Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser kanskje mer på sidene, men bildet blir jo helt strekt mot midten. Ble styggere synes jeg,

Må si meg enig der.

Synes faktisk uten WideScreen så bedre ut der.

Pistolen ser mer "naturlig" ut u\WScreen..

Meget enig... Den hacken skal hvertfall ikke jeg laste ned...

Enig enig. Alt så så pressa ut. Tynt og nasty.

Lenke til kommentar
Sliter litt med å få fingrene i en diament her..

fc2mapon4.jpg

Ovenfor Pala..

Noen som vet hvordan man får tak i den?

Den ligger i sjøkanten. Ikke vanskelig å finne. Bare let med kart og kompass :D

Det gjorde den ikke hos meg (spiller på 360). Det er ikke mulig å få tak i den, fordi

den står oppå en fjellknaus, og man må bruke en hang-glider for å fly bort til den. Jeg merket hvor hang-glideren står med X på kartet.

Lenke til kommentar
Sliter litt med å få fingrene i en diament her..

fc2mapon4.jpg

Ovenfor Pala..

Noen som vet hvordan man får tak i den?

Den ligger i sjøkanten. Ikke vanskelig å finne. Bare let med kart og kompass :D

Det gjorde den ikke hos meg (spiller på 360). Det er ikke mulig å få tak i den, fordi

den står oppå en fjellknaus, og man må bruke en hang-glider for å fly bort til den. Jeg merket hvor hang-glideren står med X på kartet.

Ok. Kan hende jeg blanda med en annen diamant

Lenke til kommentar
Ser kanskje mer på sidene, men bildet blir jo helt strekt mot midten. Ble styggere synes jeg,

Må si meg enig der.

Synes faktisk uten WideScreen så bedre ut der.

Pistolen ser mer "naturlig" ut u\WScreen..

Meget enig... Den hacken skal hvertfall ikke jeg laste ned...

Så på bildene nå, det er helt feil i hva jeg fikk av bilde på skjermen, kan ha noe med å gjøre at jeg tok bildene med spillet innebygde prt funksjon.....

dere må nesten prøve det selv, tror ikke dere blir skuffet da..

Lenke til kommentar
Så på bildene nå, det er helt feil i hva jeg fikk av bilde på skjermen, kan ha noe med å gjøre at jeg tok bildene med spillet innebygde prt funksjon.....

Som han sier, bildene viser dårlig hvor mye bedre det er.

Pluss at det tar deg to sekunder å slå av og på hacken hvis du ikke liker den. Der er ikke noe å installere. Så prøv den, du vil ikke angre.

Lenke til kommentar
en ting til som er litt irriterende, at man ofte ikke ser hvor disse folkene skyter fra, det er ikke mulig å se dem på kartet heller.. må nesten bruke cheats...

Nå er jo det litt av morroa i å krige i jungelen. Hvis du syns det er vanskelig å se folk i jungelen her anbefaler jeg deg å spille et spill basert på Vietnamkrigen. Da skal du få lete for alle penga!

hehe, ja. enig der! Har spilt Vietcong eller noe. Det var morsomt :D Husker den banen med laaange mørke trange tunneller, etter 1 time spilling i de tunnelle, uten å skjønne hvorfor det var så utrolig mørkt, kom jeg bort til "flashlight" knappen...

Lenke til kommentar
... Er det andre enn jeg som syntes det er fullstendig latterlig at alle mulige mennesker ute i bushen går fullstendig apeshit og skyter på deg bare du er i området? ...

Det er mer jobb å overleve fra område til område enn å gjøre de faktiske oppdragene.

Grafikken og gameplay er ganske kult men blir litt matt over at jeg ofte ender med å løpe rundt i skogen med rakettkasteren fremfor å kjøre pga jeg vet at det hvert minutt kommer en militærbil med kamikazejævler dundrene som bare lengter etter å parkere støtfangeren i bildøra/ryggen min.

Du er ikke alene!! syns at det er irriterende! Man blir så stressa haha kansje litt av poenget også. Skal prøve å ikke bruke cheats

Lenke til kommentar

Pluss at det tar deg to sekunder å slå av og på hacken hvis du ikke liker den. Der er ikke noe å installere. Så prøv den, du vil ikke angre.

Hvis det er slik, så skal jeg vel teste den da..

Putter vel opp screens i 1440x900 :)

Lenke til kommentar

Hvorfor påstår noen at spillet ikke er "skikkelig" widescreen? Det er jo designet for 720p.

Lenke til kommentar
Har en venn som ikke får fullskjerm på fc2 her. Hva må han gjøre?

hadde noe lignende problem, pga av den beta driveren, svart skjerm - i "ikke-fullscreen", hørte bare lyd..

hvis vennen din har vista, kan han prøve det som hjelp meg:

- Finn fram snarveien til Far cry 2

- Høyere klikk og gå til "Compatibility"

- Kryss av for "Disable desktop composition"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...