Harribo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Elendig gjort å gi PC versjonen dårligere karakter, da de er så og si identiske, med mulighet for bedre grafikk på PC(!). De har vel satt karakter på grunnlag av bugs og annet de har funnet i PC versjonen. Patcher kommer vel sannsynligvis til å fjerne bugs og annet tull som gjør spillet til en bedre opplevelse. Jeg greier nesten ikke å vente til en patch/ny driver blir utgitt, slik jeg kan spille med DX10 uten å dette ut av spillet hvert 15ende minutt. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Skulle ikke spillet ha rundt 50 Timer Total Gameplay når du var ferdig? En kompis av meg har hatt det i to dager, og har nå kommet 40%.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Spørs det applebee, skaperne sa at når du gjør main-side-buddy missions så tar det rundt 50 timer gameplay tilsammen. Har spillt selv i 10-11 timer nå, og har kommet 27%. Endret 26. oktober 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvis du prøver å ta alt av oppdrag (main, buddy, underground, våpen, radiostasjon osv.), finne alle diamantene, scoute alle outpostene, få alle safe housene, gull-våpnene og jackal-tapene tar det nok nærmere 50 timer å fullføre. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Om det stemmer at FC2 minner om Stalker så er dette garantert et spill jeg skal ha, hadde selvsagt tengt å kjøpe unasett for å ha noe og kose meg med utover vinteren men at det minner om stalker, ja det er bare en bonus for meg i hvertfall. Det ligner litt på Stalker pga. åpenheten, men der slutter også likheten i mine øyne. Stalker var det mye mer substans i, både på historie siden,på gameplay siden og hva stemning & atmosfære angår. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hold kjeft om slutten da Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Elendig gjort å gi PC versjonen dårligere karakter, da de er så og si identiske, med mulighet for bedre grafikk på PC(!). De har vel satt karakter på grunnlag av bugs og annet de har funnet i PC versjonen. Patcher kommer vel sannsynligvis til å fjerne bugs og annet tull som gjør spillet til en bedre opplevelse. Jeg greier nesten ikke å vente til en patch/ny driver blir utgitt, slik jeg kan spille med DX10 uten å dette ut av spillet hvert 15ende minutt. Grunnen til at 360 versjonen fikk 5 er rett og slett fordi den ikke har i nærheten av så mange bugs som PC-versjonen... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Eksplosive tønner (gule) kan faktisk eksplodere når man dytter dem bortover. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Elendig gjort å gi PC versjonen dårligere karakter, da de er så og si identiske, med mulighet for bedre grafikk på PC(!). De har vel satt karakter på grunnlag av bugs og annet de har funnet i PC versjonen. Patcher kommer vel sannsynligvis til å fjerne bugs og annet tull som gjør spillet til en bedre opplevelse. Jeg greier nesten ikke å vente til en patch/ny driver blir utgitt, slik jeg kan spille med DX10 uten å dette ut av spillet hvert 15ende minutt. Grunnen til at 360 versjonen fikk 5 er rett og slett fordi den ikke har i nærheten av så mange bugs som PC-versjonen... Hvordan i pokker kan du vite det, står det svart på hvitt at det var grunnen? Såvidt jeg leste, var det fordi PC versjonen ikke levde opp til forventingene aka Crysis, men det burde da heller ikke 360 versjonen gjort hvis samme personen hadde spilt begge. Endret 26. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Elendig gjort å gi PC versjonen dårligere karakter, da de er så og si identiske, med mulighet for bedre grafikk på PC(!). De har vel satt karakter på grunnlag av bugs og annet de har funnet i PC versjonen. Patcher kommer vel sannsynligvis til å fjerne bugs og annet tull som gjør spillet til en bedre opplevelse. Jeg greier nesten ikke å vente til en patch/ny driver blir utgitt, slik jeg kan spille med DX10 uten å dette ut av spillet hvert 15ende minutt. Grunnen til at 360 versjonen fikk 5 er rett og slett fordi den ikke har i nærheten av så mange bugs som PC-versjonen... PC-verisjonen har ikke flere bugs, det er bare noe du tror. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Tre sider med tull, OT og småkrangling er slettet. Ønsker dere å diskutere PC vs konsoll finnes det plenty av muligheter andre steder i forumet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på PM. Endret 26. oktober 2008 av Juliess Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvor finner man buddies, har bare to, vil ha flere, fint å ha med safehouse og hvis jeg nesten er dau så redder de meg.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Eksplosive tønner (gule) kan faktisk eksplodere når man dytter dem bortover. Ja, jeg vet! Skulle dytte ei gul tønne slik at jeg kunne stå på den. Endte med at jeg ble skremt dritten ut av og nesten null i hp. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan får du fullscreen, når du har "alt-taba" deg ut av spillet? Jeg finner ikke noe på options... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Spillet mitt klikker når jeg laster act 2, så er det mulig å avbryte det «oppdraget» der jeg skal møte en fyr på andre delen av kartet? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei jeg har 2 ting jeg lurer på. 1: etter jeg kjøpte camosuiten så merka jeg at jeg mister liv fortere når jeg ble skutt på, opplever dere det samme? Merker foressten ikke stor forskell med suiten når det gjelder stealth. 2: Kameraten var i knipe og måtte redde han. Ga han 3 "sprøyter" men han klarte seg ikke, var det menninga at han skulle dø eller er jeg dårlig doktor? Når jeg trykka på 2 så kom våpnet hans opp, er det for at han skal dø fort da? Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hvordan får du fullscreen, når du har "alt-taba" deg ut av spillet? Jeg finner ikke noe på options... ALT - ENTER Endret 26. oktober 2008 av Derfern Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Skulle ikke spillet ha rundt 50 Timer Total Gameplay når du var ferdig? En kompis av meg har hatt det i to dager, og har nå kommet 40%.... Tror jeg har spilt det i 15 timer eller noe nå. Er på 12%. Tar meg relativt god tid, men drar aldri rundt og gjør ingenting Endret 26. oktober 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Dårlig at det ikke går å punktere bilene P.S: Se den rare "bugen", noen andre som opplever dette? Edit: La til noe... Endret 26. oktober 2008 av mortenandre Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Spilt 7 timer og kommet 25% nå. Mest imponerende øyeblikk: Å være i ørkenen ved en solnedgang. Mest skremmende øyeblikk: Å kjøre bortover veien da en zebra plutselig springer ut rett foran bilen og møter en trist skjebne. Mest følelsesmessige øyeblikk: Å måtte skyte min skadete buddy pga mangel på sprøyter. Mest skuffet over: AI, spesielt når de blir skutt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå