Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

 

Fiendene tåler altfor mye Det irriterer jeg meg grønn over. Jeg mener, hvilken person tåler 6-7 AK skudd i bar overkropp?. Har ikke et tall på hvor mange ganger jeg har blitt drept fordi jeg har trodd at jeg har tatt livet av en fyr, men han reiser seg opp og skyter meg. Fryktelig irriterende, og dette burde bli fiksa på

 

Hinsides mange vaktposter altså, du kan jo ikke kjøre 5 minutter engang uten og møte på en vaktpost. Er en forholdvis lang kamp der jeg prøver og drepe alle. Men når AI`en er dårlig, jeg ser ikke hvor jeg blir skutt fra, osv. Da blir det er irritasjonsmoment. For når jeg har tatt en vaktpost. Så ser jeg enda en, og slik fortsetter det i en evighet.

 

Har ikke Afrika litt mer dyr? Jo, på ordentlig kryr det av all slags dyr i afrika på savanene osv, og du er veldig ofte dyr. Men i farcry 2 er det ikke så rent ofte. Hvor i allverden har alle blitt av? Skal jo være mer dyr enn bare noen få avogtil, har hittill ikke sett Løver, Leoparder, Giraffer, Elefanter hittill. Er mest bare neshorn og sebraer

 

Lite som har med hovedhistorien og gjøre Og det stemmer. Er selv over 30 prosent ute i spillet, og har enda ikke gjort noe som virker som det har med hovedhistorien og gjøre. Bare endeløse sideoppdrag der jeg skal gå fra A til B og drepe en person, ta over en ting, redde et gissel.osv, blir ekstremt kjedelig i lengden.

 

Busser Vell, noe som irriterer meg er at vi ikke kan velge om vi vil se fra bussen når vi kjører, kunne vært artig å utforsket. Men neida, og hvorfor i allverden blir ikke bussen beskutt av alle de 100000 vaktpostene som er rundt omkring? Virker bare ikke logisk. Og hvor er alle siville, greit nok at de aller fleste har rømt. Men er jo usannsynlig at landet bare er fullt av skyteglade personer med en AK.

 

Irriterende og gå så fryktelig langt Det skal jeg love deg. Er møkklei av og bruke lang tid på og gå eller kjøre hit og dit, tar alt for lang tid. Greit nok at verdenen er stor. Men er fryktelig langt og gå eller å kjøre. Og man blir møkklei av å kjøre samme strekning 50-ganger. Burde bli fiksa på. Er jo utrolig irriterende hvis bilen blir ødelagt så må man gå i en evighet. Blir bare så sint. Og det er det som gjør at jeg blir så lei.

 

Hvor ble den virkelig gode fysikken av? Vi ble jo tidligere lovet at nesten alt kunne ødelegges. Men det eneste som kan ødelegges er noen få greiner, og ekstremt få hus kan ødelegges. Man kan ikke ødelegge vanntårn eller noe som de tidligere ble sagt at man kunne gjøre. For er virkelig dårlig og love masse ødeleggelse men bare få ting kan faktisk ødelegges. Å hvor er fotsporene etter oss? Ser ingen jeg, å det skulle det være. Går man i vannet blir man ikke våt eller noe. Det er virkelig dårlig. Og det skulle man kunne bli og. Så jeg mener at FC2 utviklerne har lovt veldig mye dem ikke klarte og holde.

 

 

Vi er nok ikke alene om å synes dette :)

Tror jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er enig i at alle punktene som ble nevnt stemmer, og noen av de burde absolutt fikses.. Men likevel klarer jeg faktisk å kose meg kjempemye med spillet :)

 

Nå er jeg bare på cirka 25prosent ennå så mulig det er derfor, og at ting vil snu også for meg :)

 

de fleste outposter tar cirka 30sekund å cleare med bilen som har MG på taket, men enig i at respawntiden er latterlig kort.

Lenke til kommentar

nå har jeg måtte begynne på nytt for at det var en bug i et mission som gjorde slik at mannen jeg skulle snakke med stod fast, så tenkte jeg at jeg skulle starte på nytt...hva skjer? jo, jeg skal fikse bilen i begynnelsen som alltid...men jeg får aldri noe mission update, har fikset den! kjørt rundt til jeg fikk malaria anfall. fikset den på nytt, og fortsatt ingen mission update! er noe jeg har gjort slik at jeg aldri får mission update i far cry mere! (xbox)

Endret av franzi
Lenke til kommentar
Actiii: Har du lest noe her i det hele tatt?

 

Noen som har peiling på hva de diamantgreiene det står 9 og 15(?) på er for noe? De ligger begge to i nærheten av fjell jeg ikke har funnet noen måte å komme meg opp på.

 

Det viser til hvor mange diamanter det er å finne på det kartet du nå bruker (sonen du er inne i. Ikke det store som viser hele sør/nord). Det er 3x3 slike kart i hver del (sør/nord) det blir dermed 9 slike tall totalt i nord, og 9 i sør.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
hvordan får jeg tak i malaria medisin i sør delen? Er ikke noe mission hos han legen og nå er jeg tom for medisin.... Så hvordan får jeg tak i det i sør delen? Og hva skjer om man dør av malaria?

 

Trenger raskt svar på dette. Kan ikke spille videre ettersom jeg ikke vil dø av malaria og så måtte loade en save for lang tid tilbake og så sitte igjen med å ha wasta en time eller noe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...