dTd Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 finnes det en måte å reparere våpen man finner? har for eks funnet den 50. sniperen, as50 elns heter den ingame... har ikke kjøpt den... og kan man "Lagre" bilene man finner noe sted egentlig? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Funnet ut at man må ha fysikk-kort eller BBII drivern for å få Ultra på Fire og Trees på innstillingene=) Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håpløst. Map-keyen er blitt permanent "5" til fots, selv hvor mye jeg bytter den. Bruker den vanligvis på "tab", men plutselig så jamma den seg på 5. I bilen fungerer den på tab som normalt. dritbug. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håpløst.Map-keyen er blitt permanent "5" til fots, selv hvor mye jeg bytter den. Bruker den vanligvis på "tab", men plutselig så jamma den seg på 5. I bilen fungerer den på tab som normalt. dritbug. Kult (Ikke at du har den buggen da) Bruker også mappen på Tab, synes det var utrolig slitsomt og uoversiktlig og ha det på 5 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kult (Ikke at du har den buggen da) Bruker også mappen på Tab, synes det var utrolig slitsomt og uoversiktlig og ha det på 5 Ja, det er langt å strekke seg bort til 5-tallet i kampens hete. Dessuten så har pekefingeren lett for å gli bort på E i forsøket, så plutselig har jeg hoppet inn i en bil eller noe. Som sagt, VELDIG ugunstig. Finnes det en fil med key bindings jeg kan redigere manuelt? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 syns det funker knall med 5 tallet men nå har jeg lange fingre da xD finnes det en måte å reparere våpen man finner? har for eks funnet den 50. sniperen, as50 elns heter den ingame... har ikke kjøpt den...og kan man "Lagre" bilene man finner noe sted egentlig? anyone? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ser noen har laget en tråd "hva versjon bør jeg gå for 360 eller pcversjonen" Og der går noen ut med att 360 er helt klart flottere i forhold på very high til pc Kan noen virkelig bekrefte dette? Eller bør jeg beholde pcversjonen? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 finnes det en måte å reparere våpen man finner? har for eks funnet den 50. sniperen, as50 elns heter den ingame... har ikke kjøpt den...og kan man "Lagre" bilene man finner noe sted egentlig? anyone? Synes å ha fått opp popups med vehicle saving spots på enkelte plasser hvor jeg har drept litt folk. f.eks savespots? våpen vet jeg ikke noe om, men om du kjøper en weapons crate kan du sikkert putte det oppi der, og så hente det frem pent og nytt i andre weapons crate senere. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Funnet ut at man må ha fysikk-kort eller BBII drivern for å få Ultra på Fire og Trees på innstillingene=) Forklar litt nærmere. BBII driver? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) finnes det en måte å reparere våpen man finner? har for eks funnet den 50. sniperen, as50 elns heter den ingame... har ikke kjøpt den...og kan man "Lagre" bilene man finner noe sted egentlig? anyone? Synes å ha fått opp popups med vehicle saving spots på enkelte plasser hvor jeg har drept litt folk. f.eks savespots? våpen vet jeg ikke noe om, men om du kjøper en weapons crate kan du sikkert putte det oppi der, og så hente det frem pent og nytt i andre weapons crate senere. sikker på at det blir nytt i våpenkassa? den ligger der atm skal sjekke edit: heahahahaha, det funka dårlig skjøt ca 3 skudd før hele rifla bare delte seg i to og forsvant xD Endret 24. oktober 2008 av dTd Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Endelig funker spillet mitt oxo, skal bli dig å prøve på 24" til hu bæstemor Lenke til kommentar
Book Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Og der går noen ut med att 360 er helt klart flottere i forhold på very high til pc Det er tull. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Tror Toman85 bør lese posten før han spyr ut noe som aldri har blitt sagt. Her er forresten tråden han refererer til. Klicky. Endret 24. oktober 2008 av HaueR Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fant en gull AK-47 nå. Noen som vet om dette kommer til å bli gammel å ødelagt etter en stund eller holder den seg hele tiden? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Beklager fryktelig om noen har spurt om dette før, et søk på FarCry-wikien gjorde meg heller ikke smartere. Er det noen som kan forklare meg hvordan crates fungerer? I.flg wiki-en får jeg en uendelgi forsyning av det aktuelle våpenet jeg legger i "kassen", men det henger jo alltid en ny modell på veggen uansett? Edit: Tror nettopp jeg skjønte det, det vil alltid finnes et tilsvarende våpen i "safe house", mens i Armory finner jeg det uansett? Korrekt? Endret 24. oktober 2008 av The Stig Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 ja, men det som henger på veggen henger bare i armory... kassene finner du også i safehouses Lenke til kommentar
Bestof81 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Okay, nå har jeg spillt i ca 7 timer. Elsker spillet så langt, men det er en ting jeg missliker så ufattelig mye. Og det er di Sata**** Chechpoints dær "fienden" respawner hver gang jeg kjører forbi. Det irriterer så UFATTELIG!!!!! PS: Hvis det er noen som er plaget med at de kjører i windowed mode så er det bare å trykke ALT + Enter ingame så ordner det seg Lenke til kommentar
Book Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du får ikke uendelig antall våpen av det du legger i kassene. De fungere ganske intuitivt. La oss si at du legger et brukt våpen i kassen. Da kan du hente DET våpenet hvor enn du er. Du bytter det da ut med det du holder i hånden. Våpenet blir ikke reparert om du putter det i kassen. Når du er i våpenrommet er det en god idé å putte nye våpen i kassene. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som har dx9 vs. dx10 bilder? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvor finner jeg main missions? Liker ikke side missions (er jo samme hele tida). Jeg er på 8% og sliter med å finne oppdrag. Finnes det alternativ til all reisinga? Fra starten av, har du et kart. Ganske stort. Er det hele spillet? Eller Blir det mer etterhvert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå