Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

hvordan er det Online på Xbox 360? tror ikkje eg kjøpe spillet viss det ikkje er noe bra online.

 

 

det kan bli potensielt bra! akkurat nå synes jeg folk tåler for mye, blir ikke morro når du sitter med sniper og treffer samma fyr 3-4 gangerfør han dør.

Ranks blir kun lagret på ranked matches, når kamp er over så blir du sendt rett ut av alt.

Jaha? Hver bidige gang jeg skyter med sniper av any kind, bruker jeg bare et skudd før han faller om. Skjønner ikke hvordan dere klarer å frese av flere skudd med sniper på èn kis...

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LOL, spillmagasinet gir konsoll versjonen 5er, mens PC versjonen får en lusen 4er. Det er det meste latterlige jeg har lest på lenge.

 

det er to forskjellige anmeldere MrLG.. :)

enig i at spillet ikke fortjener noen 4er though :)

 

Spiller abselutt ingen rolle, Spillmagasinet er Spillmagasinet, kan pokker meg ikke gi den beste versjonen dårligere karakter, det blir for dumt.

 

Er enig der, blir for dumt å gi PC versjonen dårligere karrakter.

Skjerp dere! Bare fordi dere er pc gamere og ikke konsoll gamere betyr det ikke at Far Cry 2 pc verson er best. Ok, den har litt bedre grafikk, men hva ellers? Tål litt kritikk da folkens.

Lenke til kommentar

For min del spiller jeg spill som Far Cry 2 på PC for best grafikk og tastatur/mus for best presisjon. Spill som Dead Space spiller jeg Xbox 360 i stua med 5.1 lyd da slike spill er best på konsoll :)

 

Far Cry 2 kan uansett nytes på konsoll eller PC. Bra spill.

Endret av Herakles
Lenke til kommentar
LOL, spillmagasinet gir konsoll versjonen 5er, mens PC versjonen får en lusen 4er. Det er det meste latterlige jeg har lest på lenge.

 

det er to forskjellige anmeldere MrLG.. :)

enig i at spillet ikke fortjener noen 4er though :)

 

Spiller abselutt ingen rolle, Spillmagasinet er Spillmagasinet, kan pokker meg ikke gi den beste versjonen dårligere karakter, det blir for dumt.

 

Er enig der, blir for dumt å gi PC versjonen dårligere karrakter.

Skjerp dere! Bare fordi dere er pc gamere og ikke konsoll gamere betyr det ikke at Far Cry 2 pc verson er best. Ok, den har litt bedre grafikk, men hva ellers? Tål litt kritikk da folkens.

 

Eller du kan hoppe ned fra den feite konsoll-hesten din :!:

Det skal ikke være en konsoll vs. pc, da blir det bare opprydding her.

Lenke til kommentar
hvordan er det Online på Xbox 360? tror ikkje eg kjøpe spillet viss det ikkje er noe bra online.

 

 

det kan bli potensielt bra! akkurat nå synes jeg folk tåler for mye, blir ikke morro når du sitter med sniper og treffer samma fyr 3-4 gangerfør han dør.

Ranks blir kun lagret på ranked matches, når kamp er over så blir du sendt rett ut av alt.

Jaha? Hver bidige gang jeg skyter med sniper av any kind, bruker jeg bare et skudd før han faller om. Skjønner ikke hvordan dere klarer å frese av flere skudd med sniper på èn kis...

 

kanskje for at de bare ikke vil dø på et skudd? du må jo ranke deg opp for å få den beste rifla da, de i begynnelsen tar du aldri noen på et skudd....

Lenke til kommentar
kan noen svare på 2 spørsmål?

 

hvorfor i helvette har HD4870x2 gått OPP I PRIS?

 

og kan HD4870x2 kjøre Far Cry 2 på 1650x1080 med allt på fullt, max settings?

Det er nok den økonmiske krisen i USA som går utover prisene her til lands, da dollaren også er en del høyere. Det er foressten "tilbud" på det kortet på Komplett for 3999.

Grafikkortet har nok kraft så du får kjørt spillet med max settings med din oppløsning men du må også ha en bra cpu og tilstrekkelig minne.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
LOL, spillmagasinet gir konsoll versjonen 5er, mens PC versjonen får en lusen 4er. Det er det meste latterlige jeg har lest på lenge.

 

det er to forskjellige anmeldere MrLG.. :)

enig i at spillet ikke fortjener noen 4er though :)

 

Spiller abselutt ingen rolle, Spillmagasinet er Spillmagasinet, kan pokker meg ikke gi den beste versjonen dårligere karakter, det blir for dumt.

 

Er enig der, blir for dumt å gi PC versjonen dårligere karrakter.

Skjerp dere! Bare fordi dere er pc gamere og ikke konsoll gamere betyr det ikke at Far Cry 2 pc verson er best. Ok, den har litt bedre grafikk, men hva ellers? Tål litt kritikk da folkens.

 

Skjerpe oss? :wallbash:

 

Hallo, PC versjonen er best, og det er bevist. Har du noe motsatt bevis, så vil jeg gjerne komme med det, for jeg ser ikke en ting som er bedre med konsoll versjonen.

 

Men det spiller uannsett ingen rolle lenger, for Spillmagasinet ombestemte seg og skiftet karakteren til 5 på PC versjonen også

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Andre som merket at høyt gress legger seg ned når man kjøver over det? Har nå selv spilt i flere timer, men har ikke merket det før nå. :p

Ja, det er veldig mange fine detaljer i dette spillet. Ble veldig imponert da jeg kastet en granat i nærheten av et tre og hele treet beveget seg av trykket. Samtidig løsnet det en haug med blader som ble tatt av vinden. Svært bra!

Endret av Vice
Lenke til kommentar
hvordan er det Online på Xbox 360? tror ikkje eg kjøpe spillet viss det ikkje er noe bra online.

 

 

det kan bli potensielt bra! akkurat nå synes jeg folk tåler for mye, blir ikke morro når du sitter med sniper og treffer samma fyr 3-4 ganger før han dør.

Ranks blir kun lagret på ranked matches, når kamp er over så blir du sendt rett ut av alt.

 

Det er en god del bugs i MP på 360. Farten på folk er for høy, man dreper en person og andre får killet. Knotet oppsett, tror ikke det er mulig å se pingen din etc. Minner mer eller mindre om den uhyggelige multiplayer-delen fra Rainbow six: Lockdown. Bør komme en betydelig stor patch på online delen!!

Lenke til kommentar
Andre som merket at høyt gress legger seg ned når man kjøver over det? Har nå selv spilt i flere timer, men har ikke merket det før nå. :p

 

Merket det ikke selv før en stund uti spillet. Husker at de sa det på en av de første videoene som kom for over et år siden. Der sa de også at fiendene kan spore deg ned via nedlagt gress. Noen som har merket det?

Lenke til kommentar

Fiendene tåler altfor mye Det irriterer jeg meg grønn over. Jeg mener, hvilken person tåler 6-7 AK skudd i bar overkropp?. Har ikke et tall på hvor mange ganger jeg har blitt drept fordi jeg har trodd at jeg har tatt livet av en fyr, men han reiser seg opp og skyter meg. Fryktelig irriterende, og dette burde bli fiksa på

 

Hinsides mange vaktposter altså, du kan jo ikke kjøre 5 minutter engang uten og møte på en vaktpost. Er en forholdvis lang kamp der jeg prøver og drepe alle. Men når AI`en er dårlig, og jeg ikke kan hvor jeg blir skutt fra, osv. Da blir det et irritasjonsmoment. For når jeg har tatt en vaktpost. Så ser jeg enda en, og slik fortsetter det i en evighet.

 

Har ikke Afrika litt mer dyr? Jo, på ordentlig kryr det av all slags dyr i afrika på savanene osv, og du er veldig ofte dyr. Men i farcry 2 er det ikke så rent ofte. Hvor i allverden har alle blitt av? Skal jo være mer dyr enn bare noen få avogtil, har hittill ikke sett Løver, Leoparder, Giraffer, Elefanter hittill. Er mest bare neshorn og sebraer

 

Lite som har med hovedhistorien og gjøre Og det stemmer. Er selv over 30 prosent ute i spillet, og har enda ikke gjort noe som virker som det har med hovedhistorien og gjøre. Bare endeløse sideoppdrag der jeg skal gå fra A til B og drepe en person, ta over en ting, redde et gissel.osv, blir ekstremt kjedelig i lengden.

 

Busser Vell, noe som irriterer meg er at vi ikke kan velge om vi vil se fra bussen når vi kjører, kunne vært artig å utforsket. Men neida, og hvorfor i allverden blir ikke bussen beskutt av alle de 100000 vaktpostene som er rundt omkring? Virker bare ikke logisk. Og hvor er alle siville, greit nok at de aller fleste har rømt. Men er jo usannsynlig at landet bare er fullt av skyteglade personer med en AK.

 

Irriterende og gå så fryktelig langt</u> Det skal jeg love deg. Er møkklei av og bruke lang tid på og gå eller kjøre hit og dit, tar alt for lang tid. Greit nok at verdenen er stor. Men er fryktelig langt og gå eller å kjøre. Og man blir møkklei av å kjøre samme strekning 50-ganger. Burde bli fiksa på. Er jo utrolig irriterende hvis bilen blir ødelagt så må man gå i en evighet. Blir bare så sint. Og det er det som gjør at jeg blir så lei.

 

Hvor ble den virkelig gode fysikken av? Vi ble jo tidligere lovet at nesten alt kunne ødelegges. Men det eneste som kan ødelegges er noen få greiner, og ekstremt få hus kan ødelegges. Man kan ikke ødelegge vanntårn eller noe som de tidligere ble sagt at man kunne gjøre. For er virkelig dårlig og love masse ødeleggelse men bare få ting kan faktisk ødelegges. Å hvor er fotsporene etter oss? Ser ingen jeg, å det skulle det være. Går man i vannet blir man ikke våt eller noe. Det er virkelig dårlig. Og det skulle man kunne bli og. Så jeg mener at FC2 utviklerne har lovt veldig mye dem ikke klarte og holde.

 

EDIT: Leif

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...