head_hunter Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei Jeg har akkurat fått spillet og nå har jeg kommet til missonet hvor jeg skal drepe "police chief" ved å sprenge konvoien. Men den stoppet plutselig før jeg kom fram, og når jeg kom til det endelige stedet så var det ingen der :S Noen som kan komme med noen inspill? Load last save game Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Prat med kompisen din i spillet. Stjel så boka. Så drep police duden. Han er inne i politibygget. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Nå kom endelig "hacken" til oss pc spillere som bruker widescreen, nå er det endelig mulig å få ekte widescreen Last ned HER For a 16:10 display you just have to set it to: X FOV: 1.31 Y FOV: 1.253 Press Numpad * to enable new FOV settings Endret 25. oktober 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
sirskjetne Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Prat med kompisen din i spillet.Stjel så boka. Så drep police duden. Han er inne i politibygget. Ok Hvor kan jeg finne boka, og hvem av kompisene? Bare en randon "buddy"? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei! Noen med tips til Map Editor til PS3? Jeg sliter nemlig hardt....... Lenke til kommentar
sureup Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hey, noen som vet hvordan man oppgraderer våpen? Klarer ikke finne ut hvordan... Og jeg husker heller ikke hvordan jeg bytter kart... Anyone? btw spiller d på pc Endret 25. oktober 2008 av sureup Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Prat med kompisen din i spillet.Stjel så boka. Så drep police duden. Han er inne i politibygget. Ok Hvor kan jeg finne boka, og hvem av kompisene? Bare en randon "buddy"? Jeg gikk bare til nærmeste safe house.. Der var min buddy Josef. Tror du kan prate med hvem du vil av dem. Boka finner du på kartet etter at du har pratet med ham. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hey, noen som vet hvordan man oppgraderer våpen? Klarer ikke finne ut hvordan...Og jeg husker heller ikke hvordan jeg bytter kart... Anyone? btw spiller d på pc Oppgraderer våpen, tror du går til våpenhuset, går på dataen og trykker på pila der det står "weapons". Bytte kart, jeg trykker bare på "R" så skvetter det opp et nytt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Nå kom endelig "hacken" til oss pc spillere som bruker widescreen, nå er det endelig mulig å få ekte widescreen Last ned HER For a 16:10 display you just have to set it to: X FOV: 1.31 Y FOV: 1.253 Press Numpad * to enable new FOV settings Er det bedre syns du? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Sliter litt med å få fingrene i en diament her.. Ovenfor Pala.. Noen som vet hvordan man får tak i den? Hvis noen har funnet den/finner den, vær så snill å ta bilde. Finner den absolutt ikke selv. Lenke til kommentar
sirskjetne Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Prat med kompisen din i spillet.Stjel så boka. Så drep police duden. Han er inne i politibygget. Ok Hvor kan jeg finne boka, og hvem av kompisene? Bare en randon "buddy"? Jeg gikk bare til nærmeste safe house.. Der var min buddy Josef. Tror du kan prate med hvem du vil av dem. Boka finner du på kartet etter at du har pratet med ham. Men det er det som er så rart. Jeg har 4 buddies,men de er aldri i safe house. Noen måte og få de til safe house på? Sitter skikkelig fast her... Takker på forhånd for all hjelp Endret 25. oktober 2008 av sirskjetne Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hmm, på det karte, så har du noen rosa/rød diamanter, hva er det for noe? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hmm, på det karte, så har du noen rosa/rød diamanter, hva er det for noe? Er ikke helt sikkert, men tror det har noe med betaling etter det første oppdraget du gjør. Kan hvertfall bare få en av dem. sirskjetne, mæt dem i Mike's Bar (sør for Pala). Endret 25. oktober 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
sirskjetne Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Finnes det noen måte å avslutte et oppdrag eller starte det på nytt? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Nå kom endelig "hacken" til oss pc spillere som bruker widescreen, nå er det endelig mulig å få ekte widescreen Last ned HER For a 16:10 display you just have to set it to: X FOV: 1.31 Y FOV: 1.253 Press Numpad * to enable new FOV settings Er det bedre syns du? Jepp, du ser jo mye mer da på sidene, legger til bilder jeg tok nettop. Uten widescreen: Med widescreen: Endret 25. oktober 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da har jeg og investert i dette spillet. Noe som slår meg, er det mulig å feile oppdragene på en måte? Slik at du ikke har de som fullført, men heller ikke mulighet til å prøve flere ganger? Og et par spørsmål om våpen og kjøp av de. Når jeg har kjøpt et våpen, eier jeg det for alltid? Siden det hang på veggen i lagringshuset. Er det noe vits å kjøpe manual og reprasjonsguide til våpen? Ble litt skuffet iforhold til forventningene, men jaja . Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ser kanskje mer på sidene, men bildet blir jo helt strekt mot midten. Ble styggere synes jeg, Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da har jeg og investert i dette spillet.Noe som slår meg, er det mulig å feile oppdragene på en måte? Slik at du ikke har de som fullført, men heller ikke mulighet til å prøve flere ganger? Og et par spørsmål om våpen og kjøp av de. Når jeg har kjøpt et våpen, eier jeg det for alltid? Siden det hang på veggen i lagringshuset. Er det noe vits å kjøpe manual og reprasjonsguide til våpen? Ble litt skuffet iforhold til forventningene, men jaja . Tror ikke man kan feile på oppdragene. Eller, på et kanskje. Om du kjøpe våpen, så eier du det for alltid. Bare å hente nytt i lagerhuset. Manual og reprasjonsguide er kanskje lurt ja. Har ikke fått sjekket det så mye ut Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ser kanskje mer på sidene, men bildet blir jo helt strekt mot midten. Ble styggere synes jeg, Må si meg enig der. Synes faktisk uten WideScreen så bedre ut der. Pistolen ser mer "naturlig" ut u\WScreen.. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hey, noen som vet hvordan man oppgraderer våpen? Klarer ikke finne ut hvordan...Og jeg husker heller ikke hvordan jeg bytter kart... Anyone? btw spiller d på pc Oppgraderer våpen, tror du går til våpenhuset, går på dataen og trykker på pila der det står "weapons". Bytte kart, jeg trykker bare på "R" så skvetter det opp et nytt. tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå