kjermy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Er det bare å avinstallere Nvidia drivers og Nvidia Physx greiane i avinstallere program lista? EDIT: Tror jeg fant det ut Endret 25. oktober 2008 av Lolli Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hey, jeg har..mistet.. serial keyen min. Noen måte å finne en serial kode på nettet? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Nei, da må du i såfall bruke crack...noe det ikke er lov til å prate om her:P Mistet keyen...står ikke den bak på manualen eller i coveret da? Endret 25. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hey, jeg har..mistet.. serial keyen min. Noen måte å finne en serial kode på nettet? Går det virkelig ann? Det er ikke lov å be om linker eller hjelp til piratkopiert materiale her. Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 BLAH!...får ikke spillet før mandag...synest gamezone var litt vel sent ute med å sende de ut. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som kan hjelpe meg litt angående Map Editoren? Jeg har kommet greit i gang med mitt første map, men har et lite problem... Jeg brukte Wildernes Generator (Savanna Waterfront tror jeg), for å få omgivelsene ferdiglaget. Men nå har jeg støtt på et lite problem. Når jeg tester banen så viser det seg at gresset er altfor høyt... Hvordan kan jeg få gresset til å være kortere? Og en ting til: er det mulig å legge til/slette trær og busker? Lenke til kommentar
Bestof81 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hey, jeg har..mistet.. serial keyen min. Noen måte å finne en serial kode på nettet? Tatt fra :http://ubisoft-en.custhelp.com/cgi-bin/ubisoft_en.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=12413&p_created=1224159754&p_sid=M_KJMchj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NDYsNDYmcF9wcm9kcz0wJnBfY F0cz0wJnBfcHY9JnBfY3Y9JnBfc2VhcmNoX3R5cGU9YW5zd2Vycy5zZWFyY2hfbmwmcF9wYWdlPTEmcF9zZWFyY2hf GV4dD1mYXIgY3J5IDI*&p_li=&p_topview=1 12. I lost my serial. What should I do? Retail disc version: The serial is printed on the package of the DVD version. If you lost your DVD package and install the game from the original DVD, please contact Ubisoft Support ("Ask A Question" tab above) to get help. Online version: If you purchased an online version of the game, the serial is received by email. Your online platform can resend the serial upon request during a certain time after purchase. Please consult the platform sales support for details. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Haha, mistet nøkkelen er jo en klassiker... ¤kremt¤ Lenke til kommentar
Bestof81 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Haha, mistet nøkkelen er jo en klassiker... ¤kremt¤ hehe ja ikke sant. Vi har vel alle vært dær en eller annen gang Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Skjønner da ikke hvordan man greier å laste ned spillet UTEN å få cracket med..men men.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Haha, mistet nøkkelen er jo en klassiker... ¤kremt¤ Lukter bullshit i min nese, ja. Hehe. Predacton, du har heller ikke fått spillet? Mitt spill ble sendt fra Gamezone på fredag... forrige uke. Har fanken ikke kommet enda. Noen kompiser besilte fra Platekompaniet. Spillet ble sendt på mandagen etter, og spillet kom... PÅ TIRSDAG! WTF. Jaja. Spiller warez-versjonen frem til jeg får min originale CE i posten... Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Haha, mistet nøkkelen er jo en klassiker... ¤kremt¤ Lukter bullshit i min nese, ja. Hehe. Predacton, du har heller ikke fått spillet? Mitt spill ble sendt fra Gamezone på fredag... forrige uke. Har fanken ikke kommet enda. Noen kompiser besilte fra Platekompaniet. Spillet ble sendt på mandagen etter, og spillet kom... PÅ TIRSDAG! WTF. Jaja. Spiller warez-versjonen frem til jeg får min originale CE i posten... Nei har heller ikke fått det og jeg som såg gledet meg til litt far cry 2 i helgen =/...vet ikke om det er posten sin feil eller hva det er...men kjedelig er det uansett. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Oppdragene du får i Pala er ihvertfall main mission Jeg drepte en i den byen, tilgir de meg? De skøyt på meg sist.. Jeg var i et radiotårn elns, og prata med en med rar stemme, han ba meg drepe en i Pala. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hey, jeg har..mistet.. serial keyen min. Noen måte å finne en serial kode på nettet? Dagens! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Oppdragene du får i Pala er ihvertfall main mission Jeg drepte en i den byen, tilgir de meg? De skøyt på meg sist.. Jeg var i et radiotårn elns, og prata med en med rar stemme, han ba meg drepe en i Pala. Bruk spiler når du snakker om detaljer i oppdragene! Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er det bare meg eller er det mye flere PC-spillere som er misfornøyd enn PS3/X-Box-spillere?? Tenkte akkurat det samme. Virker som det er de som kjøpte PC-versonen som syter, selv om det faktisk er mye vanskeligere å styre på en ps3 enn en PC. (Vet ikke med 360) Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er nok fordi pc-gamere er mye mer kresne Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Det er nok fordi pc-gamere er mye mer kresne Jepp.. Er man kresen, sitter man nok ikke med konsoll, da er man PC-Gamer. Endret 25. oktober 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Fler og fler som spyr ut dumme kommentarer. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Funnet glitcher? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå