Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Blei skuffa når jeg fikk RPG'n helt i starten av spillet, savet, og tenke HAHA nå skal jeg jevne leiren med jorda!

 

Men hva skjedde? Ingenting. Raketten eksploderte på husveggen og trærne blafra litt. Klarte ikke å sprenge den stygge gule bilen engang.

Samme når jeg lå og spana på outposten der jeg fant min første buddy. Frem med RPG og tynne litt i rekkene og sprenge noen hus. Men neida..splash damage registrerte knapt på folkene jeg sikta imellom, og i frustrasjon prøvde jeg å sprenge ei stråhytte. Men den sto også som et fjell.

 

Og AI som stiller seg 1 meter unna meg og skyter istedet for å ta cover..nei nei.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blei skuffa når jeg fikk RPG'n helt i starten av spillet, savet, og tenke HAHA nå skal jeg jevne leiren med jorda!

 

Men hva skjedde? Ingenting. Raketten eksploderte på husveggen og trærne blafra litt. Klarte ikke å sprenge den stygge gule bilen engang.

Samme når jeg lå og spana på outposten der jeg fant min første buddy. Frem med RPG og tynne litt i rekkene og sprenge noen hus. Men neida..splash damage registrerte knapt på folkene jeg sikta imellom, og i frustrasjon prøvde jeg å sprenge ei stråhytte. Men den sto også som et fjell.

 

Og AI som stiller seg 1 meter unna meg og skyter istedet for å ta cover..nei nei.

 

Akkurat det jeg og tenkte..

 

Tok fram granat og tenker, DEN byggningen skal bort... Men Neida.

Den står like fint selv om den er laget av 1\2 cm tjukke metall plater.

Så tar man fram RPG `en... Som fungerte nøyaktig like dårlig...

Lenke til kommentar

Nytt spørsmål:

 

- Når jeg spiller multiplayer på nett, så kommer jeg inn i et spill. Men ikke lenge etter kommer det hele tida noe liknende på "The network is having difficulties" og så blir jeg disconnecta.

 

Er dette noe problemer med spillet, stor pågang på serverne eller noe sånn, eller er det hjemme hos meg problemet ligger?

 

Spillet på PlayStation 3! :)

Lenke til kommentar

Jeg sliter med et av oppdragene:

 

 

Jeg har kommet til den andre delen av kartet, og skal beskytte en båt med våpen fra angripere. Problemet er at jeg tror fiendene skyter med Mortar, og jeg må gi sprøyter/fjerne kuler vert 30. sekund...

Som om det ikke er nok, så må jeg også reparere båten gang etter gang...

 

Kan noen komme med noen tips til hvordan jeg skal klare dette oppdraget?

Jeg har prøvd flere ganger nå, men får det ikke til... :(

Lenke til kommentar
Jeg har spilt det en del nå, på konsoll, og er så langt strålende fornøyd, virker dog som jeg er den eneste...

 

Du er utvilsomt ikke den eneste.. Men det er en del (inkludert meg) som ikke liker spillet også..

 

 

 

Har et veldig lite håp om at noe av det viktigste jeg skrev (Side 129) blir patchet, men jeg tviler.

Lenke til kommentar

Har 4 timer played nå, gjort alle våpenoppdragene slik at jeg får kjøpe alt.. Heftig spill så langt, synest så langt det er på linje med siste års storspill; STALKER: Clear sky og Bioshock. Og langt over feks Crysis :)

 

litt redd for at ting kan bli repetivt i lengden, men enn så lenge koser jeg meg.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Har 4 timer played nå, gjort alle våpenoppdragene slik at jeg får kjøpe alt.. Heftig spill så langt, synest så langt det er på linje med siste års storspill; STALKER: Clear sky og Bioshock. Og langt over feks Crysis :)

 

litt redd for at ting kan bli repetivt i lengden, men enn så lenge koser jeg meg.

Alle de våpen missionene er de samme da :thumbdown:

 

Skjyt konvoien også får du faktisk "LOV" og kjøpe bedre våpen av meg neste gang du handler.

 

seriøst da... omg. :hmm:

Lenke til kommentar

man får ikke gjort alle våpen-missions på en gang siden man da åpner de kraftigste våpnene, det stopper før man får åpnet 50 kalibern::(

Det som iriterer meg er at på trailere de viste før det kom ut at du kunne merke av snipere på kartet ditt....NOE SOM IKKE GÅR:(

 

Darth: Elsker spillet her, lurer på å begynne på nytt siden jeg kjøpte den bedritne camo-suiten som ikke funker.

Har spilt i 10 timer ca.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Skjyt konvoien også får du faktisk "LOV" og kjøpe bedre våpen av meg neste gang du handler.

 

seriøst da... omg. :hmm:

 

ser ikke hva som er så negativt.. joda kunne vært mer variert,men det var kjapt unnagjort anyway.. tok bussen rundt..

 

edit: Nå spillte jeg nettopp gjennom Assassins creed bare på pokker, etter å ha spillt det er jeg vel åpen for litt ensformige oppdrag :p for i assassins creed ble det bare tragisk :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Jeg sliter med et av oppdragene:

 

 

Jeg har kommet til den andre delen av kartet, og skal beskytte en båt med våpen fra angripere. Problemet er at jeg tror fiendene skyter med Mortar, og jeg må gi sprøyter/fjerne kuler vert 30. sekund...

Som om det ikke er nok, så må jeg også reparere båten gang etter gang...

 

Kan noen komme med noen tips til hvordan jeg skal klare dette oppdraget?

Jeg har prøvd flere ganger nå, men får det ikke til... :(

 

 

 

Han som bombarderer deg med mortar når båten kommer ut i "åpent farvann" står rett frem, på andre siden av vannet. Bruk grenade launchern helt fremme på båten og sikt høyt så tar du han lett:) Du rekker akurat å knerte de to som står til høyre med den fremste grenade launchern før du må ta han med mortaren:)

 

Lenke til kommentar

trenger hjelp til et mission..

 

 

du skal redde en fyr på en båt som blir angrepet, når jeg har gjort det så står det at jeg skal snakke med han. men ingenting skjer når jeg prøver det, det kommer opp "Y" utenatt det skjer noe når jeg trykker. har restartet missionet mange ganger! har prøvd alt på båten, men han vil bare ikke snakke.

 

Endret av franzi
Lenke til kommentar
Etter at jeg endret oppløsning får jeg ikke maksimalt vindu.

 

Hvordan ordner jeg dette ?

 

Vært spurt om uttallige ganger før..

 

Alt+Enter!

 

Hvis ikke det funker, kan du gå i: C:\Users\DITTNAVN\Documents\My Games\Far Cry 2 og åpne gameconfig ( var det vel den het? )

Er i alle fall en .xml fil som du kan endre litt i notisblokk..

 

Edit: Litt treg :(

 

 

Nei, nå skal jeg drite i FarCry og spille litt Cod :)

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Jeg sliter med et av oppdragene:

 

 

Jeg har kommet til den andre delen av kartet, og skal beskytte en båt med våpen fra angripere. Problemet er at jeg tror fiendene skyter med Mortar, og jeg må gi sprøyter/fjerne kuler vert 30. sekund...

Som om det ikke er nok, så må jeg også reparere båten gang etter gang...

 

Kan noen komme med noen tips til hvordan jeg skal klare dette oppdraget?

Jeg har prøvd flere ganger nå, men får det ikke til... :(

 

Bruk sniper på han som bruker mortar, det er 2 stykker en som er i samme rettning osm båten går og en på en av sidene til båten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...