Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg litt angående Map Editoren?

Jeg har kommet greit i gang med mitt første map, men har et lite problem... Jeg brukte Wildernes Generator (Savanna Waterfront tror jeg), for å få omgivelsene ferdiglaget. Men nå har jeg støtt på et lite problem. Når jeg tester banen så viser det seg at gresset er altfor høyt... Hvordan kan jeg få gresset til å være kortere?

Og en ting til: er det mulig å legge til/slette trær og busker?

Lenke til kommentar
Hey, jeg har..mistet.. serial keyen min. Noen måte å finne en serial kode på nettet?

Tatt fra :http://ubisoft-en.custhelp.com/cgi-bin/ubisoft_en.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=12413&p_created=1224159754&p_sid=M_KJMchj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NDYsNDYmcF9wcm9kcz0wJnBfY

F0cz0wJnBfcHY9JnBfY3Y9JnBfc2VhcmNoX3R5cGU9YW5zd2Vycy5zZWFyY2hfbmwmcF9wYWdlPTEmcF9zZWFyY2hf

GV4dD1mYXIgY3J5IDI*&p_li=&p_topview=1

12. I lost my serial. What should I do?

Retail disc version:

The serial is printed on the package of the DVD version. If you lost your DVD package and install the game from the original DVD, please contact Ubisoft Support ("Ask A Question" tab above) to get help.

Online version:

If you purchased an online version of the game, the serial is received by email. Your online platform can resend the serial upon request during a certain time after purchase. Please consult the platform sales support for details.

Lenke til kommentar
Haha, mistet nøkkelen er jo en klassiker... ¤kremt¤

Lukter bullshit i min nese, ja. Hehe.

Predacton, du har heller ikke fått spillet? Mitt spill ble sendt fra Gamezone på fredag... forrige uke. Har fanken ikke kommet enda. Noen kompiser besilte fra Platekompaniet. Spillet ble sendt på mandagen etter, og spillet kom... PÅ TIRSDAG! WTF. Jaja. Spiller warez-versjonen frem til jeg får min originale CE i posten...

Lenke til kommentar
Haha, mistet nøkkelen er jo en klassiker... ¤kremt¤

Lukter bullshit i min nese, ja. Hehe.

Predacton, du har heller ikke fått spillet? Mitt spill ble sendt fra Gamezone på fredag... forrige uke. Har fanken ikke kommet enda. Noen kompiser besilte fra Platekompaniet. Spillet ble sendt på mandagen etter, og spillet kom... PÅ TIRSDAG! WTF. Jaja. Spiller warez-versjonen frem til jeg får min originale CE i posten...

Nei har heller ikke fått det og jeg som såg gledet meg til litt far cry 2 i helgen =/...vet ikke om det er posten sin feil eller hva det er...men kjedelig er det uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...