Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Takker, følte meg smådum nå :p

Men husker dere den trailern der du ser han scouter og merker av på kartet at det var snipere der? Uansett...man får jo ikke merket det av:S

Håper jeg ikke roter igjen:(

 

Jeg har fått det til, men bare på noen få snipere. De må da stå i tårn eller lignende.

 

Men irriterende at jeg ikke kan spille videre etter å ha fullført spillet! Ville finne alle diamantene og leke meg. :/

 

Får vel gå tilbake et par saver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen her inne som kan avkrefte eller bekrefte att konsollversjonene er finere en pcutgaven i ultra high og very high i 1280x1024 oppløsning? Viss konsollene har bedre gfx en min pc da ler jeg så det griner azz!!

 

avkrefte, konsoll er ikke finere enn pc med alt på maks og det har utviklerne selv sagt. Teksturer osv.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Konsollversjonen er visuelt likt en PC som kjører på medium grafikk.

 

på medium ? er det så stor forskjell altså.. Spiller med 1200 i oppløsning og nesten alt på Ultra high på pcen.. hadde trodd ps3en min også skulle klart å dra såpass.. :( jaja glad for at jeg har det på pc uansett, alt for glad i musa og tastaturet mitt, kunne tenkt meg trophiene da men :p

Lenke til kommentar

Jeg spurte for et par sider siden, men fikk ikke svar så jeg prøver igjen:

Jeg har begynnt å leke meg litt med Map Editoren, men irriterer meg over at grasset er så høyt. Jeg brukte Wilderness Generator for å få et greit utgangspunkt, men vil ikke at gresset skal være så høyt som det er nå... Hvordan endre jeg på dette?

Og en ting til: Hva er den "beste" måten å stenge av området til banen på? Jeg har hittil lagd høye klipper man ikke kan komme seg forbi, men vet ikke om det vil bli noe særlig bra dersom noen faktisk skal spillet på kartet.

Endret av wwwerner
Lenke til kommentar
hvordan i helvete kan man få tak i mer medisin når presten er død?

 

døde netopp av malaria..er det mulig

 

Jeg fant et hus med undergrunns-folk og der fikk jeg et oppdrag som gjorde at jeg fikk ny medisin. Det med sykdommen har aldri vært et problem syns jeg, liker at de har tatt med det. Men pga. transporten så kan sykdommen bli iriterende=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...