Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Kjøpte FC2 i går, og har bla. prøvd Map Editoren.. Men syns egentlig at den er litt vanskelig å skjønne seg på. F.eks. hvordan lager jeg elv på den? Har sett film på nettet, der jeg har gjort det som de gjør på filmen, men det kommer jo ikke no elv! Har lagt sånne lange groper da, men hvordan får jeg vann i de? Noen som kan forklare :) ?

Lenke til kommentar
Hei

Kjøpte FC2 i går, og har bla. prøvd Map Editoren.. Men syns egentlig at den er litt vanskelig å skjønne seg på. F.eks. hvordan lager jeg elv på den? Har sett film på nettet, der jeg har gjort det som de gjør på filmen, men det kommer jo ikke no elv! Har lagt sånne lange groper da, men hvordan får jeg vann i de? Noen som kan forklare :) ?

Sliter med akkurat det samme! Vanskelig synes jeg.. Men med så mange mulighete blir detr jo gjerne slik da! ;)

Du spiler på...?

Lenke til kommentar
kjappt spørsmål om editoren: Er det murlig å gjøre sånn at vann høyden stiger x meter(eller noe) en bestemt tid på dagen, eller via en trigger elns? Hadde vært fett, har ikke FC2 selv bare så det er sagt.

tror ikke det :(

men noen som vet:

1) om det er mulig og lage foss?

2) er det mulig og leggeut dyr?

jeg har ps3.

Lenke til kommentar

Må le av fiendene som kommer i biler i mot deg. Kjør så tett intil de kan og bare plaff løs. Det er hvertfall latterlig når de som kommer i bil som ikke har maskingevær montert. Da er det bare å vente utenfor bildøra og plante kniven i panna på dem. Etter å ha spilt en stund så åpenbarer det seg at AI'en i dette spillet er tilbakestående på sitt beste.

Dette kunne ha blitt et så mye bedre spill med litt mer jobbing. Føler at dette spillet ble rushet på markedet som så mange andre, med for mye fokus på grafikk enn gameplay.

Lenke til kommentar
Må le av fiendene som kommer i biler i mot deg. Kjør så tett intil de kan og bare plaff løs. Det er hvertfall latterlig når de som kommer i bil som ikke har maskingevær montert. Da er det bare å vente utenfor bildøra og plante kniven i panna på dem. Etter å ha spilt en stund så åpenbarer det seg at AI'en i dette spillet er tilbakestående på sitt beste.

Dette kunne ha blitt et så mye bedre spill med litt mer jobbing. Føler at dette spillet ble rushet på markedet som så mange andre, med for mye fokus på grafikk enn gameplay.

Tror heller de har brydd seg for mye om uviktig fysikk, og litt for mye om grafikk slik at de har glemt det man virkelig ser etter i et spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Tror heller de har brydd seg for mye om uviktig fysikk, og litt for mye om grafikk slik at de har glemt det man virkelig ser etter i et spill.

helt enig..latterlig å se alle som argumenterer for at det er et knallbra spill pga grafiske detaljer og sånt. kjedelig å måtte utnytte AI's dumhet i stedet for å bruke taktikk som ville vært realistisk

Lenke til kommentar

Irriterende i FC2: Malarya. De pokkers anfallene.. SÅ må jeg ta piller selv om det er 100 fiender som plaffer løs.

Også holdte jeg på å dø, så kom det en venn, den gamlingen elns. Så blei han skada så måtte jeg heale han eller drepe. Han ble skadd flere ganger og jeg sløste bort masse sprøyter på han også daua han til ingen nytte! Gav han 3 sprøyter den 3 gangen han ble skadd. Kunne liksågodt ha skutt han xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...