Mann20 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vet ikke noen om et nettsted eller en måte å spørre utviklerne eller noen med peiling på det her om bullet-time og bullet-drop da? Er så fryktelig spent på det!! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Om det kommer bullet-time og bulletdrop er det ingen tvil om at Youtube vil flyte over av "Far Cry 2 Sick Sniper Skills"-videoer. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Da har jeg bestilt meg Far Cry 2 Collectors Edition Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vet ikke noen om et nettsted eller en måte å spørre utviklerne eller noen med peiling på det her om bullet-time og bullet-drop da? Er så fryktelig spent på det!! Tror det bare er å vente du Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Om det kommer bullet-time og bulletdrop er det ingen tvil om at Youtube vil flyte over av "Far Cry 2 Sick Sniper Skills"-videoer. Om dette skulle bli fakta, hva er så fryktlig galt med det? Er jeg bare artig å se på... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 PG Gamer - 94/100 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 2 l8 m8, den var på side 12 elns. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 2 l8 m8, den var på side 12 elns. Side 9. Lovlige scans av PCGamer review http://www.farcry2world.com/farcry-2-news_...er-Article.html "Image scans removed for copyright purposes" Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Shiit! Leste første og de to siste sidene av PCGamer review, lover veldig bra! (Leste ikke det andre i frykt for å få handling avslørt..) Lenke til kommentar
lul Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Noen som vet om spillet kommer til å bruke SecuRom eller lignende møkk? Jeg kjøper alle mine spill, og ønsker derfor ikke å kjøpe spill som medfører at jeg får trøbbel med maskina. Jeg kommer ikke til å kjøpe Crysis Warhead f.eks pga SecuRom. Ble forbanna da jeg fant ut at Crysis brukte skiten... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 .... Er det sant? ..sorryspam.. Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Gleder meg sinnsykt til det kommer ut! Har bestilt spillet Så Etter det jeg har lest å hørt lover dette bra! Vi får håpe d! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Noen som vet om spillet kommer til å bruke SecuRom eller lignende møkk? Jeg kjøper alle mine spill, og ønsker derfor ikke å kjøpe spill som medfører at jeg får trøbbel med maskina. Jeg kommer ikke til å kjøpe Crysis Warhead f.eks pga SecuRom. Ble forbanna da jeg fant ut at Crysis brukte skiten... Spillet vil jo ikke bruke SecuRom hvis det er fra Ubisoft!. Er vel Bare spill fra EA som bruker det? Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Shiit! Leste første og de to siste sidene av PCGamer review, lover veldig bra! (Leste ikke det andre i frykt for å få handling avslørt..) Bare å lese videre, de avslører ikke noe egentlig. Lenke til kommentar
lul Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Spillet vil jo ikke bruke SecuRom hvis det er fra Ubisoft!.Er vel Bare spill fra EA som bruker det? Nei, det er langt fra bare EA... Men godt å høre at Ubisoft ikke bruker det. Ubisoft er jeg dog tvilende til i utgangspunktet når det gjelder spillkvalitet, men videoene ser svært bra ut. Far Cry 2 blir nok kjøpt til våren. Særlig når Valve kommer med Left 4 Dead som ikke fenger meg og Starcraft 2 ikke kommer før høsten 2009 (mulignes sommeren)... Vil ha single player spill Endret 28. september 2008 av lul Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Biler er en vel så stor del av spillet. Ser ingen som snakker intenst om bil på denne tråden for det. ...Men det hadde ikke vært feil om de hadde gjort det, så lenge det har noe med spillet å gjøre. Å prate om hvor raskt et prosjektil går, er litt i de ytre sirkler, men det er fortsatt innom tema, når de prater om at de vil ha realisme i spillet. Jeg vil i alle fall ikke si at det er helt off-topic. Men for å komme med litt mer håndfast info angående temaet før det går helt over stokk og stein: Jeg har blitt kurset og har også selv holdt kurs i HK416N (det nye automatvåpenet vi har tatt i bruk i flere norske forsvarsavdelinger), og vet at munningshastigheten på dette våpenet (altså vår versjon, med lengre løp enn originalen), er på 880 meter per sekund. 880 x 2 = 1760. Så ja, jeg vil påstå at et skudd fra et hvilket som helst moderne våpen lett kan passere 1500 meter på to sekund eller mindre. Hadde forøvrig vært kult om de tar hensyn til slike ting i spillet - noe jeg tror de har gjort. Endret 29. september 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ubisoft ikke bruker det? Var vel egentlig litt ren gjettning siden jeg trodde bare EA og Sony brukte det...Nå ser jeg at Splinter Cell Double Agent har SecuRom---Ubisoft Nedturr Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Men for å komme med litt mer håndfast info angående temaet før det går helt over stokk og stein:Jeg har blitt kurset og har også selv holdt kurs i HK416N (det nye automatvåpenet vi har tatt i bruk i flere norske forsvarsavdelinger), og vet at munningshastigheten på dette våpenet (altså vår versjon, med lengre løp enn originalen), er på 880 meter per sekund. 880 x 2 = 1760. Så ja, jeg vil påstå at et skudd fra et hvilket som helst moderne våpen lett kan passere 1500 meter på to sekund eller mindre. Hadde forøvrig vært kult om de tar hensyn til slike ting i spillet - noe jeg tror de har gjort. saa mister jo kulen fart paa veien ogsaa saa det blr feil og regne med utgangshastigheten. Endret 29. september 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Matematikk eller spill vi prater om her?? Noen som vet om PC og PS3 kan spille sammen? Tviler, men hadde vært gøy! Nesten ingen i klassa med ps3.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Matematikk eller spill vi prater om her?? Noen som vet om PC og PS3 kan spille sammen? Tviler, men hadde vært gøy! Nesten ingen i klassa med ps3.. Tror ikke det. Det hadde vært ubalansert også, siden PC spillere får bruke mus og tastatur (bedre kontroll). Men det hadde vært kult om PS3 og Xbox folk kunne spille sammen, men det går jo selvfølgelig ikke siden vi ikke lever i en fantasiverden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå