. 40% Kommer man til kart 2. Blir mye gøyere da!

 

Kødder du? Er det flere enn det ene store kartet?

 

det ene store er jo bare halvparten mann ;)

 

 

Kjempespoiler følger her, trenger litt hjelp. det gjelder buddies/del2 av spillet:

 

 

Jeg valgte å gå for å redde vennene mine, men når jeg kommer til sone 2 står de som abandoned på statistics + at de er streket over som døde i boka. Er dette seriøst? ser jeg dem ikke igjen?

venn nummer 4 møtte jeg aldri engang, bare fikk han i boka.. og Hovedbuddien fikk jeg mange upgrades til huset av, men manglet litt føler jeg.. fikk 18 i reputation med henne.

Jævli lame om en ikke får queste ferdig med dem..

 

 

 

Joda, de er borte...

Men du får nye da...

Lenke til kommentar
På ca. 40% Kommer man til kart 2. Blir mye gøyere da!

 

Kødder du? Er det flere enn det ene store kartet?

Men i helvette!

 

Jeg trykker først på 5. Da får jeg opp kart over en liten seksjon, en seksjon som avhenger av hvor du er som også kan være stor.

 

Trykker jeg da på R får jeg hele verdenen.

 

OSSO SIER DERE DET ER MER?

 

Trodde verdenen ble sperret av i kantene på det store kartet at du tørka ut om du prøvde og gå lenger en tillat! :ph34r:

Lenke til kommentar

Oh my god. Dartgunnern er artig :) . Endelig et våpen verdig å bruke.

Største irritasjonsmomentet er nå den lange veien å gå (for få busser om du spør meg) og de idiotiske vaktpostene som aldri slutter å følge etter.

Det er faktisk slik at det ikke frister å starte spillet, løpe/kjøre i 15 minutter, for så å gjøre et oppdrag, lagre og finne ut at jeg har spilt en halvannen time tilsammen.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...