Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mange klager på at fienden ser deg med en gang osv, må si det er kjipt med at alle skyter deg på kontrollpostene osv osv. Men han ene her slet med konvoien, jeg lå et lite stykke fra veien i noe gress eller noe, og skjøt sjåføren, uten at de to andre bilene kom mot meg, sprengte så lastebilen med rpg, og dem ble bare enda mer forvirra x)

 

mulig at det har sammenheng med vanskelighets graden man spiller på, jeg spiller på den nest vanskligste tror jeg... hadde også cammosiut, men vet ikke om den hjalp eller ikke jeg :p

Lenke til kommentar
mange klager på at fienden ser deg med en gang osv, må si det er kjipt med at alle skyter deg på kontrollpostene osv osv. Men han ene her slet med konvoien, jeg lå et lite stykke fra veien i noe gress eller noe, og skjøt sjåføren, uten at de to andre bilene kom mot meg, sprengte så lastebilen med rpg, og dem ble bare enda mer forvirra x)

 

Når du er i krig, og er utstilt med ordre om å skyte alle fiender skyter de på de naturlig nok på en hvit mann med våpen som kommer mot de :p

Lenke til kommentar
OK, det er en historie bak, men spillet så langt har gått ut på å kjøre fra A til B og skyte folk.

Skjønner ikke helt hva du klager på. Alle FPS går på å gå fra A til B gjennom en obligatorisk vei og skyte alle fiender som står på denne veien. I FC2 har du skyting men i en fri verden der du kan gå/kjøre/seile/fly ikke bare fra A til B men også mellom C og D hvis du føler for det... og alt dette er delt opp i forskjellige oppdrag i stede for en lineær, obligatorisk scenario.

 

"Skyte folk" kan du forresten gjøre på mange måter... à la Rambo eller à la Splinter Cell. Opp til deg.

 

Veldig enig i at spillet gjentar seg mye, men det er et spill for de som liker realistiske og åpne torpedo-oppdrag ute i den store naturen. Hvis det ikke er din type spill må du kjøpe noe som tilbyr deg å skyte på en hære av romvesner i trange korridorer. Det er jo greit med sånne spill også, men det er noe helt annet.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Ja fienden har superhørsel, litt kjipt. Ha opplevd at de ser og høreer meg selv på natten, de kan umulig ha sett meg. Det ble verre da jeg kom til den andre kartet. De er det super soldagter :-/ Spiller riktignok på hardcore, men det får være måte på hvor gode sanser de har.

 

 

 

Jeg har ikke opplevd at de hører meg selv om jeg står rett bak de (Helt til jeg bruker macheten på de, da får alle vite det :()

 

 

Jeg har gjennomført oppdrag med å snike meg rundt om natten uten å bli oppdaget. Men når jeg kom til andre delen av kartet virker det helt tilfeldig. Skulle ta en kontrollpost, snek meg opp på en haug. Mens jeg prøvde å finne en god posisjon så startet de å skyte på meg, var minst 100-150 meter fra dem. Gøy med utforinger, men når sansene til fienden overgår det logiske er det ikke gøy lenger.

 

Jeg kan snike meg helt opp til folk, men dersom jeg skyter (eller bruker machete) kommer fiendene løpende med en gang.

Si at jeg ligger og sniper en et område med fiender. Jeg skyter en fiende, noe som får en del av de andre til å løpe rundt. Fienden som var nærmest meg da jeg skjøt merket derimot hvor skuddet kom fra, og kommer gående mot meg. Da har jeg ikke annet valg enn å ta ham ut med machete eller skyte ham. Begge måtene ender med at alle de andre hører det, og begynner å skyte (og treffe) meg med Spas-12 fra flere hundre meter unna...

Jeg har vurdert å bytte til Dart Rifle, men den har jo så ufattelig få skudd. Og hvorfor driver hovedpersonen og kutter på fiendene med macheten, istedenfor å skjære strupen på dem? Det hadde jo vært mye stillere, så jeg ikke trengte å vekke hele landsbyen. :nei:

 

Og en ting til; når jeg sniper en av fiendene utenfor Safehousene så har de andre en tendens til å løpe og gjemme seg på andre siden av huset (slik at jeg ikke kan ta dem ut med sniper). Der sitter de på huk, helt til jeg kommer bak dem med machete.

Endret av wwwerner
Lenke til kommentar
er det noen som har prøvd map creator ? om det er velfungerende? og kan du spille de over nettet med feks kompiser osv?

Prøvd map creator på pc. Det er knallgøy for de som har litt kreativitet eller fantasi. Skal ikke si at jeg har det, men gøy uansett. Og det går ann å spille over nett.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
er det noen som har prøvd map creator ? om det er velfungerende? og kan du spille de over nettet med feks kompiser osv?

Prøvd map creator på pc. Det er knallgøy for de som har litt kreativitet eller fantasi. Skal ikke si at jeg har det, men gøy uansett. Og det går ann å spille over nett.

 

 

HAr lagd mye maps før masse kødde maps, som og mekke store hopp og lande på smale veier høyt oppe i lufta:D masse knall og gjøre

Lenke til kommentar
hvordan er det Online på Xbox 360? tror ikkje eg kjøpe spillet viss det ikkje er noe bra online.

 

 

det kan bli potensielt bra! akkurat nå synes jeg folk tåler for mye, blir ikke morro når du sitter med sniper og treffer samma fyr 3-4 ganger før han dør.

Ranks blir kun lagret på ranked matches, når kamp er over så blir du sendt rett ut av alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...