Smurfn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 er en fyr i hovedbyen i sør... akkuratt som i nord... du får det etthvert som du gjør missions i sør også Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) er en fyr i hovedbyen i sør... akkuratt som i nord... du får det etthvert som du gjør missions i sør også ja men hva gjør man hvis man ikke har missions hos han legen der da? og jeg ikke rekker å gjøre andre missions slik at jeg får et mission hos legen før jeg dør? Endret 27. oktober 2008 av sureup Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 er en fyr i hovedbyen i sør... akkuratt som i nord... du får det etthvert som du gjør missions i sør også ja men hva gjør man hvis man ikke har missions hos han legen der da? og jeg ikke rekker å gjøre andre missions slik at jeg får et mission hos legen før jeg dør? sett om du allerede kan gå til han inni hovedbyen da? om du ser "logoen" på kartet eller noe? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har spilt dette i en dag nå, og faen så fett! Ja, ok, en del reising, men det er jo litt morro.. Iallefall i begyneslen, vet ikke hvordan det blir etterhvert. Map Editoren eier! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det noen plasser man kan parkere biler sånn de blir der hele tiden? Fikk meg nettopp en gull jeep. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kan man bruke alle våpnene fra singleplayer i Multiplayer? Jepp! Det kan man:) Sikker? Ser ikke sånn ut på det jeg har sett. Tre forskjellige snipere på "Sharpshooter" jo. Noe jeg ikke har skjønt? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sikker? Ser ikke sånn ut på det jeg har sett. Tre forskjellige snipere på "Sharpshooter" jo. Noe jeg ikke har skjønt? Du må låse de opp. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 HVor får man gullting? Og hva er bra med dem? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sikker? Ser ikke sånn ut på det jeg har sett. Tre forskjellige snipere på "Sharpshooter" jo. Noe jeg ikke har skjønt? Du må låse de opp. Men kan jeg låse opp flere enn de som er der? Jeg blar forbi alle de tre primary weaponsene. Vet jeg må skaffe meg diamanter og kjøpe dem, men blir det flere alternativer og når jeg blir høyere lvl? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 tror det bare er våpnene, upgrade, manualer som er på skjermen fra før. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 tror det bare er våpnene, upgrade, manualer som er på skjermen fra før. Men det kan da ikke være alle våpnene de som er der fra før? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 På ca. 40% Kommer man til kart 2. Blir mye gøyere da! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 På ca. 40% Kommer man til kart 2. Blir mye gøyere da! Kødder du? Er det flere enn det ene store kartet? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jepp. As simple as that. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 På ca. 40% Kommer man til kart 2. Blir mye gøyere da! Kødder du? Er det flere enn det ene store kartet? det ene store er jo bare halvparten mann Kjempespoiler følger her, trenger litt hjelp. det gjelder buddies/del2 av spillet: Jeg valgte å gå for å redde vennene mine, men når jeg kommer til sone 2 står de som abandoned på statistics + at de er streket over som døde i boka. Er dette seriøst? ser jeg dem ikke igjen? venn nummer 4 møtte jeg aldri engang, bare fikk han i boka.. og Hovedbuddien fikk jeg mange upgrades til huset av, men manglet litt føler jeg.. fikk 18 i reputation med henne. Jævli lame om en ikke får queste ferdig med dem.. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 På ca. 40% Kommer man til kart 2. Blir mye gøyere da! Kødder du? Er det flere enn det ene store kartet? det ene store er jo bare halvparten mann Kjempespoiler følger her, trenger litt hjelp. det gjelder buddies/del2 av spillet: Jeg valgte å gå for å redde vennene mine, men når jeg kommer til sone 2 står de som abandoned på statistics + at de er streket over som døde i boka. Er dette seriøst? ser jeg dem ikke igjen? venn nummer 4 møtte jeg aldri engang, bare fikk han i boka.. og Hovedbuddien fikk jeg mange upgrades til huset av, men manglet litt føler jeg.. fikk 18 i reputation med henne. Jævli lame om en ikke får queste ferdig med dem.. Joda, de er borte... Men du får nye da... Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 På ca. 40% Kommer man til kart 2. Blir mye gøyere da! Kødder du? Er det flere enn det ene store kartet? Men i helvette! Jeg trykker først på 5. Da får jeg opp kart over en liten seksjon, en seksjon som avhenger av hvor du er som også kan være stor. Trykker jeg da på R får jeg hele verdenen. OSSO SIER DERE DET ER MER? Trodde verdenen ble sperret av i kantene på det store kartet at du tørka ut om du prøvde og gå lenger en tillat! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Oh my god. Dartgunnern er artig . Endelig et våpen verdig å bruke. Største irritasjonsmomentet er nå den lange veien å gå (for få busser om du spør meg) og de idiotiske vaktpostene som aldri slutter å følge etter. Det er faktisk slik at det ikke frister å starte spillet, løpe/kjøre i 15 minutter, for så å gjøre et oppdrag, lagre og finne ut at jeg har spilt en halvannen time tilsammen. Endret 27. oktober 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det er to kart. Hvert kart er på 25 km^2. Tilsammen 50 Km^2. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har da kommet 42%, vil det fortsette med at jeg får oppdrag hele tiden, eller må jeg gå for å spørre om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå