Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Dette er hva jeg trenger hjelp med :

 

Hvordan får jeg diamanter i multiplayer for å kjøpe meg nye weps ?

 

+ er det noen fler som har merka at folk tåler jævlig mye i multiplayer? Skøt sirka 10kuler i en kar med AG'n, men han døde ikke, det hele endte med at han drepte med med shotgun.

 

Er bare lvl 2 da, blir sikte osv bedre i høyere lvls ?

 

 

+ Er det slik at jeg kommer til en helt ny plass i neste "kart" ? Siden jeg trodde det fantes større byer enn Pala...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kunne ha hjelpet meg ?

 

Jeg ble så sykt glad idag, etter jeg hadde dratt på EB games igår for å kjøpe meg Far Cry 2 til pcn. Siden jeg leste at Farcry ikke kom til Europa på Steam, men idag når jeg stod opp stod det med store bokstaver "Buy Farcry2! now on steam!! 54.99$!"....

 

Ser ikke helt hva du trenger hjelp til...

Uffda, Zeke, skal se om jeg klarer det.

 

Som sagt, jeg fikk det til. ;)

 

Nå er jeg forresten kommet 96%, og holder på med det jeg tror er siste oppdrag!

 

 

Jeg møtte "The Jackal" som jeg først trodde jeg skulle drepe i siste oppdrag, men det viste seg å være nest siste oppdrag. Han gav meg et nyt oppdrag. Jeg skal nå drepe lederne av begge fraksjonene, og stjele noen diamanter på en flyplass, for å så møte med "The Jackal" igjen. Oppdraget er det største hittil, og jeg må gå langt i en tykk jungel, full av fiender. Jeg er glad jeg valgte Uzi, .50 kaliber sniperen og M60. Da har jeg massevis med skudd, og det vil nok fint være nok til å komme meg gjennom den tykke jungelen og få gjort begge oppdrag.

 

Men det får vente til i morgen. Vil spare det til da! :p

 

Lenke til kommentar
Dette er hva jeg trenger hjelp med :

 

Hvordan får jeg diamanter i multiplayer for å kjøpe meg nye weps ?

 

+ er det noen fler som har merka at folk tåler jævlig mye i multiplayer? Skøt sirka 10kuler i en kar med AG'n, men han døde ikke, det hele endte med at han drepte med med shotgun.

 

Er bare lvl 2 da, blir sikte osv bedre i høyere lvls ?

 

 

+ Er det slik at jeg kommer til en helt ny plass i neste "kart" ? Siden jeg trodde det fantes større byer enn Pala...

 

Tror siktet blir litt bedre i høyere levels. Du får diamanter med å skyte masse folk, og revive kameratene dine.

 

Ja, du kommer til en ny plass i neste kart, men er ikke noe større enn Pala.

 

 

 

Godt å høre Zeke. :)

 

Tror den ene fraksjonen gir mere penger enn den andre. :o

Endret av FluffyPinkSheep
Lenke til kommentar

en ting jeg er litt overaske overfor, Er det virkelig så utrolig mye Jundel i Afrika? I farcry 2 er alt grønt og gress, og vann.. Hvor er ørken og den slags..

 

 

EDIT: Kontorstol, kan jo prøve "no-CD" dings, kan jo spille videre i det minste, men da må du glemme multiplayer. Men trodde at man ikke trengte å ha inne CD'en når man spiller..

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Det jeg liker veldig godt med Far Cry 2 er Konseptet.

 

Konseptet kan være repetitivt i utgangspunktet (hvert oppdrag krever i bunn og i grunn at du gjør det samme), det som underholder her er fleksibiliteten i hvordan du kan gå frem. Far Cry 2 lar deg i stor grad avgjøre ting på egenhånd. Du kan ta deg god tid til å skue utover den fiendtlige lokasjonen, merke viktige punkter på kartet ditt, angripe fra avstand med sniperrifler (eller bombe med granatkaster), du kan utnytte nattens mørke til å snike deg forsiktig inn, eller naturligvis gå rett inn og spy ild med de største gunnerne.

 

Opp til deg selv konsept, brilliant.

Lenke til kommentar

Jeg fikk hele tiden omtrent samme penger fra begge fraksjoner. Det begynte med 15 diamanter per oppdrag, og mot slutten fikk jeg 40 diamanter per oppdrag, men på det tredje siste oppdraget fikk jeg plutselig 25 diamanter. Utenom dette oppdraget, fikk jeg like mye fra begge fraksjoner.

 

Forresten, det er en del tøffe valg i spillet :p Ved flere anledninger skulle jeg drepe en eller to, men fikk tilbud av han/hun om å drepe en annen, og dette ville tjene meg. Noen ganger gjorde jeg det, mens andre ganger brydde jeg meg ikke om det, og fullførte det orginale oppdraget.

Lenke til kommentar

Du Zeke, har du prøvd Farcry2 på bærbaren din? Ser i signaturen at du har M860, med 9800GTS, om du har Hvordan funker det? Og hvilken nvidia driver bruker du?

 

jeg spiller på bærbar, med 8800MGTX med OC,driveren er 180.43,har vanligvis i gj.sn ca 30 fps. noen ganger nær 23(masse folk) eller 40 fps.. spiller på 2xAA very high og alt som går ann på Utra high, i 1440by900

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
Etter ca. 10 timer så hater man: !

1. Reise altfor langt mellom oppdrag.

2. Fittekjerringer som alltid må skyte på deg når du kjører fredelig forbi.

3. Mangel på normale folk!

4. Skru og skru på den Jævla bilen!!

AGREE!!! Reising blir kjedelig... til og med med bussene...

 

Men, jeg har kjøpt camo suit - har jeg den på meg, eller finner jeg den noen sted?

Lenke til kommentar
Du Zeke, har du prøvd Farcry2 på bærbaren din? Ser i signaturen at du har M860, med 9800GTS, om du har Hvordan funker det? Og hvilken nvidia driver bruker du?

 

jeg spiller på bærbar, med 8800MGTX med OC,driveren er 180.43,har vanligvis i gj.sn ca 30 fps. noen ganger nær 23(masse folk) eller 40 fps.. spiller på 2xAA very high og alt som går ann på Utra high, i 1440by900

 

Vet ikke hvilken driver det er, men det er ikke de som fulgte med. Jeg har heller ikke målt FPS, men jeg spillte de første 30% av FC2 på laptopen. Da hadde jeg 1680x1050, alt på High, og uten AA. Da hadde jeg fin flyt, og det så fortsatt bra ut. På de stasjonære spiller jeg med en blanding av high og very high, og 1920x1200, også uten AA.

Lenke til kommentar
Faen, blir så irritert når spillet fryser HELE tiden. Skjermen blir bare svart, og jeg får beskjed fra vpu recovery at skjermkortdriveren er resatt siden den ikke svarte. Det henger seg opp helt tilfeldig, og jeg rekker sjeldent å spille i mer enn et par min før det skjer. Har prøvd alt mulig, men ingenting løser problemet. Noen andre som har samme problem? Prøvde å modifisere GamerProfile.xml, laste ned Hotfix osv, men ingenting funker.

 

Og du har sjekket temperaturen?

Lenke til kommentar

Mye bra her i denne tråden hos ubisoft, folk klager for det meste om det vi klager på her:

-Kamikaze biler

- dumme AI, raske respawns

- Flere "busser", Mindre reising osv.

- Det ser ut som at tidligere hadde Ubi lovet ekte "omgivelses ødeleggelse", og vi ser jo at dette er så si totalt fraværende. de sa at "alt som kan ødelegges, kan bli ødelagt"

 

EDIT:

 

men kan noen hjelpe meg? jeg har tatt malaria pillen, men alt er fortsatt "blur"!! Må jeg gjøre noe annet eller? Drikke vann? Eller er det fordi jeg ikke har mer av medisinen igjenn? Fordi det var den siste malaria pillen jeg tok, må gjøre oppdrag for å få mer..

 

EDIT: er bare skuffet over FC2, jo mer jeg spiller, jo mer skuffet.Kunne ha blitt så bra, bare glad for at jeg ikke må gå å bruke angrerett host*

Endret av hproslan
Lenke til kommentar

Heisann, noen som har peiling?

 

Sitter å spiller Farcry 2 på en amd 3700+ (2.2Ghz) med 2gb ram og 9800GT Grafikkort.

 

Med alt på low går det glatt, men jeg skulle gjerne utnyttet skjermkortet bedre.

Noen som vet hvilke innstillinger jeg kan skru opp ett hakk eller to uten at det går utover CPU forbruket?

 

Noen som vet hvordan jeg får frem fps måleren? Blir litt lettere å finne opptimale innstillinger da:)

 

Er det bare meg eller er det umulig og fly så langt man vil med hangglidern?? Nedtur bokstavelig talt:(

 

Håper dette spillet er lett og modde, kan se for meg mange kule modder fremover om det er det:D

Lenke til kommentar
Heisann, noen som har peiling?

 

Sitter å spiller Farcry 2 på en amd 3700+ (2.2Ghz) med 2gb ram og 9800GT Grafikkort.

 

Med alt på low går det glatt, men jeg skulle gjerne utnyttet skjermkortet bedre.

Noen som vet hvilke innstillinger jeg kan skru opp ett hakk eller to uten at det går utover CPU forbruket?

 

Noen som vet hvordan jeg får frem fps måleren? Blir litt lettere å finne opptimale innstillinger da:)

 

Er det bare meg eller er det umulig og fly så langt man vil med hangglidern?? Nedtur bokstavelig talt:(

 

Håper dette spillet er lett og modde, kan se for meg mange kule modder fremover om det er det:D

 

tror textures må opp og skygger ned men du burde heller laste ned nyeste driverne,

Selv kjører jeg alt på ultra 1280x1024 2AA og jeg vil heller at det skal være greit enn at det lagger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...