wwwerner Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Sikker på at det ikke er fiender i nærheten? Underground hus er som Safehouses, du må drepe alle fiendene i nærheten før du kan gå inn. Lenke til kommentar
JBA Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 det var masse fiender da jeg kom dit men jeg drepte alle, tror jeg.. ingen skyter på meg lenger ihvertfall Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er dette en bug?Jeg er tom for malaria medisin, men når jeg skulle få en ny quest fra han presten, så bare datt han sammen og døde! Help anyone? anyone? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 har en irriterende ting som jeg ikke vet hvordan jeg fikser. den mobilen i spillet har ikke lyd, heller ikke han som snakker i telefonen + at det kommer ikke lyd når jeg lader våpnene. er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
JBA Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 load inn en save som var før han døde også prøver du igjen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) load inn en save som var før han døde også prøver du igjen prøvde det, men da døde han før han i det hele tatt begynte å snakke til meg.. og nå har jeg kommet meg mye lenger..gidder ikke gå tilbake til en eldgammel save Endret 26. oktober 2008 av Eksperten Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 det var masse fiender da jeg kom dit men jeg drepte alle, tror jeg.. ingen skyter på meg lenger ihvertfall Kan være at en av dem ligger halvdød med pistolen sin. Let litt rundt, slik at du er sikker på at det ikke er noen der. Er jo også en mulighet for at det er en bug... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 load inn en save som var før han døde også prøver du igjen prøvde det, men da døde han før han i det hele tatt begynte å snakke til meg.. og nå har jeg kommet meg mye lenger..gidder ikke gå tilbake til en eldgammel save du må jo nesten ha medisinen ? gjorde nettopp den questen selv.. TIL han som ikke fikk unlocka undergroud: Har opplevd dette på noen safehouses.. finner ingen flere fiender.. sikkert en liten bug.. bare reis langt vekk og kom tilbake igjen så ordner det seg. Da har fiendene respawnet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Dette her hadde jeg faktisk helt glemt av, noen som har opplevd dette? Endret 26. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
holimar1 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) litt negative ting: tåplig at alle bilene du møter går bananas å prøver å drepe deg uten noen opplyst grunn, mangel på sivile!, synst også at du blir tatt rimlig fort igjen vist du prøver å kjøre rett gjennom en camp for eks, hovedoppdraget sklir litt ut,kanskje litt for gjensidige opppdrag,cammo suiten(wtf?!), snakker personen du er aldrig?!, mange merklige ting her.. Endret 26. oktober 2008 av _RoGeR_ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 LG: Har ikke opplevd det der nei, man få skutt av greiner osv. men det vokser ikke ut igjen etter det jeg har sett. Er mye i spillet som jeg føler mangler pga. de har sagt skal være med:( Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 LG: Har ikke opplevd det der nei, man få skutt av greiner osv. men det vokser ikke ut igjen etter det jeg har sett.Er mye i spillet som jeg føler mangler pga. de har sagt skal være med:( Det kan jo hende at det bare tar utrolig lang tid, ville vært urealistisk om det vokste like fort ut som på videoen, sikkert "spolt" tiden. Jeg regner ikke med at du har stått alt for lenge og stirret på et tre Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 haha, nei har ikke det. Nå tenkte jeg mer på fysikk-motoren når det gjaldt ødeleggelser eller når en fiende ble skadet så skulle han få hjelp av andre osv. Sånne småtteri som de var så stolte over:P Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 haha, nei har ikke det.Nå tenkte jeg mer på fysikk-motoren når det gjaldt ødeleggelser eller når en fiende ble skadet så skulle han få hjelp av andre osv. Sånne småtteri som de var så stolte over:P Fiender hjelper jo faktisk hverandre når de blir skadet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 haha, nei har ikke det.Nå tenkte jeg mer på fysikk-motoren når det gjaldt ødeleggelser eller når en fiende ble skadet så skulle han få hjelp av andre osv. Sånne småtteri som de var så stolte over:P Fiender hjelper jo faktisk hverandre når de blir skadet. Ja, de gjør det. Skjedd mange ganger at jeg har skadeskutt en fiende med sniper, for så at en annen kommer for å bære han vekk. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nå har jeg i hvertfall fullført spillet. Wee! Litt kjedelig at jeg ikke kunne spille mer etter å ha fullført spillet. Jeg hadde lyst til å samle diamanter eller gjøre bomusoppdrag eller leke meg, men men. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Føler at spillet sliter litt med grafikkortet jeg har, 9800 GTX, om man skal ha litt høye innstillnger og 2x antialiasing i 1680x1050. Noen andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 haha, nei har ikke det.Nå tenkte jeg mer på fysikk-motoren når det gjaldt ødeleggelser eller når en fiende ble skadet så skulle han få hjelp av andre osv. Sånne småtteri som de var så stolte over:P Fiender hjelper jo faktisk hverandre når de blir skadet. Ja, de gjør det. Skjedd mange ganger at jeg har skadeskutt en fiende med sniper, for så at en annen kommer for å bære han vekk. Har spilt i 12 timer og bruker bare sniper....har ikke sett det ennå får sitte å vente litt neste gang:) Skal begynne på nytt nå for se om jeg får oppleve det da. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Prøv å skyt folka i magen, det funker best for meg iallefall Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Takker, følte meg smådum nå Men husker dere den trailern der du ser han scouter og merker av på kartet at det var snipere der? Uansett...man får jo ikke merket det av:S Håper jeg ikke roter igjen:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå