Steina Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Blir morro å høre hva dere andre mener om slutten...Veldig mixa følelser her. Hvor mange timer brukte du på spillet? Det står i stats-en eller noe. Har selv gått lei av spillet for et par dager siden, etter nesten 6timers spilling til 12% eller noe. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er litt farlig når den rpgen med laserpointer går klikkings :S Generelt så er det farlig når en rpg jammer seg jeg tror jeg kommer til å få traumer av dette her Lenke til kommentar
rbr Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvil ha mre gore i FC2 jeg..Skuddmerker osv...kansje litt kroppsdeler som detter ta.. Oh yeah! Det hadde vært rått. Gått helt intil en fyr å kløyva'n med maskin geværet heh soliders of fortune.nei ikke payback Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er enig i en ting spillmagasinet.no sa i sin anmeldelse ja... Det er så øde! Har ikke sett et dyr og finnes ikke "normale" mennesker i det hele tatt. Veldig fornøyd med spillet egentlig, men synes det er litt kjipt at det ikke finnes annet en "hostile life" i spillet Dette reagerte jeg og på. I introen er det jo masse folk langs veiene. Men nå skal det jo sies at det er krig, men han taximannen sier jo at det ikke er noen vei ut. Og med tanke på at det er psykotiske kiser som patruljerer veiene ville jeg og holdt med innendørs om jeg var sivilist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 helt ufatelig at det ikke er co-op i et slik spill Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne FC2 billigst? (Helst butikk ) Lenke til kommentar
rbr Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne FC2 billigst? (Helst butikk ) bruk denne. https://prisguiden.no/ Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 helt ufatelig at det ikke er co-op i et slik spill ikke så utrolig egentlig. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Heisann, lurte på om noen kunne ha fått lagd klan logoen til en oppløsning som passer min skjerm? 1280 x 1024, dette hadde vært bra hvis noen kunne gjort dette:) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er litt rart og si at det ikke er noen "vanlige" mennesker der når taxi-fyren på starten sier at folk rømmer. Men når det er sagt så fant jeg en hytte der det gjemte seg en familie og det var 2 fyrer og 4 damer....eneste dame jeg har sett før i spillet er hun buddyen( glemt navnet hennes) Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Blir morro å høre hva dere andre mener om slutten...Veldig mixa følelser her. Da har du spilt en del!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Synest det er ett ganske ok spill men det er bare alle småpirk og mangler som kunne ha brakt dette spillet til en utmerket karakter. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Må si at førsteinntrykket mitt av Multiplayer er ganske dårlig. De to banene jeg har spillt har vært veldig små. Den ene var åpen og perfekt for å bli spawnkilla av snipere, og den andre var i en veldig liten by, der assault rifler var det eneste som funka. Det tar også alt for lang tid å spawne (i Team Deathmatch!), noe som kan være veldig plagsomt. Jeg savner også et minimap, men dette er vel bare en vanesak... Førsteinntrykket mitt av Singleplayer viste seg å være litt feil, så jeg håper det samme gjelder for MP... Endret 24. oktober 2008 av wwwerner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hva babbler du om, er det co-op i FC2? har ikke funnet det... Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hvor mange timer brukte du på spillet?Det står i stats-en eller noe. Har selv gått lei av spillet for et par dager siden, etter nesten 6timers spilling til 12% eller noe. Da har du spilt en del!!!!!!!!!!! Brukte 13Timer:3minutt:33sekund(lol), der jeg står rett før det som "avslutter" storymode. Men jeg kekefarma nesten bare de ordentlige oppdragene(blå). Gjorde selvsagt noen våpen oppdrag osv for å få bedre våpen osv. Men angrer på at jeg ikke gjorde mer utforsking og sidemissions. Det er et tips: Ikke gjør ferdig oppdragene før du føler selv at du vil Fordi: Når du først har avslutta kan du ikke gå tilbake til verdenen og utforske, virker det som. :/ Vurderer og starte på nytt o: Endret 24. oktober 2008 av l0Ff Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Henta CE på postkontoret nå Noe litt artig er at det står +16 aldersgrense ting på pappen utenpå treesken, 18+ på selve treesken, 16+ på spillcoveret og 18+ på discen. Hva er riktig? Ble litt skuffet over det kartet som var en del av CE, det er jo mindre og mere uklart en det som følger med i den vanlige utgaven.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Må si at førsteinntrykket mitt av Multiplayer er ganske dårlig. De to banene jeg har spillt har vært veldig små. Den ene var åpen og perfekt for å bli spawnkilla av snipere, og den andre var i en veldig liten by, der assault rifler var det eneste som funka. Det tar også alt for lang tid å spawne (i Team Deathmatch!), noe som kan være veldig plagsomt.Jeg savner også et minimap, men dette er vel bare en vanesak... Førsteinntrykket mitt av Singleplayer viste seg å være litt feil, så jeg håper det samme gjelder for MP... Så lag din egen utrolige bra bane da!!! Problem solved Endret 24. oktober 2008 av Quakecry Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Far Cry 2 PLUS 8 TRAINER :!: Blir fornøyd om noen forklarer hva trainer tingene er... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Far Cry 2 PLUS 8 TRAINER :!: Blir fornøyd om noen forklarer hva trainer tingene er... er en enkel måte å jukse på. Gir snarveier til våpen og lignende mens du spiller. F8 for flammekaster, F9 for uendelig ammo, osv.. noen flere som ikke får starta editoren pga. 180.42-driveren?? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) "Game of the year" blir dette neppe, men OK spill. Tenkte faktisk nøyaktik det samme.. Neppe noe Game of the year, men greit nok spill.. Far Cry 2 PLUS 8 TRAINER laugh.gif Blir fornøyd om noen forklarer hva trainer tingene er... er en enkel måte å jukse på. Gir snarveier til våpen og lignende mens du spiller. F8 for flammekaster, F9 for uendelig ammo, osv.. noen flere som ikke får starta editoren pga. 180.42-driveren?? Ja, jeg :S Endret 24. oktober 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå