Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om spillet kommer til å bruke SecuRom eller lignende møkk? Jeg kjøper alle mine spill, og ønsker derfor ikke å kjøpe spill som medfører at jeg får trøbbel med maskina. Jeg kommer ikke til å kjøpe Crysis Warhead f.eks pga SecuRom. Ble forbanna da jeg fant ut at Crysis brukte skiten...

Lenke til kommentar
Noen som vet om spillet kommer til å bruke SecuRom eller lignende møkk? Jeg kjøper alle mine spill, og ønsker derfor ikke å kjøpe spill som medfører at jeg får trøbbel med maskina. Jeg kommer ikke til å kjøpe Crysis Warhead f.eks pga SecuRom. Ble forbanna da jeg fant ut at Crysis brukte skiten...

Spillet vil jo ikke bruke SecuRom hvis det er fra Ubisoft!.

Er vel Bare spill fra EA som bruker det?

Lenke til kommentar
Spillet vil jo ikke bruke SecuRom hvis det er fra Ubisoft!.

Er vel Bare spill fra EA som bruker det?

Nei, det er langt fra bare EA... Men godt å høre at Ubisoft ikke bruker det. Ubisoft er jeg dog tvilende til i utgangspunktet når det gjelder spillkvalitet, men videoene ser svært bra ut. Far Cry 2 blir nok kjøpt til våren. Særlig når Valve kommer med Left 4 Dead som ikke fenger meg og Starcraft 2 ikke kommer før høsten 2009 (mulignes sommeren)... Vil ha single player spill ;)

Endret av lul
Lenke til kommentar
Biler er en vel så stor del av spillet. Ser ingen som snakker intenst om bil på denne tråden for det.

...Men det hadde ikke vært feil om de hadde gjort det, så lenge det har noe med spillet å gjøre. Å prate om hvor raskt et prosjektil går, er litt i de ytre sirkler, men det er fortsatt innom tema, når de prater om at de vil ha realisme i spillet. Jeg vil i alle fall ikke si at det er helt off-topic.

Men for å komme med litt mer håndfast info angående temaet før det går helt over stokk og stein:

Jeg har blitt kurset og har også selv holdt kurs i HK416N (det nye automatvåpenet vi har tatt i bruk i flere norske forsvarsavdelinger), og vet at munningshastigheten på dette våpenet (altså vår versjon, med lengre løp enn originalen), er på 880 meter per sekund. 880 x 2 = 1760. Så ja, jeg vil påstå at et skudd fra et hvilket som helst moderne våpen lett kan passere 1500 meter på to sekund eller mindre. :)

Hadde forøvrig vært kult om de tar hensyn til slike ting i spillet - noe jeg tror de har gjort.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Men for å komme med litt mer håndfast info angående temaet før det går helt over stokk og stein:

Jeg har blitt kurset og har også selv holdt kurs i HK416N (det nye automatvåpenet vi har tatt i bruk i flere norske forsvarsavdelinger), og vet at munningshastigheten på dette våpenet (altså vår versjon, med lengre løp enn originalen), er på 880 meter per sekund. 880 x 2 = 1760. Så ja, jeg vil påstå at et skudd fra et hvilket som helst moderne våpen lett kan passere 1500 meter på to sekund eller mindre. :)

Hadde forøvrig vært kult om de tar hensyn til slike ting i spillet - noe jeg tror de har gjort.

saa mister jo kulen fart paa veien ogsaa saa det blr feil og regne med utgangshastigheten.

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
Matematikk eller spill vi prater om her?? :p

Noen som vet om PC og PS3 kan spille sammen? Tviler, men hadde vært gøy! Nesten ingen i klassa med ps3..

Tror ikke det. Det hadde vært ubalansert også, siden PC spillere får bruke mus og tastatur (bedre kontroll).

Men det hadde vært kult om PS3 og Xbox folk kunne spille sammen, men det går jo selvfølgelig ikke siden vi ikke lever i en fantasiverden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...