Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

haha, nei har ikke det.

Nå tenkte jeg mer på fysikk-motoren når det gjaldt ødeleggelser eller når en fiende ble skadet så skulle han få hjelp av andre osv.

Sånne småtteri som de var så stolte over:P

 

Jeg og en kompis testet ut dette første dagen han fikk dak i det (X360). Det er fullt mulig. Vi plaffet en kar i foten med skarskytterrifla. Han ramlet til bakken, vrei seg rundt.... og en kompis kom og plukket ham opp - akkurat som i videoene.

 

Dette med at trær vokser opp, er også korrekt. Jeg har kommet tilbake til et tre jeg skjøt sønder og sammen, og det hadde grodd ut, om ikke helt, så i alle fall en god del. Vet ikke hvor lenge jeg sov, men det var vel nesten en hel dag. Ja, dette er urealistisk - men hva forventere man da? At det skal ta flere in-game år? Da forsvinner poenget litt.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har klart å ødelegge masse. Gelenderet på broer, små shantytown-skur, osv. Men nei, ødeleggelsessystemet er ikke like omfattende som i f.eks. Crysis, hvor alt kan sprenges til helvete. Spesielt irriterende er det at bilene stopper helt opp i små, tynne trær uten å engang gjøre noen skade på dem. Er faktisk ufattelig irriterende, da det ødelegger "flyten" i bilkjøringen - og spillet generelt.

Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til at spillet krasjer bare når jeg har DX10 aktivert, og det krasjer ganske ofte. I DX9 (Very high 8x AA) kan jeg spille i timesvis uten noe krasj, i motsetning til DX10 (ultra high/very high 8xAA).

 

Til opplysning så bruker jeg Hotfixen. Specs i sign.

Endret av Harribo
Lenke til kommentar
hvordan i helvete kan man få tak i mer medisin når presten er død?

 

døde netopp av malaria..er det mulig

 

Jeg fant et hus med undergrunns-folk og der fikk jeg et oppdrag som gjorde at jeg fikk ny medisin. Det med sykdommen har aldri vært et problem syns jeg, liker at de har tatt med det. Men pga. transporten så kan sykdommen bli iriterende=)

hvor fant du de folka? må dra dit fort! like før jeg dør...og kan ikke snakke med han presten i pala, fordi han bare ligger død på gulvet av en eller annen rar grunn

Lenke til kommentar

Oppi venstre hjørnet på kartet, så og si starten på en elv....ikke merket på kartet.

Ja, du må gjøre et oppdrag først og når de er levert får du dine piller=)

 

Er det andre her som må restarte ofte pga. spillet plutselig begynner å lagge sikkelig?, jeg vet med sikkerhet at det ikke er fps=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Men man forventer at en trehytte skal blåses til himmels, taket skal fly ut og vegger splintres opp og utover når man fyrer en RPG inn gjennom vinduet..istedet skjer det ikkeno.

 

Ikke engang en stråhytte greide jeg å ødelegge.

Du må sette Physics på Very High for å gjøre slike ting, jo høyere grafikk innstilling, jo mer kan du gjøre :D (Slik var det vertfall i Crysis)

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med dette spillet!

For det første så krasjer jo spillet vanvittig ofte, noe som tærer på tolmodigheten.

Jeg har ikke klart å finne noe update eller fix på problemet heller.

AI`en er håpløs, brannene er kule, men dør ut en 5 sekunder.

Treffsikkerheten når man kaster granater er fraværende.

Det går ikke ann å bruke singleshot på riflene og når man skal drepe noen må man tømme et helt magasin for at de skal dø. To - tre skudd burde jo holdt i massevis.

Farcry 2 har jo ingenting med farcry å gjøre på noe som helst vis, det minner jo mer om stalker.

Jeg er ikke imponert.

Lenke til kommentar
Men man forventer at en trehytte skal blåses til himmels, taket skal fly ut og vegger splintres opp og utover når man fyrer en RPG inn gjennom vinduet..istedet skjer det ikkeno.

 

Ikke engang en stråhytte greide jeg å ødelegge.

Du må sette Physics på Very High for å gjøre slike ting, jo høyere grafikk innstilling, jo mer kan du gjøre :D (Slik var det vertfall i Crysis)

 

Gjør ikke det her, kjører alt på maks og stråhytter overlever helt fint, ser ikke som i crysis der du kunne snudeg og fise ned et hus.

Lenke til kommentar

wotg: skyt i hodet da vettu.. da detter dem jo som fluer, hvertfall på hardcore.. oppgrader treffsikkerhet det og hjelper.

At spillet minner om stalker er jo bare en enorm fordel spør du meg.. :)

 

Mulig spillet krasjer pga av directx10? jeg kjører directx10 og spillet krasjer kanskje en gang i timen :(

 

Det med granater er jo bare en vanesak, han hiver jo likt hver gang så..

Lenke til kommentar
LOL, spillmagasinet gir konsoll versjonen 5er, mens PC versjonen får en lusen 4er. Det er det meste latterlige jeg har lest på lenge.

 

det er to forskjellige anmeldere MrLG.. :)

enig i at spillet ikke fortjener noen 4er though :)

 

Spiller abselutt ingen rolle, Spillmagasinet er Spillmagasinet, kan pokker meg ikke gi den beste versjonen dårligere karakter, det blir for dumt.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Noen spesielle triks man må bruke for å få teken på hanglideren? Datt rett i bakken. :wee:

 

du styrer med W A S D

 

S - holder glideren oppe

A og D - Styrer du til venstre og høyre.

 

Dere som klager på at det er en del kjøring fram å tilbake på mapet.

Bruk bussen, der kan du velge andre bussholdeplasser og tilpasse deg den plassen som er nærmest ditt oppdrag.

Utifra bussholdeplassen er det drøssevis med muligheter du kan angripe fienden evt. oppdraget ditt fra.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
LOL, spillmagasinet gir konsoll versjonen 5er, mens PC versjonen får en lusen 4er. Det er det meste latterlige jeg har lest på lenge.

 

det er to forskjellige anmeldere MrLG.. :)

enig i at spillet ikke fortjener noen 4er though :)

 

Spiller abselutt ingen rolle, Spillmagasinet er Spillmagasinet, kan pokker meg ikke gi den beste versjonen dårligere karakter, det blir for dumt.

 

Er enig der, blir for dumt å gi PC versjonen dårligere karrakter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...