Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Elendig gjort å gi PC versjonen dårligere karakter, da de er så og si identiske, med mulighet for bedre grafikk på PC(!). De har vel satt karakter på grunnlag av bugs og annet de har funnet i PC versjonen. Patcher kommer vel sannsynligvis til å fjerne bugs og annet tull som gjør spillet til en bedre opplevelse.

 

Jeg greier nesten ikke å vente til en patch/ny driver blir utgitt, slik jeg kan spille med DX10 uten å dette ut av spillet hvert 15ende minutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Spørs det applebee, skaperne sa at når du gjør main-side-buddy missions så tar det rundt 50 timer gameplay tilsammen.

 

Har spillt selv i 10-11 timer nå, og har kommet 27%.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Om det stemmer at FC2 minner om Stalker så er dette garantert et spill jeg skal ha, hadde selvsagt tengt å kjøpe unasett for å ha noe og kose meg med utover vinteren men at det minner om stalker, ja det er bare en bonus for meg i hvertfall.

Det ligner litt på Stalker pga. åpenheten, men der slutter også likheten i mine øyne. Stalker var det mye mer substans i, både på historie siden,på gameplay siden og hva stemning & atmosfære angår.

Lenke til kommentar
Elendig gjort å gi PC versjonen dårligere karakter, da de er så og si identiske, med mulighet for bedre grafikk på PC(!). De har vel satt karakter på grunnlag av bugs og annet de har funnet i PC versjonen. Patcher kommer vel sannsynligvis til å fjerne bugs og annet tull som gjør spillet til en bedre opplevelse.

 

Jeg greier nesten ikke å vente til en patch/ny driver blir utgitt, slik jeg kan spille med DX10 uten å dette ut av spillet hvert 15ende minutt.

 

Grunnen til at 360 versjonen fikk 5 er rett og slett fordi den ikke har i nærheten av så mange bugs som PC-versjonen...

Lenke til kommentar
Elendig gjort å gi PC versjonen dårligere karakter, da de er så og si identiske, med mulighet for bedre grafikk på PC(!). De har vel satt karakter på grunnlag av bugs og annet de har funnet i PC versjonen. Patcher kommer vel sannsynligvis til å fjerne bugs og annet tull som gjør spillet til en bedre opplevelse.

 

Jeg greier nesten ikke å vente til en patch/ny driver blir utgitt, slik jeg kan spille med DX10 uten å dette ut av spillet hvert 15ende minutt.

 

Grunnen til at 360 versjonen fikk 5 er rett og slett fordi den ikke har i nærheten av så mange bugs som PC-versjonen...

 

Hvordan i pokker kan du vite det, står det svart på hvitt at det var grunnen? Såvidt jeg leste, var det fordi PC versjonen ikke levde opp til forventingene aka Crysis, men det burde da heller ikke 360 versjonen gjort hvis samme personen hadde spilt begge.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Elendig gjort å gi PC versjonen dårligere karakter, da de er så og si identiske, med mulighet for bedre grafikk på PC(!). De har vel satt karakter på grunnlag av bugs og annet de har funnet i PC versjonen. Patcher kommer vel sannsynligvis til å fjerne bugs og annet tull som gjør spillet til en bedre opplevelse.

 

Jeg greier nesten ikke å vente til en patch/ny driver blir utgitt, slik jeg kan spille med DX10 uten å dette ut av spillet hvert 15ende minutt.

 

Grunnen til at 360 versjonen fikk 5 er rett og slett fordi den ikke har i nærheten av så mange bugs som PC-versjonen...

 

 

PC-verisjonen har ikke flere bugs, det er bare noe du tror.

Lenke til kommentar

Hei jeg har 2 ting jeg lurer på.

1: etter jeg kjøpte camosuiten så merka jeg at jeg mister liv fortere når jeg ble skutt på, opplever dere det samme? Merker foressten ikke stor forskell med suiten når det gjelder stealth.

 

2: Kameraten var i knipe og måtte redde han. Ga han 3 "sprøyter" men han klarte seg ikke, var det menninga at han skulle dø eller er jeg dårlig doktor? :p

Når jeg trykka på 2 så kom våpnet hans opp, er det for at han skal dø fort da?

Lenke til kommentar

Spilt 7 timer og kommet 25% nå.

Mest imponerende øyeblikk: Å være i ørkenen ved en solnedgang.

Mest skremmende øyeblikk: Å kjøre bortover veien da en zebra plutselig springer ut rett foran bilen og møter en trist skjebne.

Mest følelsesmessige øyeblikk: Å måtte skyte min skadete buddy pga mangel på sprøyter.

 

Mest skuffet over: AI, spesielt når de blir skutt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...