Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Trainer er cheats mappet til knapper på tastaturet. De bruke samme cheatene som vanlig, bare at istedet for å gå i console og skrive "god mode 1" er det mappet til F1 istedet. Er et lite program som kjører i bakgrunnen mens spillet går, og kan fikse ting i realtime, som å gi deg max health igjen ved å trykke F2. Veldig tricky å kode sånne, men det gjøres uansett. Er det +10 trainer er det 10 funksjoner i traineren. Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Takk for svar, villanden, og jeg får heller ikke starta editoren :/ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hva slags setup og spillestil bruker dere? Spiller som regel alltid om natta hvis det er snakk om drap/sabotasje. Secondary: "Thumper" (granatkaster)/IED - kjekt å ha hvis det blir hektisk evt om man skal sabotere. Primary: MP5 med silencer Special: Dart rifle Byner å bli lei, men imotsetning til mange andre spill så er dette så utrolig suggerende og avhengighetsskapende. Den store feilen som Ubisoft har begått med spillet er respawning og forsåvidt det at man ALLTID må kjøre gjennom fiendens territorium for å nå målet. Kjøre gjennom camp > bli jagd av bil > skyte bil > kjøre og møte neste camp. Av og til tar jeg STORE omveier bare for å unngå å måtte ta meg bryet med å skyte de som kommer etter. Endret 24. oktober 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sniper, pistol med silencer og flammekaster! Da er vi faen meg i mål! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 flere enn meg som har FUNNET gull-ak? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva slags setup og spillestil bruker dere? Spiller som regel alltid om natta hvis det er snakk om drap/sabotasje. Secondary: "Thumper" (granatkaster)/IED - kjekt å ha hvis det blir hektisk evt om man skal sabotere. Primary: MP5 med silencer Special: Dart rifle Byner å bli lei, men imotsetning til mange andre spill så er dette så utrolig suggerende og avhengighetsskapende. Den store feilen som Ubisoft har begått med spillet er respawning og forsåvidt det at man ALLTID må kjøre gjennom fiendens territorium for å nå målet. Kjøre gjennom camp > bli jagd av bil > skyte bil > kjøre og møte neste camp. Av og til tar jeg STORE omveier bare for å unngå å måtte ta meg bryet med å skyte de som kommer etter. Scouter ut området for så croucher jeg mot en og en fiende og kniver dem. Det ender som regel med at hele basen ser meg og at jeg får panikk og setter fyr på hele området rundt meg, og med at jeg må trekke 4-5 kuler utav kroppen mens jeg stikker av mens jeg hyler og skriker. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noe jeg lurer på, hvordan redder man Buddys? Han ene sitter bare på baken og holder seg på skuddsåret, men det er ikke noe jeg kan gjøre for å hjelpe han, noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 går rundt med 50.cal sniper som primary, mac 10 som secondary og pkm som spesial. rusta for alt i grunn. skal kjøpe meg m249 saw istedet for pkm. har også kjøpt ekstra ammo til alle. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva slags setup og spillestil bruker dere? Spiller som regel alltid om natta hvis det er snakk om drap/sabotasje. Secondary: "Thumper" (granatkaster)/IED - kjekt å ha hvis det blir hektisk evt om man skal sabotere. Primary: MP5 med silencer Special: Dart rifle Byner å bli lei, men imotsetning til mange andre spill så er dette så utrolig suggerende og avhengighetsskapende. Den store feilen som Ubisoft har begått med spillet er respawning og forsåvidt det at man ALLTID må kjøre gjennom fiendens territorium for å nå målet. Kjøre gjennom camp > bli jagd av bil > skyte bil > kjøre og møte neste camp. Av og til tar jeg STORE omveier bare for å unngå å måtte ta meg bryet med å skyte de som kommer etter. Scouter ut området for så croucher jeg mot en og en fiende og kniver dem. Det ender som regel med at hele basen ser meg og at jeg får panikk og setter fyr på hele området rundt meg, og med at jeg må trekke 4-5 kuler utav kroppen mens jeg stikker av mens jeg hyler og skriker. Kniv er rett og slett ubrukelig som et "stille" våpen. De andre fiendene hører det veldig lett har jeg merka. Det er dog et utrolig fett våpen når en skal eie sistemann som er igjen i en base elns. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noe jeg lurer på, hvordan redder man Buddys? Han ene sitter bare på baken og holder seg på skuddsåret, men det er ikke noe jeg kan gjøre for å hjelpe han, noen som vet? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noe jeg lurer på, hvordan redder man Buddys? Han ene sitter bare på baken og holder seg på skuddsåret, men det er ikke noe jeg kan gjøre for å hjelpe han, noen som vet? Gå bort til han og trykk "atcion"-knappen, da skal du få muligheten til å gi han en sprøyte eller drepe\forlate han. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som vet hvor man får tak i trainer? Stoler ikke 100% på random google-links liksom Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Er øyeblikk som dette som gjør spillet bra nei, det siste bildet er abselutt ikke photoshoppa Endret 24. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Flott Hvilke innstillinger kjører du på og grafikkkort ? Stusser litt på det med HDR. Det er grået ut. Vet med DX9 at HDR og AA ikke lar seg kombinere men er det sånn med DX10 også ? Man får jo enablet både HDR og Bloom men HDR er grået ut som sagt. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Flott Hvilke innstillinger kjører du på og grafikkkort ? Stusser litt på det med HDR. Det er grået ut. Vet med DX9 at HDR og AA ikke lar seg kombinere men er det sånn med DX10 også ? Man får jo enablet både HDR og Bloom men HDR er grået ut som sagt. Spiller alt på det høyeste som mulig, altså Ultra high, med 1680x1050 , DX10 og 2xAA. Kortet mitt er et 8800 GTX XT, og holder i det minste laget til de innstillingene Og ja, jeg har på bloom og HDR, så det lar seg tydligvis kombinere med AA Endret 24. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fy jævels, så mye kjøring man gjør i det spillet :!: Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Så lag din egen utrolige bra bane da!!! Problem solved Har aldri vært fan av Map Editorer. Tar så lang tid å sette seg inn i. Men det lille jeg har sett av FC2-editoren virker jo veldig bra, så kommer nok til å prøve den ut etterhvert. Noen som vet når jeg kan gjøre oppdrag for arms dealer'n igjen? Jeg gjorde de jeg kunne, men da jeg kom til oppdraget som skulle låse opp .50-rifla ble han bare borte? Endret 24. oktober 2008 av wwwerner Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 AI'en kan, som sagt, være klumsete. Jeg opplevde at en kar i en VCP ble kjørt over av sin egen patruljebil. Vel, jeg så aldri at det skjedde, men når bilen hadde pasert lå det en død fyr på veien. Sånne snodige glitches tar jeg egentlig bare med et smil, da de skjer så sjelden, og ikke invirker spillet generelt på noen som helst måte. AI'en er absolutt god nok for å være et FPS. De prater og roper, skyter og løper. De bruker dekninger på en logisk måte, og de skjønner at bilens gasspedal også kan brukes som et våpen. du mener vkp? Kommer ann på om du mener norsk eller engelsk... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Så lag din egen utrolige bra bane da!!! Problem solved Har aldri vært fan av Map Editorer. Tar så lang tid å sette seg inn i. Men det lille jeg har sett av FC2-editoren virker jo veldig bra, så kommer nok til å prøve den ut etterhvert. Noen som vet når jeg kan gjøre oppdrag for arms dealer'n igjen? Jeg gjorde de jeg kunne, men da jeg kom til oppdraget som skulle låse opp .50-rifla ble han bare borte? Jeg har aldri prøvd en map editor før, og jeg klarte å forstå den ganske raskt... Anbefaler deg å leke deg litt med den Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg bruker den lille håndholdte granatkasteren som secondary, AK-47 som primary og PKM LMG som special. Kniven bruker jeg bare som siste utvei eller til å ta fiender som ligger nede. Har også kjøpt oppgraderinger til de fleste våpna og G3 våpenet. Det er vel egentlig nesten det samme som AG3 som vi brukte i militæret det er det ikke? Jeg kjører spillet på Very High med HDR og Bloom i 1600x1200 oppløsning på mitt Asus 8800GT 512MB kort som jeg har overklokket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå