Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
load inn en save som var før han døde også prøver du igjen

prøvde det, men da døde han før han i det hele tatt begynte å snakke til meg..

 

og nå har jeg kommet meg mye lenger..gidder ikke gå tilbake til en eldgammel save

Endret av Eksperten
Lenke til kommentar
load inn en save som var før han døde også prøver du igjen

prøvde det, men da døde han før han i det hele tatt begynte å snakke til meg..

 

og nå har jeg kommet meg mye lenger..gidder ikke gå tilbake til en eldgammel save

 

 

du må jo nesten ha medisinen ? gjorde nettopp den questen selv..

 

 

TIL han som ikke fikk unlocka undergroud:

 

Har opplevd dette på noen safehouses.. finner ingen flere fiender.. sikkert en liten bug.. bare reis langt vekk og kom tilbake igjen så ordner det seg. Da har fiendene respawnet.

Lenke til kommentar

litt negative ting: tåplig at alle bilene du møter går bananas å prøver å drepe deg uten noen opplyst grunn, mangel på sivile!, synst også at du blir tatt rimlig fort igjen vist du prøver å kjøre rett gjennom en camp for eks, hovedoppdraget sklir litt ut,kanskje litt for gjensidige opppdrag,cammo suiten(wtf?!), snakker personen du er aldrig?!, mange merklige ting her..

Endret av _RoGeR_
Lenke til kommentar
LG: Har ikke opplevd det der nei, man få skutt av greiner osv. men det vokser ikke ut igjen etter det jeg har sett.

Er mye i spillet som jeg føler mangler pga. de har sagt skal være med:(

 

 

Det kan jo hende at det bare tar utrolig lang tid, ville vært urealistisk om det vokste like fort ut som på videoen, sikkert "spolt" tiden. Jeg regner ikke med at du har stått alt for lenge og stirret på et tre :p

Lenke til kommentar
haha, nei har ikke det.

Nå tenkte jeg mer på fysikk-motoren når det gjaldt ødeleggelser eller når en fiende ble skadet så skulle han få hjelp av andre osv.

Sånne småtteri som de var så stolte over:P

 

Fiender hjelper jo faktisk hverandre når de blir skadet.

 

Ja, de gjør det. Skjedd mange ganger at jeg har skadeskutt en fiende med sniper, for så at en annen kommer for å bære han vekk.

Lenke til kommentar
haha, nei har ikke det.

Nå tenkte jeg mer på fysikk-motoren når det gjaldt ødeleggelser eller når en fiende ble skadet så skulle han få hjelp av andre osv.

Sånne småtteri som de var så stolte over:P

 

Fiender hjelper jo faktisk hverandre når de blir skadet.

 

Ja, de gjør det. Skjedd mange ganger at jeg har skadeskutt en fiende med sniper, for så at en annen kommer for å bære han vekk.

 

Har spilt i 12 timer og bruker bare sniper....har ikke sett det ennå:(

får sitte å vente litt neste gang:) Skal begynne på nytt nå for se om jeg får oppleve det da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...