Reeve Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Takker, følte meg smådum nå Men husker dere den trailern der du ser han scouter og merker av på kartet at det var snipere der? Uansett...man får jo ikke merket det av:S Håper jeg ikke roter igjen:( Jeg har fått det til, men bare på noen få snipere. De må da stå i tårn eller lignende. Men irriterende at jeg ikke kan spille videre etter å ha fullført spillet! Ville finne alle diamantene og leke meg. :/ Får vel gå tilbake et par saver. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Er det sånn at når man har kommet til kart 2 så kan man ikke gå tilbake eller kan man driver å dra frem og tilbake? Skal få til alt er planen min da:P Og er det noen her som har kjøpt camo-suit og føler den funker, camo-suiten syns jeg ikke funker:s Endret 26. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Man kan dra frem og tilbake som du vil. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det noen som har bilde av kart 2? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Digger at en får bonusting til safehousene osv ved å hjelpe buddies Spillet har forøvrig klikket 4 ganger for meg på mine 5 timer med spilletid.. annoying.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Er det noen her inne som kan avkrefte eller bekrefte att konsollversjonene er finere en pcutgaven i ultra high og very high i 1280x1024 oppløsning? Viss konsollene har bedre gfx en min pc da ler jeg så det griner azz!! Endret 26. oktober 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hvordan i helvete kan man få tak i mer medisin når presten er død? døde netopp av malaria..er det mulig Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det noen her inne som kan avkrefte eller bekrefte att konsollversjonene er finere en pcutgaven i ultra high og very high i 1280x1024 oppløsning? Viss konsollene har bedre gfx en min pc da ler jeg så det griner azz!! Konsollversjonen er visuelt likt en PC som kjører på medium grafikk. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan er det når en kommer til det andre distriktet? Kan en gå tilbake til nord som det måtte passe en? Sånn med tanke på PS3-trophies og unlocking av ting og tang ... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Er det noen her inne som kan avkrefte eller bekrefte att konsollversjonene er finere en pcutgaven i ultra high og very high i 1280x1024 oppløsning? Viss konsollene har bedre gfx en min pc da ler jeg så det griner azz!! avkrefte, konsoll er ikke finere enn pc med alt på maks og det har utviklerne selv sagt. Teksturer osv. Endret 26. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan er det når en kommer til det andre distriktet? Kan en gå tilbake til nord som det måtte passe en? Sånn med tanke på PS3-trophies og unlocking av ting og tang ... Les en side tilbake. Ja det kan du. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Konsollversjonen er visuelt likt en PC som kjører på medium grafikk. på medium ? er det så stor forskjell altså.. Spiller med 1200 i oppløsning og nesten alt på Ultra high på pcen.. hadde trodd ps3en min også skulle klart å dra såpass.. jaja glad for at jeg har det på pc uansett, alt for glad i musa og tastaturet mitt, kunne tenkt meg trophiene da men Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Ser Far Cry 2 er tilgjengelig over Steam i Europe nå. Flott. Endret 26. oktober 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan bruker man egne maps til å spille online? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Se: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1026860 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hvordan i helvete kan man få tak i mer medisin når presten er død? døde netopp av malaria..er det mulig Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg spurte for et par sider siden, men fikk ikke svar så jeg prøver igjen: Jeg har begynnt å leke meg litt med Map Editoren, men irriterer meg over at grasset er så høyt. Jeg brukte Wilderness Generator for å få et greit utgangspunkt, men vil ikke at gresset skal være så høyt som det er nå... Hvordan endre jeg på dette? Og en ting til: Hva er den "beste" måten å stenge av området til banen på? Jeg har hittil lagd høye klipper man ikke kan komme seg forbi, men vet ikke om det vil bli noe særlig bra dersom noen faktisk skal spillet på kartet. Endret 26. oktober 2008 av wwwerner Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hvordan i helvete kan man få tak i mer medisin når presten er død? døde netopp av malaria..er det mulig Jeg fant et hus med undergrunns-folk og der fikk jeg et oppdrag som gjorde at jeg fikk ny medisin. Det med sykdommen har aldri vært et problem syns jeg, liker at de har tatt med det. Men pga. transporten så kan sykdommen bli iriterende=) Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Går det ann å dra tilbake til første del av mappet når man kommer til andre del ? Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Går det ann å dra tilbake til første del av mappet når man kommer til andre del ? Spurt og besvart på samme side... Ja det kan man visst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå