cs_ Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 er det mulig å legge til fiender ut i banen din på map editoren til far cry 2 på pc? isåfall hvordan gjør jeg det ?(jeg finner ikke mennesker noe setd:S) Tvilsomt. Isåfall måtte det vært en måte å sette opp pathing osv for at de skal bevege seg riktig. Lenke til kommentar
JBA Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 det er jo det i crysis editoren... men siden du sier tvilsomt betyr det at du ikke har prøvd selv... kan noen som VET dette fortelle meg? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Bare jeg som er litt skuffet? må jo bruke 90% av tida til å komme til selve missionet og det er idiotisk at det er veisperring for hver eneste kryss og ikke et "helt" kart men må gjette hvor man skal..Til sammenligning syntes jeg expension pakka til crysis er et uendlig bedre spill... Har nettopp spillt dead space en stund og WOW, så skjønner ikke at far cry er så populert men mulig at det er noe med spillet som jeg ikke skjønner. Omentrent det jeg og mener, bortsett fra det med Crysis... Bare synd at kompiser ikke kan godta at jeg ikke liker et spill like godt som dem... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) det er jo det i crysis editoren... men siden du sier tvilsomt betyr det at du ikke har prøvd selv... kan noen som VET dette fortelle meg? Det går ikke an å legge fiender inn i Editor.. Eller, det er vel teknisk sett mulig, men veldig, veldig avansert (Og som jeg har forstått, er dette noe som egentlig ikke skal gå an) Endret 26. oktober 2008 av Juliess Fjernet ot Lenke til kommentar
JBA Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 hvis jeg ikke husker helt feil så gjør vel han ene typen det på traileren til far cry 2... han lager en liten øy med fiender på... men det er godt mulig jeg husker helt feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg hater multiplayeren i spillet. Punk Buster kaster meg ut, og som regel henger det seg når jeg prøver å koble til en server. Erfaringer / løsninger / tips ? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Et seriøst spørsmål. Etter du har lagd map i mapeditor. Hvordan får du den inn i spillet ? Og inn i lan? NEVERMIND, fant ut... Fc2 eier med å lage map og senere spille lan med friends. Kjempe spill! Endret 25. oktober 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg hater multiplayeren i spillet. Punk Buster kaster meg ut, og som regel henger det seg når jeg prøver å koble til en server. Erfaringer / løsninger / tips ? Eneste jeg vet kan hjelpe, er å starte som administrator. Fungerte fint i bf i hvertfall.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Offtopic: Dere som klager på at fiendene tåler ekstremt mye, spill på hardcore. Der tåler de 2-3 skudd av uansett våpen, til og med pistol med lyddemper. Jeg spiller på hardcore og de tåler fortsatt alt for mye! Sniper er et unntak Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg synes Far Cry 2 er veldig bra. Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 HOLY SHIT!? hahaha!! Jeg skulle teste og starte fc2 som administrator for og komme meg unna punkbuster(gikk ikke), men når jeg tok på singleplayer så ble jeg sugd under bakken! Bilene og alt ble rett og slett sugd under bakken og alt lagget som bare faen Noen andre hørt om dette? Og ansiktene til fiendene er også deformerte Her er jeg under bakken... Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Ohh, malaria sykdommen irriterer meg, "ble syk" mens jeg kjørte bil. Kom ut av bilen, alt ble "blury" tok den jævla medisinen, og gikk tom for alle tabletter. Og NÅ likevel, er ennå alt Blury. Tror jeg gir opp FarCry 2 ganske snart. Er så irritert og, for jeg liker Historien. Er interesant. NB! Ikke les om du spiller/har spilt ferdig 1 del av kartet i Farcry 2 NB! Har noen blitt ferdig med Første delen av Kartet? Jeg fikk oppdrag om å drepe han Lederen for "APR" eller noe sånt, og nå jeg drepte han, ble jeg "backstabbet" av personen som ga meg oppdraget, faen og oppdragene etter dette var kjempe spennende, også Kom Igjenn Sjakalen reddet meg... HVa faen skal det gjøres for å få ALL den blur effekten bort, pga av den malaria ? (rage me 2 ) aha en ting til, fikk endelig et våpen med "green dot-scope" et amerikans våpen. husker ikke hva den het. Men den av en eller annen grunn Skyter bare 3 kuler om gangen. WTF?! skal ikke dette være et automatisk våpen? Har jeg trykket på noe feil eller slikt? EDIT 3: og siste ting nå, Hva er Galt med Dagens Spillutviklere? bare, jo lengre tid det går, Jo verre blir jo spillene. Se på Crysis, AoC, Warhammer (har det selv), alle kom med en eller an feil/bug/ulempe som totalt ødelegger spillet. Og nå Farcry 2; det som ødelegger det hele for meg er: - Respawns, bare ga opp å kjempe mot de, satte på cheats.. "evig Liv" - Malaria sykdommen, WTF, er så lei av de oppdragene, har jo 3 av dem til nå. Må gjøre igjenn - "the All Seeing AI" De vet hvor du er, uansett hvor du er, Bare skyt ned en fyr først, så kommer alle. Håper virkelig at noe av dette blir fikset, snart, fordi jeg vil spille videre. kansje noen av dere ikke blir plaget av dette her i det hele tatt... Endret 25. oktober 2008 av hproslan Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 FAR CRY 2 ER ET STORT, UFERDIG DRITTSPILL!!!!!!!!!! (rage) Jeg er nå 89%, og har kjøpt det meste av våpen, inkludert flammekaster, som jeg har ventet en stund med. Uansett, nå har det seg slik at det ikke er noen måte å klare å få tak i Dart Rifle, som er mitt favorittvåpen i de fleste situasjoner, fordi den bare plukker ned den HELVETTES STYGGE flammekasteren! Jeg vurderer å gå tilbake mellom og 2 timer spilletid for å få vekk den stygge dritten, men håper på en update, eller finne en noclip-kommando som gjør at jeg kan "fly" opp så jeg kan plukke den ned fra veggen, og ikke bare få med meg den stygge flammekasteren. HELVETTE! (ja er fly forbanna nå). Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har problemer med Multiplayer. Hvordan får jeg diamanter i multiplayer for å kjøpe meg nye weps ? + er det noen fler som har merka at folk tåler jævlig mye i multiplayer? Skøt sirka 10kuler i en kar med AG'n, men han døde ikke, det hele endte med at han drepte med med shotgun. Er bare lvl 2 da, blir sikte osv bedre i høyere lvls ? + Er det slik at jeg kommer til en helt ny plass i neste "kart" ? Siden jeg trodde det fantes større byer enn Pala... Sorry visst jeg er noobish, men syntes spillet var vanskelig å forstå til tider.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 FAR CRY 2 ER ET STORT, UFERDIG DRITTSPILL!!!!!!!!!! (rage) Jeg er nå 89%, og har kjøpt det meste av våpen, inkludert flammekaster, som jeg har ventet en stund med. Uansett, nå har det seg slik at det ikke er noen måte å klare å få tak i Dart Rifle, som er mitt favorittvåpen i de fleste situasjoner, fordi den bare plukker ned den HELVETTES STYGGE flammekasteren! Jeg vurderer å gå tilbake mellom og 2 timer spilletid for å få vekk den stygge dritten, men håper på en update, eller finne en noclip-kommando som gjør at jeg kan "fly" opp så jeg kan plukke den ned fra veggen, og ikke bare få med meg den stygge flammekasteren. HELVETTE! (ja er fly forbanna nå). Tror du må stå helt inntil veggen... Eller kanskje prøv å hopp oppe en kasse? Hmm, går vel kanskje ikke an å hoppe inne der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg fant en kasse diamanter som ikke lar seg hente. Mongo!! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Faen, blir så irritert når spillet fryser HELE tiden. Skjermen blir bare svart, og jeg får beskjed fra vpu recovery at skjermkortdriveren er resatt siden den ikke svarte. Det henger seg opp helt tilfeldig, og jeg rekker sjeldent å spille i mer enn et par min før det skjer. Har prøvd alt mulig, men ingenting løser problemet. Noen andre som har samme problem? Prøvde å modifisere GamerProfile.xml, laste ned Hotfix osv, men ingenting funker. Endret 25. oktober 2008 av Brian Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som kunne ha hjelpet meg ? Jeg ble så sykt glad idag, etter jeg hadde dratt på EB games igår for å kjøpe meg Far Cry 2 til pcn. Siden jeg leste at Farcry ikke kom til Europa på Steam, men idag når jeg stod opp stod det med store bokstaver "Buy Farcry2! now on steam!! 54.99$!".... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) FAR CRY 2 ER ET STORT, UFERDIG DRITTSPILL!!!!!!!!!! (rage) Jeg er nå 89%, og har kjøpt det meste av våpen, inkludert flammekaster, som jeg har ventet en stund med. Uansett, nå har det seg slik at det ikke er noen måte å klare å få tak i Dart Rifle, som er mitt favorittvåpen i de fleste situasjoner, fordi den bare plukker ned den HELVETTES STYGGE flammekasteren! Jeg vurderer å gå tilbake mellom og 2 timer spilletid for å få vekk den stygge dritten, men håper på en update, eller finne en noclip-kommando som gjør at jeg kan "fly" opp så jeg kan plukke den ned fra veggen, og ikke bare få med meg den stygge flammekasteren. HELVETTE! (ja er fly forbanna nå). Tror du må stå helt inntil veggen... Eller kanskje prøv å hopp oppe en kasse? Hmm, går vel kanskje ikke an å hoppe inne der. Prøvd begge deler, dessverre. :/ EDIT: Tror jeg kanskje er på siste oppdrag nå Er komet over 90%, og har fått oppdrag om å drepe "The Jackal". Og jeg fikk til "Dart Rifle" nå. Måtte stå på en litt rar måte her, og kunne ikke ha plukket opp flammekasteren før, altså kunne ikke ha noe liggende på gulvet under. Litt stress, men jeg kan i det minste bruke den nå. Endret 25. oktober 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Noen som kunne ha hjelpet meg ? Jeg ble så sykt glad idag, etter jeg hadde dratt på EB games igår for å kjøpe meg Far Cry 2 til pcn. Siden jeg leste at Farcry ikke kom til Europa på Steam, men idag når jeg stod opp stod det med store bokstaver "Buy Farcry2! now on steam!! 54.99$!".... Ser ikke helt hva du trenger hjelp til... Uffda, Zeke, skal se om jeg klarer det. Endret 25. oktober 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå