Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

På flere punkter forstår jeg ikke hvor Ubisoft har hatt hodet. Ta disse checkpoint-greiene for eksempel. Er det virkelig noen av utviklerne som har sagt: "Nei, hei du. Å skyte de samme unormalt plaffeglade soldatene gang på gang er kjempe gøy!"

Spillet er kult nok, men det er flere småting som lett kunne hevet spillet fra 7 til 9.

Det er nesten umulig å snike før en eller annen dust skyter deg i hodet fra 3,8 km.

Checkpoint-systemet er helt latterlig, og hvor er alle dyrene og sivile? Til nå har jeg ikke møtt en eneste person som ikke har skutt meg ned som om jeg var en tiur i jaktsesongen. De eneste dyrene jeg har møtt på er høner og geiter - spennende! Har jeg løst til å se gårdsdyr drar jeg til det lokale gartneriet; jeg vil se aper, løver og krokodiller!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lurer på en ting selv her, Får man våpen med "scope"? Ikke en sniper, men et automatisk våpen med Scope, er litt lei av den mekaniske siktetingen.. har ikke kommet så langt i spillet da...

Du får et våpen som heter AR-16, en M-16 med Green Dot sikte, utrolig herlig våpen. Muligens det beste automatvåpenet jeg har kommet over...

Lenke til kommentar
På flere punkter forstår jeg ikke hvor Ubisoft har hatt hodet. Ta disse checkpoint-greiene for eksempel. Er det virkelig noen av utviklerne som har sagt: "Nei, hei du. Å skyte de samme unormalt plaffeglade soldatene gang på gang er kjempe gøy!"

Spillet er kult nok, men det er flere småting som lett kunne hevet spillet fra 7 til 9.

Det er nesten umulig å snike før en eller annen dust skyter deg i hodet fra 3,8 km.

Checkpoint-systemet er helt latterlig, og hvor er alle dyrene og sivile? Til nå har jeg ikke møtt en eneste person som ikke har skutt meg ned som om jeg var en tiur i jaktsesongen. De eneste dyrene jeg har møtt på er høner og geiter - spennende! Har jeg løst til å se gårdsdyr drar jeg til det lokale gartneriet; jeg vil se aper, løver og krokodiller!

Si det til de som lagde spillet. Finnes jo noe som heter "patch".

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det mye flere PC-spillere som er misfornøyd enn PS3/X-Box-spillere??

Det kan jo komme av at forventningsnivået er annerledes på PC kontra konsoll. PC'n er jo kongen av FPS spill, så lista ligger naturlig nok endel høyere der.

Lenke til kommentar

Jeg har et STORT problem. kjøpte farcry2 igår og instalerte det helt vanlig. etter instalasjonen, så måtte jeg avinstalere det siden den hadde fucket seg opp. men når jeg nå skal innstalere det, så kommer det bare et spørsmål om jeg vil avinstalere det igjen. sånn har det stått de siste 10 gangene jeg har prøvd. noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Se litt rundt på PC'en om det finnes filer til spillet enda. Mine Dokumenter mappa og installasjonsmappa.

snoppi24, jeg har sett antiloper, zebraer, høns, haner, gnu og fugler. Krokodiller finner du ingen av. Utviklerne har valgt å ikke legge til aggressive dyr (av åpenbare årsaker).

Sivile mennesker savner jeg også litt, men det kan ganske enkelt forklares med at de fleste har flyktet, da krigingen har tatt overhånd.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Det er nok fordi pc-gamere er mye mer kresne

Jepp.. Er man kresen, sitter man nok ikke med konsoll, da er man PC-Gamer.

Hvorfor det?

For ettersom jeg har forstått det, vil de kresne ha god nok hardware til å få alle fordeler ut av spillet.

Og på konsoll kan du ikke oppgradere noen ting. Kanskje patche for litt bedre ytelse men thats it.

Du vil ikke få samme gameplay på konsoll som du gjør på PC.

PC`en har flere innstillinger også! Du kan velge om du tåler lagg, eller må ha alt til å gå 100% smooth (Noe jeg ikke tror konsollene gjør! De kjører sikkert bra, men ikke 100% Smooth)

Lenke til kommentar
For ettersom jeg har forstått det, vil de kresne ha god nok hardware til å få alle fordeler ut av spillet.

Og på konsoll kan du ikke oppgradere noen ting. Kanskje patche for litt bedre ytelse men thats it.

PC`en har flere innstillinger også! Du kan velge om du tåler lagg, eller må ha alt til å gå 100% smooth (Noe jeg ikke tror konsollene gjør! De kjører sikkert bra, men ikke 100% Smooth)

Det kommer et bra PC-spill èn gang i skuddåret. Hvis en person er kresen og vil kun satse på de sterke titlene, vil han/hun definitivt ha konsoll når det er her storspillene kommer. Antall plattformer sier ingenting om hvor kresen personen er, det er antall spill som forteller hvor kresen personen er.

Lenke til kommentar

Det kommer et bra PC-spill èn gang i skuddåret. Hvis en person er kresen og vil kun satse på de sterke titlene, vil han/hun definitivt ha konsoll når det er her storspillene kommer. Antall plattformer sier ingenting om hvor kresen personen er, det er antall spill som forteller hvor kresen personen er.

Det er jo bare din mening. Å si at det kommer et bra spill til PC "hvert skuddår" blir så dumt at... ja. Bare se på denne høsten/vinteren. Far Cry 2 (enten du liker det eller ikke, er det et storspill som høster god kritikk), GTA IV, Left 4 Dead, Dead Space, Red Alert 3, Saints Row 2, FallOut 3, Football Manager 2009, Call of Duty 5, Borderlands, Diablo III, Rise of the Argonauts... trenger jeg virkelig nevne flere? Stort sett alle disse kommer/har kommet i løpet av en to-måneders periode.

Hvor mange gode storspill har det egentlig kommet til feks. PS3? I det siste har Little Big Planet, og GTA4 kommet. Hvilke andre spill er det som kommer på PS3, enten eksklusivt, eller som man burde prioritere fordi det er bedre enn PC-versjonen?

Xbox-only markedet har også vært temmelig slapt i det siste. Fable 2 er vel ett. De fleste liker vel FPS, RPG og RTS best på PC(?).

Det er en grunn til at PC-versjonen av spill kommer senere, fordi at utviklerne taper masse penger på konsoll-versjonene da, fordi folk foretrekker PC-versjonen (enten piratkopiert eller kjøpt).

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Noen som har prøvd patch v 1.2?

Er det kommet ut Patch til Fc2 allerede?

Anyway, noen som vet hvordan jeg starter spillet i DX10 modus?

Jeg har en bug slik at når jeg stiller AA eller til Dx9, blir bare skjermen svart.

Og siden jeg ikke husker Menyen utenat, har jeg et problem.

(Hadde vært takknemlig for screenshots :love: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...