genstian Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 alt+enter somregel. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen her som har prøvd MP og kan fortelle meg om de er fornøyd eller ikke? Husk å si om det er PC, Xbox eller PS3! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei Kjøpte FC2 i går, og har bla. prøvd Map Editoren.. Men syns egentlig at den er litt vanskelig å skjønne seg på. F.eks. hvordan lager jeg elv på den? Har sett film på nettet, der jeg har gjort det som de gjør på filmen, men det kommer jo ikke no elv! Har lagt sånne lange groper da, men hvordan får jeg vann i de? Noen som kan forklare ? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 HeiKjøpte FC2 i går, og har bla. prøvd Map Editoren.. Men syns egentlig at den er litt vanskelig å skjønne seg på. F.eks. hvordan lager jeg elv på den? Har sett film på nettet, der jeg har gjort det som de gjør på filmen, men det kommer jo ikke no elv! Har lagt sånne lange groper da, men hvordan får jeg vann i de? Noen som kan forklare ? Sliter med akkurat det samme! Vanskelig synes jeg.. Men med så mange mulighete blir detr jo gjerne slik da! Du spiler på...? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 dere som sliter, gå inn på vær-innstillinger og øk vann-høyden;) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 kjappt spørsmål om editoren: Er det murlig å gjøre sånn at vann høyden stiger x meter(eller noe) en bestemt tid på dagen, eller via en trigger elns? Hadde vært fett, har ikke FC2 selv bare så det er sagt. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 kjappt spørsmål om editoren: Er det murlig å gjøre sånn at vann høyden stiger x meter(eller noe) en bestemt tid på dagen, eller via en trigger elns? Hadde vært fett, har ikke FC2 selv bare så det er sagt. tror ikke det men noen som vet: 1) om det er mulig og lage foss? 2) er det mulig og leggeut dyr? jeg har ps3. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) men noen som vet:2) er det mulig og leggeut dyr? jeg har ps3. 2) er det mulig og leggeut dyr? Tviler, siden dette er editor for MP maps.. Endret 25. oktober 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er dette kartet over hele verden, eller er det mer? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Må le av fiendene som kommer i biler i mot deg. Kjør så tett intil de kan og bare plaff løs. Det er hvertfall latterlig når de som kommer i bil som ikke har maskingevær montert. Da er det bare å vente utenfor bildøra og plante kniven i panna på dem. Etter å ha spilt en stund så åpenbarer det seg at AI'en i dette spillet er tilbakestående på sitt beste. Dette kunne ha blitt et så mye bedre spill med litt mer jobbing. Føler at dette spillet ble rushet på markedet som så mange andre, med for mye fokus på grafikk enn gameplay. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Nei, det er bare halve mappet! Men er det noen som har spilt MP? på pc? det virker ikke, her... da jeg skal gå inn på en server loader den bare... hva er/kan være feil? har ikke vært inne før heller Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Må le av fiendene som kommer i biler i mot deg. Kjør så tett intil de kan og bare plaff løs. Det er hvertfall latterlig når de som kommer i bil som ikke har maskingevær montert. Da er det bare å vente utenfor bildøra og plante kniven i panna på dem. Etter å ha spilt en stund så åpenbarer det seg at AI'en i dette spillet er tilbakestående på sitt beste. Dette kunne ha blitt et så mye bedre spill med litt mer jobbing. Føler at dette spillet ble rushet på markedet som så mange andre, med for mye fokus på grafikk enn gameplay. Tror heller de har brydd seg for mye om uviktig fysikk, og litt for mye om grafikk slik at de har glemt det man virkelig ser etter i et spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Må le av fiendene som kommer i biler i mot deg. Kjør så tett intil de kan og bare plaff løs. Det er hvertfall latterlig når de som kommer i bil som ikke har maskingevær montert. Da er det bare å vente utenfor bildøra og plante kniven i panna på dem. Etter å ha spilt en stund så åpenbarer det seg at AI'en i dette spillet er tilbakestående på sitt beste. Dette kunne ha blitt et så mye bedre spill med litt mer jobbing. Føler at dette spillet ble rushet på markedet som så mange andre, med for mye fokus på grafikk enn gameplay. Tror heller de har brydd seg for mye om uviktig fysikk, og litt for mye om grafikk slik at de har glemt det man virkelig ser etter i et spill. helt enig..latterlig å se alle som argumenterer for at det er et knallbra spill pga grafiske detaljer og sånt. kjedelig å måtte utnytte AI's dumhet i stedet for å bruke taktikk som ville vært realistisk Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Irriterende i FC2: Malarya. De pokkers anfallene.. SÅ må jeg ta piller selv om det er 100 fiender som plaffer løs. Også holdte jeg på å dø, så kom det en venn, den gamlingen elns. Så blei han skada så måtte jeg heale han eller drepe. Han ble skadd flere ganger og jeg sløste bort masse sprøyter på han også daua han til ingen nytte! Gav han 3 sprøyter den 3 gangen han ble skadd. Kunne liksågodt ha skutt han xD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Aien er iriterende dum ofte ja, men av og til blinker det litt hos de også=) Er mye feil i spillet, men jeg syns det fenger uansett=) Håper de fikser noe i patcher. Har foresten kjøpt meg Camo-suit nå Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tror dere AIen kan bli forbedret med patcher, eller er det for mye arbeid for en patch? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er nok mulig, men om de vil bruke resurser på det vet jeg ikke. Synes de iallfall kunne fikset checkpoint respawn. Lenke til kommentar
sirskjetne Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som vet om det går ann å restarte eller avslutte et oppdrag? Please... Sliter som faen med et oppdrag og tror det er fuck :S Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Bare godta et annet oppdrag, da blir det du holder på med kansellert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå